• Het leek me handig om een "new" tekentje of iets dat duidelijk maakt dat er een nieuw bericht is bij de topics die je in je history hebt staan. Zo mis je minder snel belangrijke berichten - bijvoorbeeld bij RPG's en wedstrijden zodat die minder snel doodlopen - en daarnaast kan je veel sneller zien of je nog dingen gemist hebt op het forum terwijl je offline bent geweest.


    En misschien ook dat er hier - zie foto - een tekentje komt te staan van forum met een "new" erbij, als er nieuwe berichten zijn.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 9:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    huh?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    huh?

    De plaatjes doen het nu wel (: hopelijk is het dan wel duidelijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als het stickie oranje is, is er een nieuw bericht. Bij grijs is er niets nieuws sinds je laatste bericht of sinds de laatste keer dat je hebt gecheckt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Als het stickie oranje is, is er een nieuw bericht. Bij grijs is er niets nieuws sinds je laatste bericht of sinds de laatste keer dat je hebt gecheckt.

    Nooit geweten *feels ashamed* but thanks, dan weet ik dat ook weer :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het een goed idee, eerlijk gezegd...

    Dat is er al. Het dingetje voor het topic is dan oranje.



    Bij het dingetje bovenaan, heb ik het liever niet. Lijkt me ontzettend irritant om daarvan steeds een melding te krijgen. Meldingen gaan meestal pas weg als je het nieuwe bericht dan gezien hebt en dan ben je opeens gedwongen steeds topic te checken, want anders blijf je dat steeds zien. Zelfs al is het een topic waar je verder niet in geïnteresseerd bent.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 10:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 sep 2014 - 10:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Dat is er al. Het dingetje voor het topic is dan oranje.



    Bij het dingetje bovenaan, heb ik het liever niet. Lijkt me ontzettend irritant om daarvan steeds een melding te krijgen. Meldingen gaan meestal pas weg als je het nieuwe bericht dan gezien hebt en dan ben je opeens gedwongen steeds topic te checken, want anders blijf je dat steeds zien. Zelfs al is het een topic waar je verder niet in geïnteresseerd bent.


    Dit. Lijkt me heel vervelend.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Precies wat Yoda zegt. Maar als je nog niet wist van dat oranje dingetje, blijkt je suggestie nu eigenlijk allang ingevoerd te zijn. Dan is het probleem sowieso opgelost, toch? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Precies wat Yoda zegt. Maar als je nog niet wist van dat oranje dingetje, blijkt je suggestie nu eigenlijk allang ingevoerd te zijn. Dan is het probleem sowieso opgelost, toch? ^^

    Ja klopt, dan kan er denk ik wel een slotje op (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."