• Ik heb its heel stoms gedaan, ik heb en grafitti gemaakt op de muur van mijn school, dat mag dus niet mijn meester was de vorige dag erachten gekomen dat ik het heb gedaan hoe is en lang verhaal,Dus ik was in mijn klass en mijn meester vertelde me over mijn grafitti en ik zei dat ik het niet was maar mijn bff dat was zoo dom ik had niet eens lef om te vertellen dat ik degenen die het gemaakt heeft,toen mijn bff er achter kwam dat iemand van mijn klass gezegt heeft dat zij het heeft gedaan had ik ook niet het lef om te vertellen dat IK degenen was dat gezegt heeft dat zij het heeft gedaan heb... Mijn bff zegt dat ik de enige persoon ben die zij vertrouwt ik weet niet maar ik kreeg het niet door mijn keel op het te vertellen ik hoop dat ik duidelijk was....en dat jullie mij kunnen helpen xxx penny

    Oja en ik zei ook dat ze de grafitti ding aan mij gegefen heeft zodat het niet opvalt

    Wauw. Jouw meester mag je wel meer taal/spelling gaan geven zeg. Pfoe.

    Ik zou beginnen met het aan je meester vertellen en daarna naar je beste vriendin te gaan en hopen op vergiffenis. Want nu heeft zij ook een probleem, denk ik, terwijl ze niets heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 11:12 ]


    wat was dit ookalweer

    I smell bullshit...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Maar dan klopt je gehele verhaal toch al niet meer?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valerious schreef:
    I smell bullshit...


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Minnaloushe schreef:
    Succes met het vertellen van de waarheid. Ik vind het wel goed van je dat je er spijt van hebt en dat je het recht wilt zetten ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Of die leerkrachten zijn gewoon zo dom op jouw school (dat ze geen gesprek met jullie tweeën hebben geregeld o.a.) of dit is gewoon een bullshit verhaal. I suspect the last one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pacifique schreef:


    :'DD


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn meester was de vorige dag erachten gekomen dat ik het heb gedaan / Mijn meester vertelde me over mijn grafitti en ik zei dat ik het niet was maar mijn bff


    Nou, die meester is dan ook maar dom, zeg. Hoezo weet hij dat jij het hebt gedaan, maar vraagt-ie later aan de klas wie het heeft gedaan? :'D

    Nevermind, wat een ingewikkeld verhaal. :')

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Penny9 schreef:
    Ik snap dat Jullie niet goed begrijpen :) oke is het gegaan:
    Na school ging ik die grafitti kopen en een vriend van me was naast me en omdat ik stoer wou doen spuiten ik de grafitti op de muur ik was zoo dom dat ik de erstwhile letters van Mijn en Mijn BFF's naam schijf dus: Penny (ik dus) Anna (Mijn BFF) Nadia (andere BFF) Emilia (andere BFF) dus er Kwan PANE.de volgende dag had ik Mijn grafitti mee genomen naar school (heel dom omdat niemand wist dat ik het gedaan heb) en dat heefd perongeluk Mijn meester gezien...ik moest naar de hoofdmeester en die vroeg of ik het heb gedaan ik zei née dat heeft Mijn BFF gedaan dus Mijn meester ging de school van Mijn BFF Bellen of het waar was het was niet logich omdat Mijn BFF hele dag bij haar Oma was dus toen wist hij dat ik het heb gedaan. Een week later vroeg Mijn BFF of ik het heb gedaan ik zei née alweer en zei dat een jongen van me klass was zoooo dom omdat zoals ik zei zij zei dat ik de enige ben die ze vertrouw.... Ik voel me zo down ik weet ik Moet het zeg geen maar de woorden gaan niet uit Mijn keel.....niet groot verhaal maar oke....


    Die vriend weet dus dat je de graffiti gespoten hebt... En hij zegt niks?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is gewoon bullshit, er klopt geen knar van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet en betje raar verhaal...

    (de kunst van interpunctie)

    Tsja, je bent niet echt aardig geweest door te liegen. Zeg sorry tegen je 'bff' (als ik je bff was, wou ik na dit voorval geen vrienden meer met je zijn tbh) en vertel dan aan je meester dat jij het hebt gedaan.


    Alleen maar tranen van geluk