• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45Topic 46

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 23:08 ]


    You can't touch music but music touch you

    En van de kleintjes vliegen we verder naar de grotere uilen, namelijk:

    Sauron, de Europese Oehoe die vaak alles aanvliegt buiten [trouwringen/scheidingspapieren/openingssleutel]:



    SIberische Oehoe Aragorn kenden jullie al, hij wilt niet naar een handschoen vliegen dus knuffelt veel:



    En de middelgrote Afrikaanse Oehoe Gimli doet zijn dwergennaam eer aan: hij lijkt altijd chagrijnig, maar is supervriendelijk:




    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Naast Gimli zit het jongste beest, maar wel het meest onvriendelijke beest..

    Rohan, de puberende, bijtgrage en chagrijnige maar supermooie Turkmeense Oehoe, nu zo'n 24 weken oud:



    Dan hebben we nog de Canadese Oehoe Boromir, een van mijn favorieten:



    En de meest vriendelijke uil die je ooit zult tegenkomen is Anduril, de Milky Eagle owl:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En in de volières zitten de vier uilen die niet meer vliegen, maar het wel verdienen om even genoemd te worden:

    Namelijk de Europese Oehoe Fangorn, die niet wilt vliegen naar een handschoen, behalve als hij gevoerd word. Dan kiest hij zijn eigen stukje uit de bak:



    De supernieuwsgierige, maar toch verlegen SIberische Oehoe Smeagoll zit bij Fangorn in de volière:



    En de twee prachtige Sneeuwuilen, die nu mensenschuw zijn omdat een meisje dacht dat het wel leuk was om vuurwerk bij ze in het hok te gooien:

    Eowyn, enigste vrouwelijke uil die er is:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En als laatste, de prachtige Gandalf:



    Zo. En dat waren alle zeventien de Uilen waar ik mee werk! <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Rohan is heel mooi.
    Al had Sauron er beter bij gepast. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Rohan is heel mooi.
    Al had Sauron er beter bij gepast. ;p


    Qua naam inderdaad ja .. x] Rohan is alweer wat groter als op de foto hoor, met minder dons x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:



    Elrond, doe je het nu? :x

    jah kerkuil!! dit is mijn favo uil ook in deze kleuren enz ^^
    maar werken met uilen??
    super ver ben egt jaloers uilen zijn mijn favo beesten samen met de orca dan ^^ ;) :P


    You can't touch music but music touch you

    Stapper schreef:
    (...)

    Doen! Ik zou het doen!
    Ik had in Hongarije een bediender die heel erg op Sheldon Cooper leek, van the Big Bang Theory. Dus toen zei ik m dat, maar hij kende het niet. En ik vroeg of ik na het eten met m op de foto mocht, maar dat ben ik door alle plotselinge haast helaas vergeten! :[

    hehe wel nice maar ook jammer ja..
    ah wie weet later als ik wat langer op me stage zit ;) :P


    You can't touch music but music touch you

    Lizor schreef:
    Mijn poging om Smeagol te tekenen haha, waarschijnlijk gaat het nog lang duren voordat hij af is (:


    Wel nice! ^_^


    You can't touch music but music touch you

    whahahhahahahaha xD


    You can't touch music but music touch you

    Stapper jouw baan is geweldig,
    waar werk jij? :)
    Trouwens ik was twee weken trug in een dierentuin eh, weet niet meer hoe het heet, maar die houden jullie van mij te goed :) + foto die op deze topic vallen :D
    daar was namelijk een roofvogel show en eentje heetten Smeagol :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oja Lizor een prachtige tekening van Gollem/ Smeagol :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Stapper jouw baan is geweldig,
    waar werk jij? :)
    Trouwens ik was twee weken trug in een dierentuin eh, weet niet meer hoe het heet, maar die houden jullie van mij te goed :) + foto die op deze topic vallen :D
    daar was namelijk een roofvogel show en eentje heetten Smeagol :D


    Ehh, ik doe vrijwilligerswerk bij Dragonheart, in Enschede. Ik doe het nog niet zo heel lang, nog maar een paar weken, maar de mensen lijken me nu al helemaal te vertrouwen en ik mag echt bij alles helpen! Maar ik sta dan ook dag en nacht voor ze klaar. Het word alleen wat lastiger als ik op de kinderboerderij moet werken [ook vrijwillig]. :] Maar het is echt geweldig, inderdaad!
    Ik zou zeggen [zoals ik tegen iedereen zeg]; kom een keer langs en ervaar hoe het is! :]

    Maar voor vandaag kan ik enkel zeggen: Fijne dag! En geniet van het miezerige motregenachtige weer.. [of ben ik de enige die zo'n wolkje boven me heeft hangen?]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 12:27 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ehh, ik doe vrijwilligerswerk bij Dragonheart, in Enschede. Ik doe het nog niet zo heel lang, nog maar een paar weken, maar de mensen lijken me nu al helemaal te vertrouwen en ik mag echt bij alles helpen! Maar ik sta dan ook dag en nacht voor ze klaar. Het word alleen wat lastiger als ik op de kinderboerderij moet werken [ook vrijwillig]. :] Maar het is echt geweldig, inderdaad!
    Ik zou zeggen [zoals ik tegen iedereen zeg]; kom een keer langs en ervaar hoe het is! :]

    Maar voor vandaag kan ik enkel zeggen: Fijne dag! En geniet van het miezerige motregenachtige weer.. [of ben ik de enige die zo'n wolkje boven me heeft hangen?]


    egt leuk! ^_^
    en geen idee mis wel ik heb hier namelijk zon en af en toe wolkje maar geen regen xD


    You can't touch music but music touch you

    DIe gif kende ik nog niet. :'D
    Ik zet lekker buiten in het zonnetje te schrijven. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.