• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    @Nikki
    Je kunt niet alle katten in de wereld redden. Want wij hebben Loesje al gered. Dus die kun je niet meer redden, muwhaha. c: ghee

    @Kyle
    NOOOOO GA NIET SPOILEN! D:




    OT: Pfff geef me antwoooooooooord! :/
    En nog steeds zenuwachtig voor de TTT morgen. ;-;

    SORRYYYY


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze terug is voor meer. Maar nu Sam dood is komen we nooit achter alles denk ik. Want hij speelde best een grote rol in het raadsel hahah

    zo me niks verbazen als hij niet echt dood is maar dat dat ravijn een soort poort was naar ergens anders in de dome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou misschien iets te veel van foto's van ze uit de nineties, maar het is nou eenmaal zo dat ze toen al helemaal té cute waren samen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Please_Charon schreef:
    (...)
    zo me niks verbazen als hij niet echt dood is maar dat dat ravijn een soort poort was naar ergens anders in de dome.


    Hmm... toch vraag ik mij af waar Lyle is trouwens, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vreselijke TussenTijdse Toets. D:
    Eerst om 12 uur rijles van die stomme rij instructeur. Dat ging best redelijk. Toen met kwam er een ''examinator'' bij in de auto en álles dat mis kon gaan ging mis! Toen ik weg reed sloeg de auto stomme 4 keer af! En in die rit in totaal gewoon ee nstuk of 8 keer! Dan ook nog eens de bijzondere verrichtingen verknallen en het kijken ging niet goed genoeg. En gewoon álles ging fout. Ik baal ontzettend. :'c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awesommeeeee, pap word morgen geïnterviewd voor; Vroeg op radio 1 en dat wordt donderdag uitgezonden op bnn zegt hij. En hij word geïnterviewd voor Het Parool. En donderdag om half tien komt hij op radio decibel! Zo cooool :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OHOHOHO DAT NIEUWE LIEDJE VAN FALL OUT BOY. HOLY FUCK IK KAN NIET STOPPEN MET FANGIRLEN.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Escapism schreef:
    Vreselijke TussenTijdse Toets. D:
    Eerst om 12 uur rijles van die stomme rij instructeur. Dat ging best redelijk. Toen met kwam er een ''examinator'' bij in de auto en álles dat mis kon gaan ging mis! Toen ik weg reed sloeg de auto stomme 4 keer af! En in die rit in totaal gewoon ee nstuk of 8 keer! Dan ook nog eens de bijzondere verrichtingen verknallen en het kijken ging niet goed genoeg. En gewoon álles ging fout. Ik baal ontzettend. :'c


    naaah :(


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, natuurlijk. Doe maar alsof ik speelgoed ben en je me weg kunt gooien wanneer je maar wilt. Ik heb totaal geen gevoelens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou niet van pitjes in mijn druiven :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Te schattig. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Leuk dat je hebt doorgegeven dat ze met een vriendin thuis komt.
    ARGH, schrik me dood. Mag ik geen huiswerk maken zonder door die %&THFGGFTU kinderen worden gestoord?
    Blijkbaar niet, argh mensen.
    Ik moet het hw maken, hoe moet ik dit doen ooit? IK kan al geen samenvatting maken enzo..
    Rot ff op kind, rot op naar buiten en ga mij niet ergens heen verwensen. {Hemel, de dood..}
    Ja, sorry dat als jij een kruk pakt ik het niet meer hou en die kruk afpak en je nu eindelijk eens je ermee ga slaan. Nadat jij me er veeeel vaker mee heb geslagen.
    Leuk dat je vriendin erachteraangaat en je met evenlater met messen bedreigt. MENS KIND, IK MOET HUISWERK MAKEN GA NAAR BOVEN OF ZO.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 15:43 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Hmm... toch vraag ik mij af waar Lyle is trouwens, hahah


    IK OOOOOK. En waarom hij weg rende...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het viel te verwachten dat de bovenste reactie weer een 'R.I.P. you were great'-reactie was..
    Waarom checken niet eerst even de feiten voordat ze iets gaan reageren op een video?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 16:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    IK OOOOOK. En waarom hij weg rende...


    Ik denk omdat hij iets in dat dagboek zag staan wat hij herkende (zoals al gezegd) en daar heel erg van schrok. Maar ik snap waarom je het niet snapt, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.