• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    ik heb er nu alweer spijt van...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damn. Waarom moeten mensen altijd zo vreselijk kut tegen elkaar doen? Ik heb zin om te janken. Je denkt dat je leuk bent met dat sarcasme van je, maar het raakt me echt zwaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ein-de-lijk! Goed, episode 6, here I come.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb honger ;c
    :Y)

    Mijn redenering van Under the Dome is juist geweest.

    Sam wil de vier handen vermoorden en heeft Angie vermoord en Melanie komt vanuit het meer.
    BAM, ik had het goed. Al vanaf het begin. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus we zijn nu serieus in onze pyjama's aan het Skypen? :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik mis je nog steeds Pom, terwijl het al bijna een jaar geleden is :'c


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is deze serie een beetje verslaafd aan mij..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bieber moet echt een keer klappen krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je wordt gemist, maar je hebt het nu vast beter.. Je hebt immers geen pijn meer en geen ellende. Ik ben blij dat ik je baasje mocht zijn tot voor een jaar geleden. Tot die fatale dag, 17 november. :c
    Pom, je betekende alles voor me en je weet wat ze zeggen; uit het oog, maar niet uit het hart.


    26 - 02 - '16

    Ik ga alle katten in de wereld redden. ;c


    Your make-up is terrible

    Fuck, fuck, fuck, fuck.... You asshole. Why the fuck did you kill yourself! :@

    Sorry, even uitlaten over UTD x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Nikki
    Je kunt niet alle katten in de wereld redden. Want wij hebben Loesje al gered. Dus die kun je niet meer redden, muwhaha. c: ghee

    @Kyle
    NOOOOO GA NIET SPOILEN! D:



    OT: Pfff geef me antwoooooooooord! :/
    En nog steeds zenuwachtig voor de TTT morgen. ;-;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik juist die video aangezet... Ik zit nu weer te fangirlen van hier tot Tokio.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escapism schreef:
    @Nikki
    Je kunt niet alle katten in de wereld redden. Want wij hebben Loesje al gered. Dus die kun je niet meer redden, muwhaha. c: ghee

    @Kyle
    NOOOOO GA NIET SPOILEN! D:



    OT: Pfff geef me antwoooooooooord! :/
    En nog steeds zenuwachtig voor de TTT morgen. ;-;


    Ik bedoel alle katten die gered moeten worden, haha. Ik ben altijd zo enorm emotioneel als ik ongesteld ben, dan krijg ik dit soort dingen.


    Your make-up is terrible