• Iemand die me kan opvrolijken?
    Ik heb namelijk vreselijk zin om te janken. Serieus.
    Al dat shit met mijn klas en zo is me nu te veel. En het mag niet omdat ik niet gepest word. Er groepjes zijn in de klas en ik daar tussen val. Waardoor ik me buitengesloten voel. En dan mag ik voor het tweede jaar in deze rot klas blijven.
    En je mag zeggen dat ik me aanstel, maar ik voel me nu echt ongelukkig.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 21:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded





    Ik hoop dat deze plaatsjes je wat opvrolijken.

    Je stelt je helemaal niet aan en ik snap hoe je je voelt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik snap hoe je je voelt, ik voelde me ook twee jaar buitengesloten in mijn klas, dat is echt heel erg vervelend. Als je graag je hart wil luchten mag je me altijd een berichtje sturen. Misschien helpt dit je om te lachen?


    16 - 09 - '17

    Ik snap hoe je je voelt want het werkt absoluut niet bevordelijk als je in een rot klas zit

    Mijn inbox staat open voor je(flower)(K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Soe schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, ik voelde me ook twee jaar buitengesloten in mijn klas, dat is echt heel erg vervelend. Als je graag je hart wil luchten mag je me altijd een berichtje sturen. Misschien helpt dit je om te lachen?


    Die wilde ik gaan sturen! :'D

    Anyways, sinds dat Sylvie al heeft gestuurd wat ik sturen wilde, zendt ik je bij deze een hug. <3 Hopelijk valt je schooljaar tóch mee en heb je toch veel plezier. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat naar voor je meis. Dat is absoluut niet leuk, ik ken dat gevoel ook wel. Maar geloof me. Je bent op school er voor jezelf en niet voor groepjes of andere mensen. Je vrienden kun je altijd weer zien in de pauze en soms is het zelfs mogelijk om samen te werken met een leerling uit een andere klas. Misschien moet je jezelf ook wat meer openstellen. Ga eens bij een groepje zitten dat je aardig lijkt of die dezelfde interesse hebben als jij. Dat is spannend, maar zo maak je wel een beetje contact en gaan ze je misschien aardig vinden. :)
    Je moet er zelf proberen het beste van te maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt heel erg naar voor je! :c Hopelijk komt alles snel beter! (:


    † Love? I want to sleep.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 14:04 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Know the feeling, heb hetzelfde meegemaakt.
    http://www.youtube.com/watch?v=Permh8YQJak <---- Deze grapjas kan je misschien wat opvrolijken.
    En... :)


    Don't forget this ;)


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ah meid, wat rot :C

    Ga dit maar kijken, misschien vrolijkt het je wat op


    26 - 02 - '16