• Dit is het new kids topic je mag alles over Brabant en new kids praten

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    (...)



    Das bij bijvoorbeeld fun :)


    Ikr xD
    Ik hou van New Kids, kan er uren naar kijken maar ik vrees dat ik dan doodga van t lachen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Swatz schreef:
    Ik kom uit Brabant en wij hebben de film Turbo en de sketches-dvd thuis.
    Stiekem vind ik het wel grappig haha (A)
    GE KUNT DE GROETEN UIT BRABANT KRIJGEN JONGÛH
    Ik gebruik alleen zelf dat soort taal en accent niet xd




    Moet je leren :P


    tiptoe through the tulips...

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ikr xD
    Ik hou van New Kids, kan er uren naar kijken maar ik vrees dat ik dan doodga van t lachen xD




    Ja dat klopt :P


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben verliefd op Richard Batsma :$ (H)


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    Ik ben verliefd op Richard Batsma :$ (H)

    Gefeliciteerd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blablabla


    tiptoe through the tulips...

    FinnickOdairxxx schreef:
    Blablabla


    En dit was nodig, omdat..?


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    En dit was nodig, omdat..?

    het fun is


    tiptoe through the tulips...

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)
    het fun is

    zucht... Heb je door dat je dit topic bumpt en dat mensen dat irritant vinden? Want anders weet je dat nu. Vermijd asjeblieft het reageren op topics waar lang niet op gereageerd is. En doe dat zeker niet met zulke onzinnige berichten.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)
    zucht... Heb je door dat je dit topic bumpt en dat mensen dat irritant vinden? Want anders weet je dat nu. Vermijd asjeblieft het reageren op topics waar lang niet op gereageerd is. En doe dat zeker niet met zulke onzinnige berichten.


    dan kan het topic langer blijven


    tiptoe through the tulips...

    Ik vind New Kids best wel grappig, haha. Natuurlijk moet je niet alles letterlijk en persoonlijk opvatten, want dan is het inderdaad beledigend, maar mensen, het is een film, en die is daarvoor gemaakt.
    Waarom zie ik de bumps ook altijd maar veel te laat?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)

    dan kan het topic langer blijven


    Je kan ook gewoon 1 nieuw topic maken (in het offtopic subforum) en dan zal je niemand horen klagen.


    26 - 02 - '16

    Underestimated schreef:
    (...)
    zucht... Heb je door dat je dit topic bumpt en dat mensen dat irritant vinden? Want anders weet je dat nu. Vermijd asjeblieft het reageren op topics waar lang niet op gereageerd is. En doe dat zeker niet met zulke onzinnige berichten.


    Echt niemand gaat je nu ineens leuker vinden. :'D


    wat was dit ookalweer

    FinnickOdairxxx schreef:
    (...)

    dan kan het topic langer blijven


    Eeeeuhm, je weet toch dat het verboden is om een topic onnodig te bumpen? Je mag een topic enkel bumpen als je zinvolle informatie hebt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jullie doen ook niet nuttige informatie jullie hebben het over bumpen terwijl dit een new kids topic is!!!


    tiptoe through the tulips...