• Lieke - Lichael - 8 maart | 17
    Miriam - Labonair - 5 maart | 15
    Gabriëla - Milbourne - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Nyctophobia - 24 december | 15
    Noek - Rhae - 27 juni | 15
    Marie - Mikaelsons - 3 juni | 14
    Aline - Saisons - 14 maart | 14
    Eva - Tahereh - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Omnom - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 14
    Ruth - Gake - 31 augustus | 21
    Esmée - Lues- 18 oktober - 15




    Wij zijn leuk en gezellig. Always remember, Pedopaard houd van jullie. <3




    Pedopaard mag blijven omdat Pedopaard enorm Sexy is :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Labonair schreef:
    Ugh ik irriteer me dood. Mijn vriendin uit mijn klas die moet mij nog foto's sturen van een biologie project, want ik voerde het uit en zij schreef het op. Ik heb gisteren rond 7 uur 's avonds gevraagd of ze het wilde sturen, toen om 10 uur weer omdat ze niet reageerde, vandaag weer in de les, en vanmiddag om 6 uur. Steeds zegt ze: "Doe ik straks." Straks is nooit. Fijn dit, er moet een verslag van komen... :/


    Oh gosh, ik haat deze shit. Dat overkomt mij dus ook steeds. ZEG NIET STRAKS. Doe het nu. Zeker als ik er afhankelijk van ben. Ik bedoel; als jullie het samen hebben gedaan is het logisch en moet ze het gelijk geven. Als zij het heeft gedaan en jij deed niets, dan mag ze je best laten wachten. Maar dat is niet het geval, dus het is een ugh-situatie.

    Saisons schreef:
    (...)

    Oh gosh, ik haat deze shit. Dat overkomt mij dus ook steeds. ZEG NIET STRAKS. Doe het nu. Zeker als ik er afhankelijk van ben. Ik bedoel; als jullie het samen hebben gedaan is het logisch en moet ze het gelijk geven. Als zij het heeft gedaan en jij deed niets, dan mag ze je best laten wachten. Maar dat is niet het geval, dus het is een ugh-situatie.

    Precies dat. Je hebt het sámen gedaan, dan kan je het toch gewoon sturen? Maarja, ik voel me zo stom als ik het nu nog een keer ga vragen voor de 5e! keer. :/

    How are you? c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Omnom schreef:
    (...)

    Omnom is rugloos. Nou en.


    Ik ga er maar vanuit dat dit sarcasme is, want anders is het wat raar :')

    MT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Labonair schreef:
    (...)
    Precies dat. Je hebt het sámen gedaan, dan kan je het toch gewoon sturen? Maarja, ik voel me zo stom als ik het nu nog een keer ga vragen voor de 5e! keer. :/

    How are you? c:


    Ja, precies. DOE HET. Ik heb dat ook zo vaak. Volgens mij hebben alle serieuze mensen dat ugh.
    Nee, niet stom vinden, gewoon doen. Ik ben veel dingen misgelopen omdat ik het niet durfde te vragen en zo. En ik houd me veel te veel in, ik zou meer moeten zeggen wat ik denk en niet altijd zo Abnegation achtig doen. Soms ben ik totaal niet zo, maar eigenlijk cijfer ik mezelf onbewust wel weg in het belang van anderen. Dit besef ik nu pas.

    Nog steeds wat ziekjes, voor de zekerheid morgen ook nog thuisblijven :c

    Ik luister Fireproof, ik ga dood door Harry.

    LIEKE HAHAHAHA.
    Jij bij NBBFF:

    Ik blies mijn hoofd in hun richting uit.

    Ahaaa logisch. :'D HAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Saisons schreef:
    (...)

    Ja, precies. DOE HET. Ik heb dat ook zo vaak. Volgens mij hebben alle serieuze mensen dat ugh.
    Nee, niet stom vinden, gewoon doen. Ik ben veel dingen misgelopen omdat ik het niet durfde te vragen en zo. En ik houd me veel te veel in, ik zou meer moeten zeggen wat ik denk en niet altijd zo Abnegation achtig doen. Soms ben ik totaal niet zo, maar eigenlijk cijfer ik mezelf onbewust wel weg in het belang van anderen. Dit besef ik nu pas.

    Nog steeds wat ziekjes, voor de zekerheid morgen ook nog thuisblijven :c

    Ik luister Fireproof, ik ga dood door Harry.

    Nu je het zegt haha. Daarin heb je inderdaad best gelijk. Onbewust cijfer je -je in het algemeen- jezelf misschien wel weg.
    Maar straks wordt ze er misschien wel boos om.. en dat kan ik niet echt hebben want ik zit bijna elke les naast haar, hm. :/

    Awh. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    LIEKE HAHAHAHA.
    Jij bij NBBFF:
    (...)
    Ahaaa logisch. :'D HAHA


    HAHAHAHAHA WEJNGOWLRKGJWPOEILGLWRISJGK oh my god. En ik had nog zo voor genomen om het na te lezen. *gaat aanpassen en gaat stuk*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tahereh schreef:
    ''I love you, as much as I love nutella'' ... ''almost.''


    I don't like nutella.

    Labonair schreef:
    LIEKE HAHAHAHA.
    Jij bij NBBFF:
    (...)
    Ahaaa logisch. :'D HAHA


    *gaat stuk*

    Lichael schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA WEJNGOWLRKGJWPOEILGLWRISJGK oh my god. En ik had nog zo voor genomen om het na te lezen. *gaat aanpassen en gaat stuk*

    HAHHAHAHHAHAHA.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    (...)
    Nu je het zegt haha. Daarin heb je inderdaad best gelijk. Onbewust cijfer je -je in het algemeen- jezelf misschien wel weg.
    Maar straks wordt ze er misschien wel boos om.. en dat kan ik niet echt hebben want ik zit bijna elke les naast haar, hm. :/

    Awh. D:


    "Hey. Zou je me het alsjeblieft nu graag willen sturen? Ik ga het de komende tijd erg druk hebben en ik vind het fijn dat ik het nu al heb, zodat ik er vroeg mee kan beginnen. Sorry dat ik er zo vaak om vraag, maar ik wil het gewoon graag hebben :')
    xxxxxx Mc Flurry ^^"

    Nee, die onderste regel is niet zo slim xd

    Nee, dat is niet slim, maar als je het aardig brengt komt het vast goed, toch? (:

    Uhu, op school maar ook in mijn sociale leven. Maar soms is het ook totaal niet zo en kan ik wel voor mezelf opkomen.

    Labonair schreef:
    (...)
    HAHHAHAHHAHAHA.



    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D

    Saisons schreef:
    (...)

    "Hey. Zou je me het alsjeblieft nu graag willen sturen? Ik ga het de komende tijd erg druk hebben en ik vind het fijn dat ik het nu al heb, zodat ik er vroeg mee kan beginnen. Sorry dat ik er zo vaak om vraag, maar ik wil het gewoon graag hebben :')
    xxxxxx Mc Flurry ^^"

    Nee, die onderste regel is niet zo slim xd

    Nee, dat is niet slim, maar als je het aardig brengt komt het vast goed, toch? (:

    Uhu, op school maar ook in mijn sociale leven. Maar soms is het ook totaal niet zo en kan ik wel voor mezelf opkomen.


    Haha. :'D
    Hm, ik ga het morgen weer in de les vragen en als ze het dán niet doet ga ik haar weer appen en dan iets doordringender haha.
    Ja, inderdaad..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Saisons schreef:
    (...)

    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D

    HAHHAHAHAHAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.