• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Milbourne en Levines te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Peetje Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabbertje // Milbourne // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Levines // 17 | Michael
    Eva // Tahereh // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Princess Irwin // Omnom | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Claire // Saisons | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Liesje // Deadpool | Michael
    Kimmie // Winhood // 19 | Cashton
    Tessiebessie // Stonefield | Ashton
    Esmée // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Demi // Denys
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Meike // Waetford // 17 | Ashton
    Marleen // Faiding // 14 | Calum




    Milbourne schreef:
    (...)
    Ik heb irritaties. :')


    Oh, nee, dat is niet leuk.


    'Darling, just hold on'

    Ik heb spierpijn van gister D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    Ik heb spierpijn van gister D:


    Ik ook. En heb dus een gewonde vinger in het verband, vele schaafwonden en blauwe plekken, ontstoken tenen en hoofdpijn.
    Misschien was ik gister toch iets te ruig met hockey. Oeps? (A)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ik ook. En heb dus een gewonde vinger in het verband, vele schaafwonden en blauwe plekken, ontstoken tenen en hoofdpijn.
    Misschien was ik gister toch iets te ruig met hockey. Oeps? (A)


    Mijn rug doet pijn en mijn bovenbenen. Ik kan niet eens zitten zonder 'Auw' te zeggen. Oh en mijn kont doet ook pijn. Spits zijn is wel leuk cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maar goed, er verandert toch niks..


    Danmarks Dynamite.

    Gake schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het Rachel McAdams was, maar als ik nu beter kijk, lijkt ze er niet eens op.


    Ze lijkt inderdaad niet.


    Reality's overrated.

    Omnom schreef:
    (...)

    IK HOU OOK VAN JOU :3


    WOEHOEE.
    Waarvan ken jij haar olfjaslfjasldfjsdlfj.


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    (...)

    WOEHOEE.
    Waarvan ken jij haar olfjaslfjasldfjsdlfj.


    Het begon met een verhaal dat ik las hier op Q waarbij zij de faceclaim is :3
    En sindsdien vind ik haar geweldig.
    Ik heb helaas nog nooit films van haar gezien, maar toch. Ashkandkfskfnsmfnskfn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Mijn rug doet pijn en mijn bovenbenen. Ik kan niet eens zitten zonder 'Auw' te zeggen. Oh en mijn kont doet ook pijn. Spits zijn is wel leuk cc:


    Ik moest gister voor het eerst spits staan, HAHAHAHA. Ik speel altijd midden. Maar dit was ook wel leuk. Door mij is er twee keer gescoord, whieeehhh :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ik moest gister voor het eerst spits staan, HAHAHAHA. Ik speel altijd midden. Maar dit was ook wel leuk. Door mij is er twee keer gescoord, whieeehhh :3


    Same same, was voor mij ook het eerst. Ik speel meestal mid-rechts of links, ik vind links het fijnst. We hadden 5-0 verloren en vorige week toen ik er niet was hadden ze 17-0 verloren, wauw :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Mijn rug doet pijn en mijn bovenbenen. Ik kan niet eens zitten zonder 'Auw' te zeggen. Oh en mijn kont doet ook pijn. Spits zijn is wel leuk cc:


    Ik herken de kontspierpijn haha. Iedere keer na een intensieve hockeywedstrijd kan ik niet fatsoenlijk gaan zitten.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Same same, was voor mij ook het eerst. Ik speel meestal mid-rechts of links, ik vind links het fijnst. We hadden 5-0 verloren en vorige week toen ik er niet was hadden ze 17-0 verloren, wauw :'D


    17-0 heb ik nog nooit meegemaakt. Woww


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    17-0 heb ik nog nooit meegemaakt. Woww


    Ik ook niet |:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Ik ook niet |:


    Ik heb eens 28-1 gewonnen, HAHAHAHAHAHA.
    Dat was nog bij de F-jes, maar toch.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Same same, was voor mij ook het eerst. Ik speel meestal mid-rechts of links, ik vind links het fijnst. We hadden 5-0 verloren en vorige week toen ik er niet was hadden ze 17-0 verloren, wauw :'D


    Wij hebben 7-1 gewonnen. Die 1 was een onterechte strafbal, gegeven door de scheidsrechters omdat ze de tegenstander zielig vonden dat ze nog maar één keer in onze cirkel waren gekomen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]