• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Milbourne en Levines te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Peetje Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabbertje // Milbourne // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Levines // 17 | Michael
    Eva // Tahereh // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Princess Irwin // Omnom | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Claire // Saisons | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Liesje // Deadpool | Michael
    Kimmie // Winhood // 19 | Cashton
    Tessiebessie // Stonefield | Ashton
    Esmée // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Demi // Denys
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Meike // Waetford // 17 | Ashton
    Marleen // Faiding // 14 | Calum




    Omnom schreef:
    (...)

    Ik heb eens 28-1 gewonnen, HAHAHAHAHAHA.
    Dat was nog bij de F-jes, maar toch.


    Hahahahhahahah was het ook niet zo dat je in de F-jes 2 goals had aan beide kanten, en dan in totaal 4. Want dat heb ik ook nog een keer gehad ofzo.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Hahahahhahahah was het ook niet zo dat je in de F-jes 2 goals had aan beide kanten, en dan in totaal 4. Want dat heb ik ook nog een keer gehad ofzo.


    Ja. Maar 28-1 is dan nog steeds verschrikkelijk veel xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ja. Maar 28-1 is dan nog steeds verschrikkelijk veel xd


    Hahahhaha ja dat klopt, het schoot me opeens te binnen.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omnom schreef:
    (...)

    Wij hebben 7-1 gewonnen. Die 1 was een onterechte strafbal, gegeven door de scheidsrechters omdat ze de tegenstander zielig vonden dat ze nog maar één keer in onze cirkel waren gekomen.


    We moeten dus volgende week tegen een B2, die blijkbaar derde klasse speelt. En die is verdomd goed D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    We moeten dus volgende week tegen een B2, die blijkbaar derde klasse speelt. En die is verdomd goed D:


    Ik ben B1 en speel tweede klasse in poule B (wbw)
    Wordt je al bang? ;)
    Nee, tweede klasse is slecht voor mijn team.
    Gelukkig zitten we nog in de voorcompetitie dus eerste klasse kan nog wel lukken.
    We zijn namelijk nu al iedereen waartegen we spelen, aan het verpletteren, hihi ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    We staan laatste in de poule met -24 en 0 punten. Dit verdient een applausje :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wow volgens mij zijn jullie allemaal vet goed.
    Komt ik aan met mn kneus hockey kunsten en poule 222222


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Sorry, ik klink misschien een beetje arrogant ofzo. Te zelfverzekerd.
    Maar we hebben echt een goed team, zitten bij een hele oude grote club en ik ben eigenlijk gewoon te enthousiast :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Sorry, ik klink misschien een beetje arrogant ofzo. Te zelfverzekerd.
    Maar we hebben echt een goed team, zitten bij een hele oude grote club en ik ben eigenlijk gewoon te enthousiast :3


    Je komt totaal niet arrogant over hoor.
    Waar speel je?


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Als je dat niet wilt zeggen ivm woonplaats begrijp ik dat hoor hhahah


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Mikaelsons schreef:
    We staan laatste in de poule met -24 en 0 punten. Dit verdient een applausje :')


    Wauw. ._.
    Wij staan op de tweede plek op het moment, met 10 punten en 1 tegenpunt die dus onterecht was.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Faiding schreef:
    (...)

    Je komt totaal niet arrogant over hoor.
    Waar speel je?


    AMVJ, in Amsterdam/Amstelveen. Het ligt net op de grens dus ik weet nooit precies waar het nou ligt, haha x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Faiding schreef:
    Wow volgens mij zijn jullie allemaal vet goed.
    Komt ik aan met mn kneus hockey kunsten en poule 222222


    Euhm. Not. We spelen derde klasse, maar we hebben best een grote club dus ja ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Euhm. Not. We spelen derde klasse, maar we hebben best een grote club dus ja ^^

    De B4 van mijn club hebben ook -24 punten, maar ze zijn 4e klasse en zijn Poule i, wauw.
    Ik heb medelijden met ze. Sorry, maar het is gewoon zo. Hoe gemeen het ook klinkt. Ze zijn de laagste van de hele D tot A!
    Wij staan bovenaan, hihi ;p
    Sorry. Ik laat me weer eens leiden door mijn hockeyenthousiasme en ik ben gewoon te fanatiek.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)
    De B4 van mijn club hebben ook -24 punten, maar ze zijn 4e klasse en zijn Poule i, wauw.
    Ik heb medelijden met ze. Sorry, maar het is gewoon zo. Hoe gemeen het ook klinkt. Ze zijn de laagste van de hele D tot A!
    Wij staan bovenaan, hihi ;p
    Sorry. Ik laat me weer eens leiden door mijn hockeyenthousiasme en ik ben gewoon te fanatiek.


    Ik weet niet in welke poule we zitten, lol. Bestaat er een vierde klassen? Wah.


    I don't want you to die, I want you to suffer.