• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Milbourne en Levines te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Peetje Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabbertje // Milbourne // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Levines // 17 | Michael
    Eva // Tahereh // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Princess Irwin // Omnom | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Claire // Saisons | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Liesje // Deadpool | Michael
    Kimmie // Winhood // 19 | Cashton
    Tessiebessie // Stonefield | Ashton
    Esmée // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Demi // Denys
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Meike // Waetford // 17 | Ashton
    Marleen // Faiding // 14 | Calum




    Omnom schreef:
    (...)

    AMVJ, in Amsterdam/Amstelveen. Het ligt net op de grens dus ik weet nooit precies waar het nou ligt, haha x)


    Haha ohja dat was ook zo volgens mij had ik dat al een keer gevraagd.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omnom schreef:
    (...)
    De B4 van mijn club hebben ook -24 punten, maar ze zijn 4e klasse en zijn Poule i, wauw.
    Ik heb medelijden met ze. Sorry, maar het is gewoon zo. Hoe gemeen het ook klinkt. Ze zijn de laagste van de hele D tot A!
    Wij staan bovenaan, hihi ;p
    Sorry. Ik laat me weer eens leiden door mijn hockeyenthousiasme en ik ben gewoon te fanatiek.


    Ik ga even opzoeken in welke poule ik speel. Nou poule F hoe cool. Maar we worden weer eens veel te laag ingeschat want we staan op 1 met 17 doelpunten voor.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Wacht ik kijk verkeerd 4e klasse poule f


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Ik ga even opzoeken in welke poule ik speel. Nou poule F hoe cool. Maar we worden weer eens veel te laag ingeschat want we staan op 1 met 17 doelpunten voor.


    Welke klasse?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Faiding schreef:
    Wacht ik kijk verkeerd 4e klasse poule f


    Ooh. Je schreef het al :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Het begon met een verhaal dat ik las hier op Q waarbij zij de faceclaim is :3
    En sindsdien vind ik haar geweldig.
    Ik heb helaas nog nooit films van haar gezien, maar toch. Ashkandkfskfnsmfnskfn.


    Zij is zo mooi. Ook zonder make-up.
    GQ SKINS KIJKEN SNDMDMSKAMSLJD.


    Reality's overrated.

    Rhae schreef:
    (...)

    Zij is zo mooi. Ook zonder make-up.
    GQ SKINS KIJKEN SNDMDMSKAMSLJD.


    (:
    Ik zal hem binnenkort kijken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oehh. Het is een serie. Nog meer Kaya ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Oehh. Het is een serie. Nog meer Kaya ^^


    Jaa. Hehe. De eerste twee seizoenen heeft ze btw niet zo'n grote rol (daar is ze ook pas veertien) maar daarna een soort van de hoofdrol in seizoen drie en vier. Daarna vijf en zes niet meer en in zeven komt ze in de eerste twee afleveringen terug. ^-^


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Bij de EMA's zit 5SOS wel in de POP vote groep, maar niet ROCK. Toch vind ik dat wel vaag.


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Bij de EMA's zit 5SOS wel in de POP vote groep, maar niet ROCK. Toch vind ik dat wel vaag.

    Ja, dat is inderdaad vaag.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moet schrijven voor Nederlands, maar er komt niks uit. Nugh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @ Eva. Ik snap ze zijn pop rock, maar waarom dan in pop. Maar goed, dan gaan ze lekker winnen van One Direction. HAHAHAHA.
    @ Marie, waarover dan?


    Danmarks Dynamite.

    *komt joinen*
    B2, tweede klasse heuj!


    That is a perfect copy of reality.