• hier zit een mens

    hoegenaamd Siham

    Mij steeds in een gesprek te voegen en uit te schelden. Hoe kan ik haar in godsnaam duidelijk make dt ze mij met rust moet late ><


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Waarom scheld ze je uit eigenlijk? Ik kan me geen goeie reden bedenken ^^

    Tja, sommige mensen zoeken ruzie zonder reden en voelen zich daardoor vet stoer.


    I recycle my thoughts.

    Waarom scheld ze je uit eigenlijk? Ik kan me geen goeie reden bedenken ^^


    ik eigelijk ook niet hoor


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom scheld ze je uit eigenlijk? Ik kan me geen goeie reden bedenken ^^


    Zou ik ook graag willen weten (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Waarom scheld ze je uit eigenlijk? Ik kan me geen goeie reden bedenken ^^

    Niemand kan een goeie reden bedenken unn niemand maar dan ook NIEMAND scheld mijn pokémonkoekie uit

    (...)
    Tja, sommige mensen zoeken ruzie zonder reden en voelen zich daardoor vet stoer.
    Ja dat zal het wel zijn inderdaad..


    Life is hard and then we die

    (...)
    Niemand kan een goeie reden bedenken unn niemand maar dan ook NIEMAND scheld mijn pokémonkoekie uit
    XD?


    Life is hard and then we die

    (...)Hé XD?

    wat begrijp je niet?

    wtf..
    siham is egt fcking vaag de laatste tijd o_o ik dacht dat jullie friends waren ?? o_o en al die verhalen vn die rusies diek te horen krijg en die dreigbrief gedoeen ens. o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    wat begrijp je niet?
    Pokemonkoekie :P?


    Life is hard and then we die

    wtf..
    siham is egt fcking vaag de laatste tijd o_o ik dacht dat jullie friends waren ?? o_o en al die verhalen vn die rusies diek te horen krijg en die dreigbrief gedoeen ens. o_o


    wtf dreigbrief???


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Pokemonkoekie :P?

    NoukiePokémonKoekie

    ik was melig toen ik het had uitgevonden

    wtf..
    siham is egt fcking vaag de laatste tijd o_o ik dacht dat jullie friends waren ?? o_o en al die verhalen vn die rusies diek te horen krijg en die dreigbrief gedoeen ens. o_o

    Tja, je moet dat soort mensen gewoon met rust laten en hen in hun eigen sop gaar laten koken. Gewoon negeren en als ze niet ophouden gewoon verwijderen van alles, msn enzo. En op je blokkeerlijst van Quizlet zetten lijkt me ook wel handig =).


    I recycle my thoughts.

    (...)

    wtf dreigbrief???
    Ze had patricia een dreigbrief gestuurd, met daarin dat ze haar volwassen mannelijke vrienden naar haar toe zou sturen want ze wist het adres enzo. Omdat Patricia tegen een mod had gezegt dat zei op een account van een mod is wezen inloggen. Ofzoiets.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Tja, je moet dat soort mensen gewoon met rust laten en hen in hun eigen sop gaar laten koken. Gewoon negeren en als ze niet ophouden gewoon verwijderen van alles, msn enzo. En op je blokkeerlijst van Quizlet zetten lijkt me ook wel handig =).


    gheghe you're right eva

    @andere Eva
    jaa... uwh.. stond ergens in 1 topic vn siham mr kweenie waar die geblijft is


    We can only learn to love by loving.

    Man waarom zou ze jou moeten uitschelden.Als ze een echte reden heeft zou ik het misschien nog kunnen begrijpen maar als ik dit allemaal lees heeft ze totaal geen reden.Ik vind haar maar zielig hoor...


    The soul needs autumn.