• hier zit een mens

    hoegenaamd Siham

    Mij steeds in een gesprek te voegen en uit te schelden. Hoe kan ik haar in godsnaam duidelijk make dt ze mij met rust moet late ><


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)Ze had patricia een dreigbrief gestuurd, met daarin dat ze haar volwassen mannelijke vrienden naar haar toe zou sturen want ze wist het adres enzo. Omdat Patricia tegen een mod had gezegt dat zei op een account van een mod is wezen inloggen. Ofzoiets.


    gheghe ^^ dat dus


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ze had patricia een dreigbrief gestuurd, met daarin dat ze haar volwassen mannelijke vrienden naar haar toe zou sturen want ze wist het adres enzo. Omdat Patricia tegen een mod had gezegt dat zei op een account van een mod is wezen inloggen. Ofzoiets.


    omg
    dat slaagt toch nergens op!


    I need you like a heart needs a beat

    Blokkerdeblok *doet dansje en zingt erbij*

    Aaaah mensjes.

    ze heeft idd geen reden.
    of de reden was dat ik niet in een groepsgesprek wou blijven, maar wat zouden jullie doen als jullie depri zijn en jullie kop zeer doet?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Aaaah mensjes.

    ze heeft idd geen reden.
    of de reden was dat ik niet in een groepsgesprek wou blijven, maar wat zouden jullie doen als jullie depri zijn en jullie kop zeer doet?


    denk hetselfde als jouw..

    mr das niet eens een reden om iemand uit te gaan schelde :X vindk o_o weetje als siham dit leest krijgk het ook nog met haar aan de stok denk ik o_o dus ik sal nu ff stilletjes dit topic verlate.. geen sin in rusie met wie dan ook hier xP


    We can only learn to love by loving.

    whaha dat zielige kind, kan mij niks maken,

    Serieus dude wat wil ze nou ?

    Ze is zo zielig om een driegbrief te maken -.-

    Hoe oud is dat kind ?
    12 ofso tog ?XD

    Nou wat een bedreiging XD


    I solemny swear i am up to no good

    Is het opgelost?
    Kan er een slotje op?


    I recycle my thoughts.

    O, dat is het probleem, dus. Een groepsgesprek. Gewoon negeren, laat haar zich lekker goed voelen door iemand uit te schelden. Trek je er niks van aan. Gewoon blokken, verwijderen, en al het contact vermijden. Bedoel je btw de Siham van quizlet?


    -

    van mij mag het slotje der op.


    Some angels have no wings.

    dat kind denkt dat ze wat. terwijl heel veel mensen haar vierkant uitlachen met ik "dreig".. jezus zelfs een kleuter kan zelfs beter dreig brieven maken.
    en eigenlijk moet je dat kind gewoon vierkant recht in der porrem( smoelwerk) uitlachen. dan trekken mensen in een hun mond niet open.


    Some angels have no wings.