• Ik zie heel veel topics op het forum voorbij komen over het feit dat mensen Q willen verlaten. Ik vind dat heel erg jammer, dat zeker.



    Dus ik wil de boel een beetje opvrolijken met een digitaal feestje (dance) .

    En hier komt de reden waarom ^^ :


    Deze dame zit al zo'n 6-7 jaar op Q (hoera)

    Voordat er dadelijk gezegd word van " ja volgens je account staat maar 3 jaar?"
    Ja dat klopt maar hiervoor had ik een ander account maar daar was ik mijn wachtwoord van kwijt en A. ik kan hem niet terugvinden en B. ik weet niet meer of ik Rutger had gevraagd om het account te verwijderen omdat ik er niet meer in kwam.



    Dus eigenlijk een dubbelfeestje^^
    Mijn account is in Augustus 3 jaar geworden EN dat ik hier wel een lange tijd al meeloop^^











    Mag ik me nu een Q-veteraan noemen :Y)


    So grab some cake, food and drinks!!!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:58 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Folklore schreef:
    *Snack a Jack in ene hand, thee in de ander*, proost op jou 6-7 jaren op Q! ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Congeniality schreef:
    Gefeliciflapstaart! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteeeeerd! *O*
    Mijn eerste account komt, als ik me niet vergis, uit november 2008, dus dat is ook al meer dan vijf jaar geleden. Maar ik was toen totaal niet actief, dus ik weet niet of het eerlijk zou zijn die tijd mee te tellen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zelf zit ik hier ook zo'n 6/7 jaren op Quizlet, maar gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maak er een project x van (A)(baby):D(doeg)(typing)(flower)xD(yeah)(hoera)


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    Maak er een project x van (A)(baby):D(doeg)(typing)(flower)xD(yeah)(hoera)


    Ik heb die film gezien, lijkt me niet zo'n goed plan, hahaha.


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik heb die film gezien, lijkt me niet zo'n goed plan, hahaha.



    Ik heb die film nog niet gezien maar lijkt me idd geen goed idee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd *O* En nu iedereen weg van de taarten! Ze zijn allemaal van moi! (cat)


    -

    Aldea schreef:
    Gefeliciteerd *O* En nu iedereen weg van de taarten! Ze zijn allemaal van moi! (cat)



    hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."