• Hi iedereen,

    Ik heb een heel lang zeurverhaal, en ik ben benieuwd wie hem wilt lezen ;3

    Ik zit sinds vorig jaar op floorball (unihockey), en ik train mee met het Heren 3 team, omdat die splitsen met beginners, maar dat maakte me niets uit, want ondanks dat hun heel goed zijn, namen ze alle tijd om het me te leren. Alle jongens, stuk voor stuk, waren heel aardig tegen me, vragen of ik ze kwam aanmoedigen op wedstrijd, et cetera. Één van die jongens kende ik al, B, en een andere jongen leerde ik daar kennen, N. N en ik hebben heel veel gemeen, dus hij, B en ik, trokken vrij vaak met elkaar op. Na twee maanden ongeveer begon N me te negeren, en zei B dat hij een vriendin had, wat mij betreft allemaal best, ik vond hem toch niet leuk. Maar dat was wel de eerste trigger waarmee het allemaal begon. N begon gewoon vervelend tegen me te doen, te negeren in de eerste instantie, maar als ik in de buurt kwam met de training maakte hij gewoon k*t opmerkingen, en B ging daarin mee. Als het ware was het dus hun twee tegen mij, tót er nog een meisje mee kwam trainen, E. Omdat wij nu met z’n tweeën waren, was er weer even rust in het ‘huis’ weder gekeerd. Ze hebben serieus nog even geprobeerd om E om te praten, maar dat werkte niet. Ik had het idee om aan het einde van het seizoen iets leuks te doen met het hele team (lees, 10 man incl trainers), dat vond iedereen leuk. Een bbq ofzo. Toen heeft N achter mijn rug om wél een bbq geregeld, maar mocht alleen Heren 3 daar naar toe komen. Hij zei, en ik citeer ‘rare mensen mogen niet komen’ waarop E zei, ‘mag jij dus ook niet komen’ – en toen was het seizoen klaar. Mijn trainer wist van de situatie af, en heeft het met N besproken, wat daaruit kwam, geen idee.
    Maar twee weken terug begon het seizoen weer. N zou sowieso weer meetrainen, maar B zou in de eerste instantie naar een hoger team gaan, Heren 2. N was heel aardig, hij vroeg hoe mijn vakantie was geweest, en ik antwoorde braafjes terug, ik dacht, zolang hij iets zegt, zeg ik gewoon iets terug, maar ik keek wel echt de kat uit de boom. B wilde ook weer contact, dus gingen we skypen (je moet weten dat hij ook vunzige snapchats heeft gestuurd, en heeft toegeven geil van mij te worden, ik heb die foto’s bewaard, met zo’n stiekeme app, maar dat weet hij niet, maar ik dacht, mocht ik kwaad willen worden..hij heeft een vriendin, ik heb die foto’s). Skypen dus. Dat was echt heel gezellig, en gewoon normaal, hij wilde zaterdags afspreken, dus ik had zo iets van, is goed. Beetje voorzichtig, want ik wist hoe het de vorige keer ging met die twee. Dus ik zaterdag wachten, hij zou half drie komen. Ik heb vier uur gewacht, hij kwam niet. Dus ik hem een berichtje gestuurd, geen reactie. Kwam ik gisteren op de training, zegt N, ‘B komt zo’ – dus ik dacht, al, ik wist dit. Ik zag dit aankomen. Maar iedere keer als hun twee steeds samen zijn lopen ze gewoon de boel in de zeik te nemen. Heel agressief tegenover mij, beetje kut lopen te doen, vervelende dingen zeggen. En dan raak ik gewoon in de stress. Ik heb iedere ochtend op woensdag al het gevoel van, shit die training is vandaag, en ik ben gewoon bang voor hen. Ik voel aan mijzelf dat het niet meer leuk wordt/is, en ik ga al met mijn hakken in het zand, al verdedigend die training in.

    Toen de training was afgelopen gingen E en ik naar onze fiets toe, waar B en N ook stonden. 'Wachten we op iemand? Nee, he, want waarom vier uur op iemand wachten op iemand die toch niet komt', zei E, net iets te hard misschien, maar ze bedoeld het goed.
    Gisteren ben ik dus heel overstuur thuis gekomen, B had nog gedag gezegd toen hij naar huis ging, waarop ik steevast niks zei, want waarom nu wel gedag zeggen, en eerst niet op komen dagen? Mijn moeder wilde al meteen naar zijn huis (hij woont toch om de hoek), om hem te confronteren, maar dat wilde ik niet. Straks doen we dat, kom ik op de training, gaat ie dat tegen iedereen zeggen. Maar ik wil ook niet meer trainen, maar de sport is zo leuk.

    Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen? Nog maar een keer met de trainster praten, de situatie uitleggen, en gewoon zeggen dat ik het eigenlijk niet meer wil? Ergens anders trainen kan, maar is eigenlijk net niet te doen qua buurt, en tijdstip. Ik zelf had de oplossing wel met mijn training mee te doen (beginners training), maar het partijtje uitzitten (wat we altijd met H3 doen, en daar gaat het meestal bij mis).

    Een koekje voor iedereen die dit gelezen heeft.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Heb je al tegen die jongens zelf gezegd dat je hun gedrag niet echt tof vindt en gevraagd waarom zo überhaupt zo doen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pff... lastig. Is er geen mogelijkheid dat jij in een ander team geplaatst wordt? Want ik snap dat dit heel erg vervelend is...

    Al is het voor e. Misschien ook niet leuk als je gaat... hmm.. moeilijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Peredhel schreef:
    Heb je al tegen die jongens zelf gezegd dat je hun gedrag niet echt tof vindt en gevraagd waarom zo überhaupt zo doen?


    Dat wilde ik doen, maar ik weet niet of het slim is om ze apart aan te spreken, omdat ze dan later info kunnen uitwisselen, misschien. En als ik ze allebei tegelijk in de buurt heb, ontlopen ze me duidelijk. Ze reageren er ook niet echt op, mompelen wat, en gaan weer weg. Dus ik dacht, als ik het met de trainster overleg, dat we dan met zijn drieen kunnen babbellen waarom ze zo doen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rhyme schreef:
    Pff... lastig. Is er geen mogelijkheid dat jij in een ander team geplaatst wordt? Want ik snap dat dit heel erg vervelend is...

    Al is het voor e. Misschien ook niet leuk als je gaat... hmm.. moeilijk.


    Ik kan eventueel in Leidsche Rijn trainen, dat is voor gevorderde recreanten, E, is net 17, dus zij zou dan niet mee kunnen...
    Leidsche Rijn zou ik dan moeten doen met de trein (en dan een kwartier lopen door de onbewoonde wereld in het donker...)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Dat wilde ik doen, maar ik weet niet of het slim is om ze apart aan te spreken, omdat ze dan later info kunnen uitwisselen, misschien. En als ik ze allebei tegelijk in de buurt heb, ontlopen ze me duidelijk. Ze reageren er ook niet echt op, mompelen wat, en gaan weer weg. Dus ik dacht, als ik het met de trainster overleg, dat we dan met zijn drieen kunnen babbellen waarom ze zo doen.


    Ik vind hun gedrag echt uiterst vreemd en hoewel ik betwijfel dat ze werkelijk zullen zeggen waarom ze zo tegen je doen, denk ik eigenlijk niet dat de waarheid boven water komt als de trainster erbij is.

    Ik zou het toch persoonlijk proberen - en dan maar bij degene die het meest aardig tegen je doet. Het leek alsof jullie in het begin een vriendschap hadden en dat heeft echt een hele rare wending genomen. :/

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 11:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ik vind hun gedrag echt uiterst vreemd en hoewel ik betwijfel dat ze werkelijk kunnen zeggen waarom ze zo tegen je doen, denk eigenlijk niet de waarheid boven water komt als de trainster erbij is.

    Ik zou het toch persoonlijk proberen - en dan maar bij degene die het meest aardig tegen je doet. Het leek alsof jullie in het begin een vriendschap hadden en dat heeft echt een hele rare wending genomen. :/


    Dat was ook zo, en daarom is het zo jammer. Ik zal het nog maar een keer proberen, dan, al ben ik bang dat ik weer een 'ik doe helemáál niet raar' naar mijn hoofd krijg. D:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Dat was ook zo, en daarom is het zo jammer. Ik zal het nog maar een keer proberen, dan, al ben ik bang dat ik weer een 'ik doe helemáál niet raar' naar mijn hoofd krijg. D:


    Misschien moet je van tevoren even voor jezelf op een rijtje zetten wat je vreemd vindt en hoe je de omgang eerst veel prettiger vond en dat een beetje mist.
    Dan kan hij je ook minder snel uit het veld slaan, om het zo te zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Churchill schreef:
    (...)

    Ik kan eventueel in Leidsche Rijn trainen, dat is voor gevorderde recreanten, E, is net 17, dus zij zou dan niet mee kunnen...
    Leidsche Rijn zou ik dan moeten doen met de trein (en dan een kwartier lopen door de onbewoonde wereld in het donker...)


    Dat is ook niet handig nee.. ik denk dat ik me aansluit bij peredhel. Een persoonlijk gesprek zou denk ik wel het handigst zijn. Als ze dan achteraf naar elkaar gaan koppelen, komen ze er alleen maar achter dat je echt een probleem er mee hebt. Des noods neem je iemand mee als steun voor jezelf. Het is gewoon raar wat ze doen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Misschien moet je van tevoren even voor jezelf op een rijtje zetten wat je vreemd vindt en hoe je de omgang eerst veel prettiger vond en dat een beetje mist.
    Dan kan hij je ook minder snel uit het veld slaan, om het zo te zeggen.


    Oke, thanks.. Daar kan ik wat mee. Ik zal van het weekend wat dingen op papier/op een rijtje zetten.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rhyme schreef:
    (...)

    Dat is ook niet handig nee.. ik denk dat ik me aansluit bij peredhel. Een persoonlijk gesprek zou denk ik wel het handigst zijn. Als ze dan achteraf naar elkaar gaan koppelen, komen ze er alleen maar achter dat je echt een probleem er mee hebt. Des noods neem je iemand mee als steun voor jezelf. Het is gewoon raar wat ze doen.


    Dat is dan wat ik ga proberen. Het is inderdaad raar, en jammer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Laat me weten hoe het gesprek is gegaan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Laat me weten hoe het gesprek is gegaan!


    Zal ik doen, dankjewel! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Vreemde jongens. Het is inderdaad niet leuk maar ik zou niet stoppen met iets wat je leuk vind door dit. Praat met je trainer of iets.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou een lijstje in mijn hoofd maken met stomme opmeringen en gemeen gedrag en dat voor hun voeten gooien wanneer ze zeggen dat ze niet raar zijn. Hier heb je sowieso al de grote lijnen staan dus je bent het allemaal niet vergeten. Wanneer je naar de training gaat ontoop ze, zoek via skype of facebook geen contact. Als jij de gene bent die ze negeerd zullen ze snel genoeg achter jou aan gaan huppelen of je raakt van ze af, in beide situaties zit je wel oke.
    Ook nog iets, wacht nooit langer dan een kwartier op een jongen, je tijd is belangrijk en die kun je niet verspillen aan iemand die het niet verdient, denk aan een van de eerste levensbehoeftens zoals rust, dat je goed had kunnen gebruiken die dag. Als iemand niet komt opdagen ben jij lekker op de bank een mooi boek aan het lezen en wanneer ze je verwijten niet te hebben gewacht dan draai je de rollen gewoon om. Is er iets gebeurt dan hen verhinderd hebben ze echt nog wel een telefoon. De volgende keer willen ze echt niet voor niets komen en zijn ze vast op tijd of hebben ze je duidelijk gemaakt waarom ze afwezig zijn. (dit alles heb ik uit een boek en het werkt echt) Laat in ieder geval nooit meer met je spelen want door die oplerking komt het echt over als een vals spelletje.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik zou een lijstje in mijn hoofd maken met stomme opmeringen en gemeen gedrag en dat voor hun voeten gooien wanneer ze zeggen dat ze niet raar zijn. Hier heb je sowieso al de grote lijnen staan dus je bent het allemaal niet vergeten. Wanneer je naar de training gaat ontoop ze, zoek via skype of facebook geen contact. Als jij de gene bent die ze negeerd zullen ze snel genoeg achter jou aan gaan huppelen of je raakt van ze af, in beide situaties zit je wel oke.
    Ook nog iets, wacht nooit langer dan een kwartier op een jongen, je tijd is belangrijk en die kun je niet verspillen aan iemand die het niet verdient, denk aan een van de eerste levensbehoeftens zoals rust, dat je goed had kunnen gebruiken die dag. Als iemand niet komt opdagen ben jij lekker op de bank een mooi boek aan het lezen en wanneer ze je verwijten niet te hebben gewacht dan draai je de rollen gewoon om. Is er iets gebeurt dan hen verhinderd hebben ze echt nog wel een telefoon. De volgende keer willen ze echt niet voor niets komen en zijn ze vast op tijd of hebben ze je duidelijk gemaakt waarom ze afwezig zijn. (dit alles heb ik uit een boek en het werkt echt) Laat in ieder geval nooit meer met je spelen want door die oplerking komt het echt over als een vals spelletje.



    Dankjewel! (flower)
    Ik kwam eigenlijk nooit op skype - dus dat is makkelijk te negeren. En hij heeft mij op snapchat geblokt, dus nam ik het voortouw en gooide hem overal van af. :Y)

    Van het weekend ga ik er eens goed over nadenken wat ik nu wil, zit nu met m'n werk..Maar ik heb besloten eerst een gesprek, toch, met mijn trainster, wellicht met hen erbij.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales