• Hi iedereen,

    Ik heb een heel lang zeurverhaal, en ik ben benieuwd wie hem wilt lezen ;3

    Ik zit sinds vorig jaar op floorball (unihockey), en ik train mee met het Heren 3 team, omdat die splitsen met beginners, maar dat maakte me niets uit, want ondanks dat hun heel goed zijn, namen ze alle tijd om het me te leren. Alle jongens, stuk voor stuk, waren heel aardig tegen me, vragen of ik ze kwam aanmoedigen op wedstrijd, et cetera. Één van die jongens kende ik al, B, en een andere jongen leerde ik daar kennen, N. N en ik hebben heel veel gemeen, dus hij, B en ik, trokken vrij vaak met elkaar op. Na twee maanden ongeveer begon N me te negeren, en zei B dat hij een vriendin had, wat mij betreft allemaal best, ik vond hem toch niet leuk. Maar dat was wel de eerste trigger waarmee het allemaal begon. N begon gewoon vervelend tegen me te doen, te negeren in de eerste instantie, maar als ik in de buurt kwam met de training maakte hij gewoon k*t opmerkingen, en B ging daarin mee. Als het ware was het dus hun twee tegen mij, tót er nog een meisje mee kwam trainen, E. Omdat wij nu met z’n tweeën waren, was er weer even rust in het ‘huis’ weder gekeerd. Ze hebben serieus nog even geprobeerd om E om te praten, maar dat werkte niet. Ik had het idee om aan het einde van het seizoen iets leuks te doen met het hele team (lees, 10 man incl trainers), dat vond iedereen leuk. Een bbq ofzo. Toen heeft N achter mijn rug om wél een bbq geregeld, maar mocht alleen Heren 3 daar naar toe komen. Hij zei, en ik citeer ‘rare mensen mogen niet komen’ waarop E zei, ‘mag jij dus ook niet komen’ – en toen was het seizoen klaar. Mijn trainer wist van de situatie af, en heeft het met N besproken, wat daaruit kwam, geen idee.
    Maar twee weken terug begon het seizoen weer. N zou sowieso weer meetrainen, maar B zou in de eerste instantie naar een hoger team gaan, Heren 2. N was heel aardig, hij vroeg hoe mijn vakantie was geweest, en ik antwoorde braafjes terug, ik dacht, zolang hij iets zegt, zeg ik gewoon iets terug, maar ik keek wel echt de kat uit de boom. B wilde ook weer contact, dus gingen we skypen (je moet weten dat hij ook vunzige snapchats heeft gestuurd, en heeft toegeven geil van mij te worden, ik heb die foto’s bewaard, met zo’n stiekeme app, maar dat weet hij niet, maar ik dacht, mocht ik kwaad willen worden..hij heeft een vriendin, ik heb die foto’s). Skypen dus. Dat was echt heel gezellig, en gewoon normaal, hij wilde zaterdags afspreken, dus ik had zo iets van, is goed. Beetje voorzichtig, want ik wist hoe het de vorige keer ging met die twee. Dus ik zaterdag wachten, hij zou half drie komen. Ik heb vier uur gewacht, hij kwam niet. Dus ik hem een berichtje gestuurd, geen reactie. Kwam ik gisteren op de training, zegt N, ‘B komt zo’ – dus ik dacht, al, ik wist dit. Ik zag dit aankomen. Maar iedere keer als hun twee steeds samen zijn lopen ze gewoon de boel in de zeik te nemen. Heel agressief tegenover mij, beetje kut lopen te doen, vervelende dingen zeggen. En dan raak ik gewoon in de stress. Ik heb iedere ochtend op woensdag al het gevoel van, shit die training is vandaag, en ik ben gewoon bang voor hen. Ik voel aan mijzelf dat het niet meer leuk wordt/is, en ik ga al met mijn hakken in het zand, al verdedigend die training in.

    Toen de training was afgelopen gingen E en ik naar onze fiets toe, waar B en N ook stonden. 'Wachten we op iemand? Nee, he, want waarom vier uur op iemand wachten op iemand die toch niet komt', zei E, net iets te hard misschien, maar ze bedoeld het goed.
    Gisteren ben ik dus heel overstuur thuis gekomen, B had nog gedag gezegd toen hij naar huis ging, waarop ik steevast niks zei, want waarom nu wel gedag zeggen, en eerst niet op komen dagen? Mijn moeder wilde al meteen naar zijn huis (hij woont toch om de hoek), om hem te confronteren, maar dat wilde ik niet. Straks doen we dat, kom ik op de training, gaat ie dat tegen iedereen zeggen. Maar ik wil ook niet meer trainen, maar de sport is zo leuk.

    Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen? Nog maar een keer met de trainster praten, de situatie uitleggen, en gewoon zeggen dat ik het eigenlijk niet meer wil? Ergens anders trainen kan, maar is eigenlijk net niet te doen qua buurt, en tijdstip. Ik zelf had de oplossing wel met mijn training mee te doen (beginners training), maar het partijtje uitzitten (wat we altijd met H3 doen, en daar gaat het meestal bij mis).

    Een koekje voor iedereen die dit gelezen heeft.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Peredhel schreef:
    (...)

    Wie? Ik?


    Niet? Het kwam zo over..;3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Niet? Het kwam zo over..;3


    Nee. Ik vind het oprecht schokkend dat een kind van 10 naaktfoto's van zichzelf verspreidt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Nee. Ik vind het oprecht schokkend dat een kind van 10 naaktfoto's van zichzelf verspreidt.


    Ja, dat is zeker waar.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Ja, dat is zeker waar.




    Misschien was ik toen niet tien en lieg ik nu over mijn leeftijd :S


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    (...)



    Misschien was ik toen niet tien en lieg ik nu over mijn leeftijd :S


    Oh.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    B heeft het uitgemaakt met z'n vriendin. Oh, help. Nu kan ik helemaal niet meer tegen morgen opzien. :x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    (je moet weten dat hij ook vunzige snapchats heeft gestuurd, en heeft toegeven geil van mij te worden, ik heb die foto’s bewaard, met zo’n stiekeme app, maar dat weet hij niet, maar ik dacht, mocht ik kwaad willen worden..hij heeft een vriendin, ik heb die foto’s).


    Badaaasss (:

    Ik wist niet dat jongens van die bitches konden zijn :/ Hier kan ik je niet mee helpen :3

    Meh, waarom vind iedereen het supertof dat ze die snaps heeft gehouden, terwijl als het andersom was die jongen een achterlijke klootzak was? Double standards much. In elk geval mag je hun wel flink over hun gedrag aanspreken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    Meh, waarom vind iedereen het supertof dat ze die snaps heeft gehouden, terwijl als het andersom was die jongen een achterlijke klootzak was? Double standards much. In elk geval mag je hun wel flink over hun gedrag aanspreken.


    Ik vind het zelf ook niet tof dat ik die snaps heb gehouden, en zal ze binnenkort verwijderen - nu hij toch geen vriendin meer heeft. Het was meer een achter de hand houdertje, of zo. Ik zie ze vandaag, en ga vandaag ook eerst met mijn trainster praten, en van daaruit zie ik wel weer. Ik houd jullie op de hoogte.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Succes!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoi iedereen!

    Voor diegene die het willen weten ben ik gisteren gewoon naar de training geweest. Ik voelde me niet op mijn gemak, maar ben gewoon gegaan. Eenmaal daar aangekomen bleek dat we de warmin up onder leiding van B, moesten doen. Daar had ik al helemáál geen zin in, maar goed. Daarna gewoon mijn eigen training gedaan met E, en nog twee, en hun eigen ding. Ook de seven minutes met zijn allen gedaan (zo ver mogelijk bij hem vandaan, wel kunnen lachen met N :x )
    Anyways, het laatste halfuur van de training doen wij altijd een partijtje, en ik zei tegen onze trainster dat ik die graag wilde uitzitten, op de vraag waarom zei ik gewoon waar het op stond. Het duurde even voor ze een reactie gaf, maar eigenlijk wist ik die al wel.
    ''Ja, je kunt natuurlijk hem hierover aanspreken, dat hij dit soort dingen zegt en doet is niet fijn. Dat zou ik dan ná de training doen, maar hij ontloopt je, zo te horen. Dan zijn er nog twee opties, of bij de hoogvliet (werk), of bij hem thuis, als je zeker weet dat ie er is. Je kunt het ook afwachten, en kijken wat er gebeurt' - ja, zo ver was ik ook nog wel....


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Daar heb je dus ook niet veel aan. :/

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 10:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Dat haar heb je dus ook niet veel aan. :/


    Nee, ook echt. Ik zit dus nu serieus in dubio om hem een berichtje te sturen, maar waarschijnlijk negeert ie dat ook.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmm. Nou ja, je kunt het allicht proberen, toch?
    Nee heb je, ja kun je krijgen, denk ik altijd maar...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je zou een keer langs hem heen kunnen gaan? Hij woont om de hoek, toch?
    Je zou het eerst thuis kunnen melden dat je er heen gaan, dat ze het weten. Als je bang voor hem bent en het niet durft: niet doen!

    Verder heb ik hier geen ervaring mee eigenlijk... Tenminste, niet dat ik me kan herinneren (ik heb dit soort dingen veel meegemaakt, maar mijn hersenen hebben het afgeschermd, ik kan het me niet meer herinneren)