• Dankzij het meest geweldige verjaardagspakket ooit, mijn lieve vriendinnetje Marie (Malt) – ben ik op dit moment in bezit van een grote zak Bicky Chips. Sinds Marie mij die eens op heeft gestuurd ben ik absoluut verslaafd en baal ik er enorm van dat ze in Nederland nergens in de winkels liggen.



    Heeft er iemand toevallig een idee of deze wél in Nederland verkrijgbaar zijn (en zo ja – WAAR IN GODSNAAM?)

    En, wat vinden jullie van deze chips? Voor degenen die hem kennen? :Y)

    * Edit: ik woon in Nederland.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 13:58 ]


    Lawl, hoezo hebben ze die in Nederland niet? Hier vind je ze in elke supermarkt, krantenwinkel, bioscoop en waar je ander ook chips kunt kopen, haha. :'D Ik vind 'm niet bijzonder heilig of zo, maar wel lekker. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eh, ik heb geen idee hoe ze smaken en of ze bij mij in de buurt te koop zijn. Ik denk voor beiden niet :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind die chips gewoonweg smerig, maar je kunt ze bij ons gewoon in de lokale supermarkten krijgen. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ze hier niet gezien. En ze lijken mij ook echt ranzig :'D


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik heb ze hier niet gezien. En ze lijken mij ook echt ranzig :'D

    Het smaakt ook helemaal niet naar Bicky Burgers of zo, hoor, meer naar ... chips? Het heeft niet zo'n bijzondere smaak, vind ik persoonlijk. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    (...)
    Het smaakt ook helemaal niet naar Bicky Burgers of zo, hoor, meer naar ... chips? Het heeft niet zo'n bijzondere smaak, vind ik persoonlijk. :3


    Wat zijn Bicky Burgers? :'D


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Wat zijn Bicky Burgers? :'D

    O_O
    Van die speciale hamburgers die je in frituren en snackbars kunt kopen en waar heel veel saus en zo op zit.



    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bicky Burgers zijn typisch Belgisch, dat hebben we in Nederland niet.


    Your make-up is terrible

    Ik vind ze echt fantastisch. Maar, dat is misschien wel omdat ik ze verder nooit eet en ze daardoor 'speciaal' voor me blijven.

    Bummer. . . Ik hoopte dat ze ergens wel in Brabant wel te koop waren doordat dat bij de grens is, maar helaas pindakaas :<


    Paracosm schreef:
    Ik vind ze echt fantastisch. Maar, dat is misschien wel omdat ik ze verder nooit eet en ze daardoor 'speciaal' voor me blijven.

    Bummer. . . Ik hoopte dat ze ergens wel in Brabant wel te koop waren doordat dat bij de grens is, maar helaas pindakaas :<


    Maak een petitie en stuur die op naar Lays. 8D


    Your make-up is terrible

    Bij de Coop misschien? Klik.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )