• Hooi! (:


    Dus ik speel op de vrijdag in Emmen accordeon. En daar is een heeeeele leuke jongen die ik wel eens wil aanspreken. :3 Alleen dat lukt niet tijdens het spelen en juist wanneer hij pauze heeft, ben ik nog aan het spelen.
    Maar ik vind wel van mezelf dat ik eens op hem af moet stappen en een praatje moet maken. Want een leuke jongen laat je toch niet lopen? Ik vind het eng, maar ik vind wel dat ik een praatje moet aanknopen als ik hem beter wil leren kennen. c:

    Dusja, ik weet dat hij goed kan zingen en ik weet dat hij aardig is en ik weet zijn naam. Daar houdt het mee op. Maar ik vind het dus moeilijk te bedenken wat ik tegen hem zeggen moet. Hebben jullie toevallig een idee? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stap gewoon op hem af, zeg hallo en vraag eens hoe het is enz, begin zo een praatje. Je kan het wel!


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Stap gewoon op hem af, zeg hallo en vraag eens hoe het is enz, begin zo een praatje. Je kan het wel!


    Maar ik spreek hem alleen heeeeeeeel af en toe als ik ga vertellen dat ik weer weg ga. En dan moet ik maar net het geluk hebben dat hij op dat moment niet toevallig met klanten bezig is in de winkel. :/
    En mijn moeder gaat altijd mee, omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb. Dus een lang praatje zal het niet worden helaas.. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Maar ik spreek hem alleen heeeeeeeel af en toe als ik ga vertellen dat ik weer weg ga. En dan moet ik maar net het geluk hebben dat hij op dat moment niet toevallig met klanten bezig is in de winkel. :/
    En mijn moeder gaat altijd mee, omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb. Dus een lang praatje zal het niet worden helaas.. :c


    Wel, je spreekt hem toch al? Waarom heb je dan aanspreektips nodig? Als je hem al kan aanspreken lukt een praatje je vast ook wel. Just go for it!


    16 - 09 - '17

    Geef hem een compliment, en vraag hem daarna misschien om raad over iets waarvan je weet dat hij er goed in is of er veel van af weet?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Geef een compliment over zijn zangkunsten en knoop aan de hand daarvan een gesprek aan. Zorg dat je veel glimlacht, dat heeft over het algemeen wel een goed effect op jongens ;3


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    Geef een compliment over zijn zangkunsten en knoop aan de hand daarvan een gesprek aan. Zorg dat je veel glimlacht, dat heeft over het algemeen wel een goed effect op jongens ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn tip is om proberen je gedachten even op nul te zetten niet te denken aan wat er mis kan gaan etc en gewoon erop af stappen en proberen een praatje te maken. Lukt mij ook niet altijd maar misschien helpt het.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Oeh, wat spannend en ontzettend leuk voor je! Ben nu toch wel eventjes benieuwd wie die jongen is. *wbw*


    Pretty is just a pretty word.

    Amaimon schreef:
    Mijn tip is om proberen je gedachten even op nul te zetten niet te denken aan wat er mis kan gaan etc en gewoon erop af stappen en proberen een praatje te maken. Lukt mij ook niet altijd maar misschien helpt het.


    Ja maar ik heb juist een gespreksonderwerp nodig. Want op hem afstappen dat lukt me denk ik wel. Want als ik wil dat er iets gebeurt zal ik toch stappen moeten ondernemen. Maar ik weet gewoon geen onderwerp. x)



    @Iedereen die suggereerde om over zijn zangkunsten te praten:
    Hij is wel laatst op tv geweest en daardoor weet ik dat hij wel kan zingen. Maar dat is al 3 weken geleden! Is het niet wat laat om dan nu nog dat als onderwerp te kiezen om een gesprekje met hem aan te knopen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soe schreef:
    (...)

    Wel, je spreekt hem toch al? Waarom heb je dan aanspreektips nodig? Als je hem al kan aanspreken lukt een praatje je vast ook wel. Just go for it!


    Nouja ik zeg dan alleen van ''ik ga weer'' en dan ga ik weg. x) Dat is niet echt een goed praatje. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zeg iets omtrent van. Hallo, ik heb je horen zingen je klinkt goed. (Dat zou ik waarschijnlijk zeggen tegen een random leuke jongen.)
    Zeg dat je accordeon speelt hier dat soort dingen praat gewoon over wat je nu daar aan het doen bent en misschien kan je zo over anderen onderwerpen gaan praten. Misschien daarna toevoegen op socialmedia en hem daar aan proberen te spreken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Zeg iets omtrent van. Hallo, ik heb je horen zingen je klinkt goed. (Dat zou ik waarschijnlijk zeggen tegen een random leuke jongen.)
    Zeg dat je accordeon speelt hier dat soort dingen praat gewoon over wat je nu daar aan het doen bent en misschien kan je zo over anderen onderwerpen gaan praten. Misschien daarna toevoegen op socialmedia en hem daar aan proberen te spreken.


    Maar ben ik niet wat laat met het zeggen dat hij goed zingt? Ik bedoel het is alweer 3 weken geleden op tv geweest.. ;X
    Verder heb ik van de winkel waar hij werkt toestemming gekregen om ernaast accordeon te spelen, dus hij weet wel dat ik dat doe, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Toon gewoon interesse. Laat zien dat die oprecht is.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Samen optreden? *winkwink*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, dat is iets waarvoor je niet bij mij moet zijn, maar ik wens je heel veel succes. Spannend. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan