• Hooi! (:


    Dus ik speel op de vrijdag in Emmen accordeon. En daar is een heeeeele leuke jongen die ik wel eens wil aanspreken. :3 Alleen dat lukt niet tijdens het spelen en juist wanneer hij pauze heeft, ben ik nog aan het spelen.
    Maar ik vind wel van mezelf dat ik eens op hem af moet stappen en een praatje moet maken. Want een leuke jongen laat je toch niet lopen? Ik vind het eng, maar ik vind wel dat ik een praatje moet aanknopen als ik hem beter wil leren kennen. c:

    Dusja, ik weet dat hij goed kan zingen en ik weet dat hij aardig is en ik weet zijn naam. Daar houdt het mee op. Maar ik vind het dus moeilijk te bedenken wat ik tegen hem zeggen moet. Hebben jullie toevallig een idee? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Maleficia
    Thanks (:

    @Snakepit (heb je je username veranderd? Leuk! )
    Ghehe dat had me ma hem al gevraagd maar dat durft hij niet, omdat hij mij te goed vind. Maar ik kan het er zelf inderdaad ook wel over hebben ja.. c:

    @Inge
    Haha dankje! En inderdaad spannend. Nu maar hopen dat ie niet al bezet is, zou een domper zijn. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Haha, dat is iets waarvoor je niet bij mij moet zijn, maar ik wens je heel veel succes. Spannend. :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!