• Ik zag dat hier nog geen topic van was.

    Het komt eigenlijk op hetzelfde neer als 'Wat zegt je gebruikersnaam over je?'.
    Het verschil is dat dit niet over de gebruikersnaam gaat, maar over de profielfoto (such logic).
    Je zegt dus iets over degene boven je aan de hand van zijn/haar profielfoto ^^

    Veel plezier! ;p

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:44 ]

    Je houdt van fashion.


    ars moriendi

    Je denkt veel na en houdt van zwart en groen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je bent fan van Pieter Derks


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Je bent creatief ingesteld en houdt van vossen.


    Tijd voor koffie.

    Je verlangt terug naar vroeger en zou het liefste een polaroidcamera hebben om mooie plaatjes te schieten en dan het liefste in zwart-wit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Fan van een dude met een bril :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Fan van anime


    Just Smile, Peace & Love

    Ehmm?
    Oftewel kon je geen afbeelding vinden/maken en nam je een foto van jezelf, oftewel ben je fan van een zwartharig meisje.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent dromerig en houd van paarden?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Je wilt heel graag roze haar hebben en bent heel dromerig, verlangt naar je bed en bent ook heel tumblrish?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat je die man (ik neem aan dat ie Derk heet) mag


    I just caught the wave in your eyes

    Je houdt van kunst waar je goed naar moet kijken, en van donkere shit en tekenen.


    We're all mad here.

    Je bent iemand die wel eens harde woorden durft te gebruiken, en hebt het niet graag als mensen (te) veel over je weten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Je houdt van katten en gezelligheid

    Je houdt van dieren en de kleuren rood en zwart.


    -