• daaronder een zwarte bh.

    Dat is tegenwoordig mode, blijkbaar? Want ik zie het opvallend veel voorbij komen.

    Ik vind het.. als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen.. niet echt mooi. Zeker niet als de vrouwen die dit dragen te dik zijn, als hun bh te strak zit of als hun shirt te strak zit.. en vaak zijn het al deze factoren samen.
    Het toppunt was toen ik een te dikke vrouw van een jaar of 50 met een te strakke zwarte bh onder een witte blouse zag lopen, in een dure dameswinkel.

    Wat vind jij van de witte top met de zwarte bh?

    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.


    Pretty is just a pretty word.

    HAHAHA! Emma, thank you! You've just made my day! :'D


    Ik zelf vind het ook vreselijk. Ik vind dat de kleur van je beha moet passen bij de kleur van je kleding. Of in hoe ver dat kan qua kleuren beha's die je hebt want iedereen heeft natuurlijk andere beha's. :')

    Maar goed, dat witte topje met een zwarte beha zie ik ook steeds meer en vind ik ook vreselijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het bij sommige mensen mooi, maar bij de meesten niet. Zelf zou ik het nooit dragen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Escapism schreef:
    HAHAHA! Emma, thank you! You've just made my day! :'D


    Ik zelf vind het ook vreselijk. Ik vind dat de kleur van je beha moet passen bij de kleur van je kleding. Of in hoe ver dat kan qua kleuren beha's die je hebt want iedereen heeft natuurlijk andere beha's. :')

    Maar goed, dat witte topje met een zwarte beha zie ik ook steeds meer en vind ik ook vreselijk. :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    HAHAHA! Emma, thank you! You've just made my day! :'D


    Ik zelf vind het ook vreselijk. Ik vind dat de kleur van je beha moet passen bij de kleur van je kleding. Of in hoe ver dat kan qua kleuren beha's die je hebt want iedereen heeft natuurlijk andere beha's. :')

    Maar goed, dat witte topje met een zwarte beha zie ik ook steeds meer en vind ik ook vreselijk. :')


    Haha, en ik moest weer lachen om jou eerste zin ;p

    Tegenwoordig schijnt echt iets van 60 % van de (zomer)bovenkleding door, volgens mij. Ik heb echt moeite om tops te vinden die niet doorschijnend zijn.
    Het moet wel de bedoeling zijn om er iets onder aan te doen, en dan bedoel ik een ander shirt of een mooi hemd. Maar.. in de zomer is het gewoon warm en dan wil je er geen hemd onder aan doen, maar alleen een bh. Ik denk dus dat de tegenstelling van witte top met zwarte bh daardoor is ontstaan.. maar mooi vind ik het dus nog steeds niet. Zeker niet gezien 50 % van de Nederlanders te fors is en deze groep mensen dat ook aan doen.

    Hangt er vanaf hoe het shirtje is en hoe erg hij doorschijnt. Ik heb het nog wel eens gezien dat het dan leuk was. Maar soms... Nee. Gewoon nee.


    wat was dit ookalweer

    Lijkt me nog best grappig als het een wat wijdere shirtje is.
    Ik vind het niet meteen ordinair het ligt heel erg aan hoe je het draagt.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Als het nou nog een strak topje was, dan was het nog tot daar, maar je loopt gewoon in je ondergoed... I don't get that. En vervolgens wel moeilijk doen als mannen ernaar staren of als dat stuk vitrage uit moet...
    Ik sta een beetje in tweestrijd als het gaat om 'te dikke' mensen. Het is niet zo dat ze het niet mógen, want dat zou discriminatie zijn, maar ik vind dat iedereen bij zijn kledingkeuze wel mag letten op wat gepast is en wat bij je past zoals je bent.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sketches schreef:
    Lijkt me nog best grappig als het een wat wijdere shirtje is.
    Ik vind het niet meteen ordinair het ligt heel erg aan hoe je het draagt.


    i put the fun in funeral

    Renkinjutsushi schreef:
    Als het nou nog een strak topje was, dan was het nog tot daar, maar je loopt gewoon in je ondergoed... I don't get that. En vervolgens wel moeilijk doen als mannen ernaar staren of als dat stuk vitrage uit moet...
    Ik sta een beetje in tweestrijd als het gaat om 'te dikke' mensen. Het is niet zo dat ze het niet mógen, want dat zou discriminatie zijn, maar ik vind dat iedereen bij zijn kledingkeuze wel mag letten op wat gepast is en wat bij je past zoals je bent.

    Ja, ik begrijp goed wat je bedoeld over je tweestrijd wat betreft 'te dikke' mensen. Ik wil ook echt niet negatief spreken over mensen die een bmi boven de 25 hebben, maar het is gewoon wel iets wat je het beste wel meeneemt in je kledingkeuze, en niet alleen in je kledingmaat, naar mijn mening. Het is niet verboden voor hen om zulke kleren te dragen, dus van discriminatie wil ik daarom niet spreken. Maar.. het stáát gewoon niet mooi. Als je als je wat forser bent, kleding uitkiest die alles een beetje verhuld, dan is dat echt 10 keer zo mooi als wanneer je kleding aan doet die slanke meisjes aandoen, en die jou dus veel te strak zitten.

    Zo denk ik er over (:

    Ik vind het echt zo lelijk.
    Nou ja, van wat ik gezien heb.

    Als je al iets doorschijnends aandoet, doe dan een hemd ofzo eronder aan.
    Of een rode bh, die vallen niet op onder witte kleding :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk niet dat ik het zou kunnen begrijpen dat je zo'n topje aantrekt om met je bh eigenlijk te pronken.
    Ik zou echt door de grond gaan van schaamte als ik merk dat mensen mijn bh zien.
    Waarom weet ik eigenlijk ook niet, want eigenlijk zien mensen net zoveel als bij je bikini-top.
    Maar toch...


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat vind ik even erg als mensen die spannende leggings dragen als broeken waardoor je heel hun reet + onderbroek ziet. (cat)


    If I were once a planet, you were the axis

    Carswell schreef:
    Dat vind ik even erg als mensen die spannende leggings dragen als broeken waardoor je heel hun reet + onderbroek ziet. (cat)


    16 - 09 - '17