• daaronder een zwarte bh.

    Dat is tegenwoordig mode, blijkbaar? Want ik zie het opvallend veel voorbij komen.

    Ik vind het.. als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen.. niet echt mooi. Zeker niet als de vrouwen die dit dragen te dik zijn, als hun bh te strak zit of als hun shirt te strak zit.. en vaak zijn het al deze factoren samen.
    Het toppunt was toen ik een te dikke vrouw van een jaar of 50 met een te strakke zwarte bh onder een witte blouse zag lopen, in een dure dameswinkel.

    Wat vind jij van de witte top met de zwarte bh?

    Moet zeggen dat ik soms ook bewust doe, meestal met de reden dat ik topjes onder doorschijnende bloezen en tops niet mooi vind.
    Zolang het op een subtiele manier gedaan wordt kan het wel iets toevoegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, ik begrijp goed wat je bedoeld over je tweestrijd wat betreft 'te dikke' mensen. Ik wil ook echt niet negatief spreken over mensen die een bmi boven de 25 hebben, maar het is gewoon wel iets wat je het beste wel meeneemt in je kledingkeuze, en niet alleen in je kledingmaat, naar mijn mening. Het is niet verboden voor hen om zulke kleren te dragen, dus van discriminatie wil ik daarom niet spreken. Maar.. het stáát gewoon niet mooi. Als je als je wat forser bent, kleding uitkiest die alles een beetje verhuld, dan is dat echt 10 keer zo mooi als wanneer je kleding aan doet die slanke meisjes aandoen, en die jou dus veel te strak zitten.

    Zo denk ik er over (:


    Ja, precies!
    Al heb ik ook vaak zo'n hekel aan de mode-industrie dat ik zelfs dat een stomme gedachte vind, omdat ik het stom vind dat je je omvang moet verhullen of zo.
    Ik kan me vaak alleen niet voorstellen dat bepaalde dingen lekker zitten als je er te groot of juist te klein voor bent.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik erger mij meer aan het feit dat ik tegenwoordig niet weet of ik op de volwassen- of kinderafdeling sta. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als er dam een bandeau onder zit vind ik het bij sommige wel mooi , hoezo dat kan ik niet precies uit leggen maar het zit er gewoon mooier uit dan een normale bh. Maar als we toch bezig zijn wil ik klagen over sommige veelste kleine croptops die sommige meisjes dragen. Croptops zijn mooi totdat ze als bikinitop met mouwtjes door kunnen. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik er het lichaam voor zou hebben – zou ik het ook doen hoor (wel een ietwat wijder t–shirt). You gotta show what you got.


    Mulleroni schreef:
    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Moth schreef:
    Ik erger mij meer aan het feit dat ik tegenwoordig niet weet of ik op de volwassen- of kinderafdeling sta. (cat)

    Haha. Vind je de volwassen kleding kinderachtig of de kinderkleding te volwassen?

    Nou ik schaam me dood als mijn shirtje zou door schijnen. Hoe dun enzo ik ook mag zijn. Maar ik vind dat tog wel een beetje prive. Als is het maar kleding. En nee ben niet preuts ofso..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Yea I know this problem :D.
    Mijn beste beha is zwart en ik heb een wit (wel met en print op de voorkant) Istanbul shirt dat een beetje doorschijnt die ik soms wel eens aan doe. Meestal is dat alleen binnen en ik voel me er ook niet 100% comfy bij om dat buiten aan te trekken, alleen als het heel warm is. Nou heb ik wel ergens een witte beha maar die vind ik niet zo fijn zitten. Ugh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krull schreef:
    (...)
    Haha. Vind je de volwassen kleding kinderachtig of de kinderkleding te volwassen?

    Ik doel meer op het eerste, maar het tweede zit ook wat in. :3 Meer in de zin van kort...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het niet mooi, draag dan een witte bh of een vleeskleurige. Vleeskleurig all the way voor iets doorschijnende topjes, die draag ik echt overal onder dan en je ziet niks. ^^
    Maar als het niet heel erg te zien is, vind ik het kunnen. Maar dat ligt maar net aan de stof van het shirtje.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 8:47 ]

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.


    Het is niet erg alsie perongeluk een beetje doorschijnt, want het is nu eenmaal zo dat [de meeste] vrouwen een bh aanhebben, maar ik vind die nieuwe mode die je nu zovaak ziet verschrikkelijk en dus best ordinair, inderdaad.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Eh nee :'D Ik hoef de bh's van andere mensen niet te zien. Ik vind het ordinair als je dit expres doet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het best ordinair als ik eerlijk ben.

    Ik ook.. Ik ben sowieso al niet voor doorschijnende dingen, tenzij op je armen/benen.


    Let the Night embrace you