• HELL IN WOODS.
    THEY WATCHING.


    Een internaat ten midden van Italië vangt al jaren kinderen op met een moeilijk verleden die door bepaalde omstandigheden niet meer thuis konden wonen.
          Elk jaar nemen ze de zestienjarige mee voor een kampeer-trip met elke keer een nieuwe locatie, dit maal ook weer. Ze reizen af naar de Ardennen om daar in hun eigen tenten te verblijven. Toch is alles niet zoals verwacht.
          Wat ze niet wisten was dat de bossen al enkele jaren verlaten waren. Niemand kwam er in de buurt, en deden ze dat wel, kwamen ze niet meer terug. Als je er eenmaal vast zat kwam je er niet meer weg en liep je in handen van alle monsters en wezens die uit zijn op het doden van alle mensen die er kwamen.

    Invullijstje:


    † Naam
    † Leeftijd
    † Geslacht
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Verleden [Enkel leerlingen, eventueel wezens.]
    † Soort
    † Extra
    † Tijd in het bos.
    † Eventuele gave of Kracht. [Enkel voor wezens in het bos en dus niet voor leraren of leerlingen.]





    Soorten.


    † Leerlingen.
          De leerlingen zijn zestien jaar oud en gaan mee op de kampeer trip samen met hun leraren. Ze moeten proberen te overleven in de donkere bossen zonder gepakt te worden door alle monsters en wezens die er rondlopen.

    † Leraren.
          Dit zijn de begeleiders, vaak rond de dertig jaar oud die er voor zorgen dat alles goed loopt tijdens de trip.

    † Hunters.
          Hunters zijn de mensen die al die tijd in het bos overleefd hebben. Ze jagen op de wezens die hun dood willen en proberen er zo veel mogelijk uit te schakelen met hun geïmproviseerde messen en bogen.

    † Wezens.
          Deze wezens kunnen van alles zijn. Van spoken tot mythologische monsters, van een kwaadaardige eekhoorn tot een geest. Ze hebben niet allemaal slechte bedoelingen, maar de meeste zijn er toch echt op uit de mensen te doden.

    Regels.


    † Tweehonderd woorden per post.
    † Houd jongens en meisjes gelijk.
    † Houd de variatie tussen soorten gelijk.
    † Geen perfecte personages.
    † En dan nog wel de belangrijkste, wees actief!
    † 16+ aangeven of in een spoiler.

    Rollen zijn te vinden in het rollentopic.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als er iemand is die een personage heeft waar Storm bevriend mee kan raken (liefst mannelijk, gezien haar voorkeur daar naar uit haat.) hoor ik het graag hier of via een gastenboek. Storm vriendloos laten is ook zo gemeen :']


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik heb een wezen – dus ik denk niet dat ik al "relaties" kan hebben met de leerlingen et cetera. Met de andere wezens is natuurlijk een geheel ander verhaal, alleen dan komt er het gedeelte kijken dat mijn wezen goede bedoeling heeft i.p.v. slechte bedoelingen.
          Mocht er al iemand van de slechte wezens denken van "ik weet wel iets waardoor mijn personage een band kan hebben met die van Mirte", laat het maar weten (kan natuurlijk ook via mijn GB/PB).


    Mijn topics.

    Shawn wil wel vrienden worden hoor met Storm ^^
    Zijn voorkeur gaat alleen wel naar dezelfde kant uit x'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 11:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Mijn topics.

    Shawn wil wel vrienden worden hoor met Storm ^^
    Zijn voorkeur gaat alleen wel naar dezelfde kant uit x'D


    Ik wacht dan even zijn innerlijk af als je het niet erg vind, gezien Storm echt heel kieskeurig is qua vrienden. :9~


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dakruon schreef:
    (...)

    Ik wacht dan even zijn innerlijk af als je het niet erg vind, gezien Storm echt heel kieskeurig is qua vrienden. :9~


    Okeej


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hierbij claim ik even onderstaande hottie voor m'n rol.






    Paracosm schreef:
    Hierbij claim ik even onderstaande hottie voor m'n rol.







    Fjietfieuww


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Fjietfieuww


    Dit. :9~


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Iemand die vrienden of vijanden met Chevanna wilt zijn?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Paracosm schreef:
    Hierbij claim ik even onderstaande hottie voor m'n rol.







    Mirte, jij blijft echt duidelijk in de term van gevallen engel. Mag ik hem een nachtje lenen? ;_:
    +Ik heb als je een vriend wil voor je wezen. Dan heb ik misschien wel wat, maar je moet even vertellen. Als je dat wilt tenminste, ik bedoel dat hij dan een vriend/kennis weet ik het heeft..


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Mirte, jij blijft echt duidelijk in de term van gevallen engel. Mag ik hem een nachtje lenen? ;_:
    +Ik heb als je een vriend wil voor je wezen. Dan heb ik misschien wel wat, maar je moet even vertellen. Als je dat wilt tenminste, ik bedoel dat hij dan een vriend/kennis weet ik het heeft..


    NO – HE IS MINE. :Y)

    Ik sta helemaal open voor relaties (:


    Paracosm schreef:
    (...)

    NO – HE IS MINE. :Y)

    Ik sta helemaal open voor relaties (:


    You are so mean. ;_;
          Oke, is het dan goed dan we even overleggen in PB? Aangezien ik gewoon om bepaalde redenen nog niet mijn hele karakter wil droppen voordat zij af is :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    BoterBabbelaar > Rumpelstiltskin


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog over die leerkracht, als ze ongeveer 22 zijn wanneer ze les kunnen geven in de onderbouw, dan is dan nu te jong, want de meeste zestienjarigen zitten op die leeftijd in de bovenbouw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered