• HELL IN WOODS.
    THEY WATCHING.


    Een internaat ten midden van Italië vangt al jaren kinderen op met een moeilijk verleden die door bepaalde omstandigheden niet meer thuis konden wonen.
          Elk jaar nemen ze de zestienjarige mee voor een kampeer-trip met elke keer een nieuwe locatie, dit maal ook weer. Ze reizen af naar de Ardennen om daar in hun eigen tenten te verblijven. Toch is alles niet zoals verwacht.
          Wat ze niet wisten was dat de bossen al enkele jaren verlaten waren. Niemand kwam er in de buurt, en deden ze dat wel, kwamen ze niet meer terug. Als je er eenmaal vast zat kwam je er niet meer weg en liep je in handen van alle monsters en wezens die uit zijn op het doden van alle mensen die er kwamen.

    Invullijstje:


    † Naam
    † Leeftijd
    † Geslacht
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Verleden [Enkel leerlingen, eventueel wezens.]
    † Soort
    † Extra
    † Tijd in het bos.
    † Eventuele gave of Kracht. [Enkel voor wezens in het bos en dus niet voor leraren of leerlingen.]





    Soorten.


    † Leerlingen.
          De leerlingen zijn zestien jaar oud en gaan mee op de kampeer trip samen met hun leraren. Ze moeten proberen te overleven in de donkere bossen zonder gepakt te worden door alle monsters en wezens die er rondlopen.

    † Leraren.
          Dit zijn de begeleiders, vaak rond de dertig jaar oud die er voor zorgen dat alles goed loopt tijdens de trip.

    † Hunters.
          Hunters zijn de mensen die al die tijd in het bos overleefd hebben. Ze jagen op de wezens die hun dood willen en proberen er zo veel mogelijk uit te schakelen met hun geïmproviseerde messen en bogen.

    † Wezens.
          Deze wezens kunnen van alles zijn. Van spoken tot mythologische monsters, van een kwaadaardige eekhoorn tot een geest. Ze hebben niet allemaal slechte bedoelingen, maar de meeste zijn er toch echt op uit de mensen te doden.

    Regels.


    † Tweehonderd woorden per post.
    † Houd jongens en meisjes gelijk.
    † Houd de variatie tussen soorten gelijk.
    † Geen perfecte personages.
    † En dan nog wel de belangrijkste, wees actief!
    † 16+ aangeven of in een spoiler.

    Rollen zijn te vinden in het rollentopic.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Leerkrachten het liefst boven de dertig, gezien ze wel wat ervaring moet hebben voor ze les kunnen geven aan kinderen met een moeilijk verleden en vaak dan ook aardig serieuze problemen etc.
          Ik zoek trouwens nog altijd een vriend of vriendin voor Storm, zodat ze tenminste iemand heeft om mee te praten. Liefst een jongen zoals ik al eerder zei, maar dat is niet noodzakelijk.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    MT


    El Diablo.

    Oke door een aantal problemen is Rumpelstiltskin nu al weer veranderd en deze is nu KillianHook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Parrish > PeIIegrino (2x hoofdletter i)


    El Diablo.

    [M.T.]

    Een van de wezens die toevallig een connectie wilt met Damian? ^^


    A girl who wonders.

    Ik zoek ook nog altijd één iemand die bevriend wilt zijn met Storm, stuur dan even een GB ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dakruon schreef:
    Ik zoek ook nog altijd één iemand die bevriend wilt zijn met Storm, stuur dan even een GB ^^


    Ik heb Cassandra voor haar? Als je dat goed vind natuurlijk.


    El Diablo.

    Cassandra is helemaal goed (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Zo, als iemand naast Shawn wilt zitten dan kom je maar (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Zo, als iemand naast Shawn wilt zitten dan kom je maar (:


    Shawn nog als vriend van Storm? (: Dan kan ik haar wel naast hem laten zitten.
          Met Cassandra kan ze eventueel wel zo'n "Op het ene moment haat ik je maar het volgende moment zijn we beste vriendinnen"-relatie krijgen? :3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik vind het helemaal goed hoor :3 ^


    El Diablo.

    Niet lullig bedoeld, maar is het niet handiger om misschien te doen dat ze er al zijn of bijna zijn. Zoals je in die post zei is het lang rijden en dan duurt het nog erg lang voordat ze überhaupt in het bos zijn en ik denk dat de rpg dan misschien ook eerder doodloopt, gezien een hele tijd een busreis beschrijven ietswat saai is :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dakruon schreef:
    (...)

    Shawn nog als vriend van Storm? (: Dan kan ik haar wel naast hem laten zitten.
          Met Cassandra kan ze eventueel wel zo'n "Op het ene moment haat ik je maar het volgende moment zijn we beste vriendinnen"-relatie krijgen? :3


    Is goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ourania schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar is het niet handiger om misschien te doen dat ze er al zijn of bijna zijn. Zoals je in die post zei is het lang rijden en dan duurt het nog erg lang voordat ze überhaupt in het bos zijn en ik denk dat de rpg dan misschien ook eerder doodloopt, gezien een hele tijd een busreis beschrijven ietswat saai is :'x


    Dat bedoelde ik persoonlijk ook, maar dat is blijkbaar verkeerd opgevat,
          Was inderdaad niet de bedoeling alles te beschrijven, haha


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Oh oeps, niet goed uitgelegd dus haha. Ik pas het wel even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.