• Jullie weten niet hoe ik er echt uitzie dus ik heb een klassefoto en jullie moeten raden wie ik ben en waar ik op verliefd ben succes

    Ik ben geraden ik ben het meisje met USA t-shirt
    En de jongen is ook geraden het is de jongen met het horizon shirt
    En mijn Bff is het meisje dat links naast me staat
    Willen jullie nog iets raden

    http://www.bsschrijverke.nl/Digidact_C01/UploadData/images/43/0/klassefoto_kroks.JPG

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 12:44 ]


    tiptoe through the tulips...

    Uh, het is prima als je een foto van jezelf online wilt zetten, maar vind je het niet een beetje vreemd daarvoor een schoolfoto te gebruiken? Nu staat meteen je hele klas hier op Q, en ik neem aan dat je ze niet van tevoren hebt gevraagd of ze dat oké vonden. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Uh, het is prima als je een foto van jezelf online wilt zetten, maar vind je het niet een beetje vreemd daarvoor een schoolfoto te gebruiken? Nu staat meteen je hele klas hier op Q, en ik neem aan dat je ze niet van tevoren hebt gevraagd of ze dat oké vonden. :x


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Uh, het is prima als je een foto van jezelf online wilt zetten, maar vind je het niet een beetje vreemd daarvoor een schoolfoto te gebruiken? Nu staat meteen je hele klas hier op Q, en ik neem aan dat je ze niet van tevoren hebt gevraagd of ze dat oké vonden. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Uh, het is prima als je een foto van jezelf online wilt zetten, maar vind je het niet een beetje vreemd daarvoor een schoolfoto te gebruiken? Nu staat meteen je hele klas hier op Q, en ik neem aan dat je ze niet van tevoren hebt gevraagd of ze dat oké vonden. :x



    Jawel aan mijn Bff


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    (...)


    Jawel aan mijn Bff


    En de rest van je klas dan?


    16 - 09 - '17

    Je mag die foto niet online plaatsen, want alle mensen die erop staan moeten toestemming daarvoor gegeven hebben.


    Let the Night embrace you

    Gut o gut jongens, wat wordt er weer een gedoe van gemaakt. De foto staat ook gewoon op de schoolsite waar ze hem vandaan heeft gehaald.
    Ehm, het meisje in het roze shirt? Als dit jullie officiële klassenfoto is hebben jullie echt een beperkte fotograaf btw :x.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Gut o gut jongens, wat wordt er weer een gedoe van gemaakt. De foto staat ook gewoon op de schoolsite waar ze hem vandaan heeft gehaald.
    Ehm, het meisje in het roze shirt? Als dit jullie officiële klassenfoto is hebben jullie echt een beperkte fotograaf btw :x.


    Als de foto al op de schoolsite stond, is er geen probleem denk ik. :'D
    Maar dit dus.


    wat was dit ookalweer

    Je bent verlieft op de jongen met dat zwarte haar en de lichtblauwe korte broek naast het meisje met die bril en zelf ben je het meisje dat naast je juffie staat. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Overkill schreef:
    Gut o gut jongens, wat wordt er weer een gedoe van gemaakt. De foto staat ook gewoon op de schoolsite waar ze hem vandaan heeft gehaald.
    Ehm, het meisje in het roze shirt? Als dit jullie officiële klassenfoto is hebben jullie echt een beperkte fotograaf btw :x.


    Wat een broekies.. Ik vind geen van die mensjes uit de klas op iemand lijken die New Kids leuk zou vinden! XD. Slééchtt.. Eem, jij bent dat meisje in het zwarte Adidas vest en je bent verliefd op niemand. Want verliefd zijn is stom! :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    AHH, WAT EEN SCHATJES.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Overkill schreef:
    Gut o gut jongens, wat wordt er weer een gedoe van gemaakt. De foto staat ook gewoon op de schoolsite waar ze hem vandaan heeft gehaald.
    Ehm, het meisje in het roze shirt? Als dit jullie officiële klassenfoto is hebben jullie echt een beperkte fotograaf btw :x.



    Nopez


    tiptoe through the tulips...

    Einmana schreef:
    Je bent verlieft op de jongen met dat zwarte haar en de lichtblauwe korte broek naast het meisje met die bril en zelf ben je het meisje dat naast je juffie staat. ^^


    Dat ben ik niet en op die jongen ben ik niet verliefd


    tiptoe through the tulips...

    Stapper schreef:
    (...)

    Wat een broekies.. Ik vind geen van die mensjes uit de klas op iemand lijken die New Kids leuk zou vinden! XD. Slééchtt.. Eem, jij bent dat meisje in het zwarte Adidas vest en je bent verliefd op niemand. Want verliefd zijn is stom! :Y).



    Nee dat ben ik ook niet


    tiptoe through the tulips...

    Het meisje in het grijze shirt die niet helemaal weet hoe ze haar armen over elkaar moet doen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )