• Hallo! Ik zat toennet in de bus en er gebeurde echt iets vaags. Ik dacht: ik deel dit maar even met Q.

    Ik zat dus in een overvolle bus toennet en ik was naast een random iemand gaan zitten aangezien alles vol zat. Ik had diegene waar ik naast zat serieus nog nooit van mijn leven gezien, mar oke. Hier begint het vreemde.
    Dat meisje draait zich plotseling naar mij om en zegt: 'ben jij Femke?' Ik keek haar aan en dacht echt: holy shit, hoe weet jij dat!? Ik ken jou niet!
    Maar ik zei dus maar dat ik Femke was. Daarna wist ze zelfs te vertellen waar ik exact woonde, de geschiedenis van mijn huis, mijn geboortedatum, mijn hond, dat ik vroeger gepest was en door wie, zelfs mijn rol in de musical van groep 8. 0-0 het meest creepy was dat gewoon alles klopte. Holy shit, ik heb stalker:')

    En hebben jullie ooit zo iets meegemaakt met iemand die je nog nooit gezien hebt? Of ben ik de enigste met een stalker:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eh, whut. Dat is inderdaad eng. Heb je niet gevraagd waarom ze al die dingen weet?

    Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar er was wel een keer een Duits leraar op mijn school die ik nooit had gehad en wiens naam ik zelfs niet kende, maar die wel mijn zusje bij mijn naam noemde toen hij haar in de klas had. Blijkbaar roddelde de sectie Duits over mij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Unforgettable schreef:
    Woojooo, ik schrok even...
    Zelf niet denk ik, hoop ik. (':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, zoiets dramatisch heb ik nog nooit gehad - thank goodness.
    Ik heb wel ook een "stalker" in de trein gehad; een jongen die iedere dag dezelfde trein had als mij - heel de trein afzocht tot hij mij had gevonden en dan de hele tijd naar me stond/zat te kijken totdat ik uitstapte.

    The end. xd


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik had halve stalkers :'D..
    Half omdat we op dezelfde school zitten, maar in de trein ging hij altijd schuin tegen over me zitten en keek mij zo vaak aan o-o..
    Al nam ik het niet echt verder serieus want er gebeurde verder niets of zo :'D. Het was alleen in de trein.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    misschien van kleuter klas?
    een website? facebook?

    Wow, dat is best eng. Heb je haar niet gevraagd hoe ze dat allemaal wist? Zelf heb ik nooit zoiets meegemaakt.


    16 - 09 - '17

    Wow, dat is inderdaad echt freaky! o.O
    Maar nu ben ik wel eigenlijk benieuwd of je haar, zoals hier al meerdere mensen gevraagd hebben, gevraagd hoe ze alles weet?


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb het gevraagd ja en ze zei dat ze vriendinnen ooit was met een van de pesters hahaha. Geen idee waarom ze alles onthouden hewft, want hetvis meer dan 4/5 jaar geleden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow, das toch wel echt raar vind ik o.o
    Ik bedoel, ze weet niet alleen dingen over dat je gepest bent (wat ik dan nog wel kan begrijpen als ze vrienden was met een van de pesters, dat je daar dan tegen elkaar over verteld). Maar dat ze dan ook andere dingen weet, over waar je woont, over je hond enzo.. Dat is echt raar...


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb alleen een keer opstap gehad dat een jongen wist wie ik was, waar ik op school zat, welke opleiding deed en wie mijn vrienden etc. waren. En dat terwijl niemand van mijn vrienden en ikzelf hem kende. Dat was creepy D:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    JamesPotter schreef:
    Ik heb het gevraagd ja en ze zei dat ze vriendinnen ooit was met een van de pesters hahaha. Geen idee waarom ze alles onthouden hewft, want hetvis meer dan 4/5 jaar geleden


    Ik heb ook al eens dingen jaren onthouden van mensen die waar ik eigenlijk niets mee te maken had. Is en blijft natuurlijk creepy (ik word vaak genoeg ook creepy genoemd omdat ik gewoon echt heel veel onthoud en dat een hele lange periode), maar ik zou er niet zo heel erg veel achter denken :) natuurlijk, als ze meer stalkertendencies heeft, dan wel, maar zo op het moment denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Maar ik heb een vraag: met je titel impliceer je, in ieder geval bij mij, dat je een stalker had, al een langere tijd, en die net hebt ontmaskerd. Maar in je bericht kwam je er kind of achter dat ze je stalkte. (Ook al blijkt nu dat ze bevriend was met je oude pesters) Ligt dat aan mij of begrijp ik de titel verkeerd?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    Maar ik heb een vraag: met je titel impliceer je, in ieder geval bij mij, dat je een stalker had, al een langere tijd, en die net hebt ontmaskerd. Maar in je bericht kwam je er kind of achter dat ze je stalkte. (Ook al blijkt nu dat ze bevriend was met je oude pesters) Ligt dat aan mij of begrijp ik de titel verkeerd?


    Hahahaha nee je hebt gelijk. Ik wist niet hoe ik het moest noemen, het was half negen 's morgens, ik liep en was nog vol verbazing over hoe zij dat allemaal wist. Ik was er niet echt met mijn hoofd bij.



    Heel stiekem voel ik me ergens een beroemdheid die herkent wordt;p hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow creepy!!


    Treat people with kindness

    Wait wut.

    Ik denk dat het geen stalker van je is, maar een heeeeel groot fan die jou als idool ziet :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly