• Ja, een nieuw schooljaar betekent een nieuwe kleding style! Ik heb eens flink geshopt in de stad, en dit is het ongeveer geworden:

    Het topje komt net over je navel





    Dus, wat is jullie kledingstijl?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 17:06 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Haha ik vind jouw stijl best mooi! Mijn schoolkledij is uniformstyle woehoe ^^
    Meh, ik vind mijn schooluniform eigenlijk best chill. Ben er best blij mee en mijn vrijetijdskleding zijn gewoon goedzittende shirtjes en meestal een zwarte broek.

    Zwart, zwart, zwart!
    Ripped skinnyjeans, bandshirts, al die shit. Sommige noemen het gothic, sommige noemen het emo.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oeh, leuk!


    Uh, ik draag... geen idee hoe ik alles moet omschrijven.
    Mja, vaak een gekleurde broek of een spijkerbroek en dan een shirtje of een blouseje erop.
    En dan of mijn bloemetjesvans of mijn Bayern München schoenen of een ander random paar schoenen die bij de broek die ik aan heb passen :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind die shirtjes die net op je navel hangen vaak niet zo mooi, sorry. De broek vind ik echter wel heel erg leuk. En mijn stijl? Tja, ik koop soms blouses die voor jongens zijn en kleding die een beetje alternatief is. Ik houd niet zo van dat mainstream gedoe.


    26 - 02 - '16