• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    rent hij eigenlijk terug naar Campbell; George?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uh, ja, hij rent terug naar Camp :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat James; hij eheft gwn men vriendje gezoend :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik haat James; hij eheft gwn men vriendje gezoend :<


    Jij bent James ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Jij bent James ;)


    ssh :'D stiekem wilt sirius nu ook door james gezoend worden x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ssh :'D stiekem wilt sirius nu ook door james gezoend worden x')


    Heel stiekem maar


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    Tot mijn grootste verbazing werd ik met een kracht weggedrukt en ik wist zeker dat de verbazing van mijn gezicht te lezen was.
    ‘Wat in Merlijns naam..? Dus je kust me maar om me te overtuigen dat ik verliefd moet zijn op Angelina? James alsjeblieft; probeer me niet over te gaan halen.’
    Verbaasd keek ik hem na en voor ik hem achterna kon rennen om hem uit te leggen kwam Sirius aangelopen.
    'Slow clap voor de jongen die ik steeds maar blijf betrappen terwijl hij familieleden kust. Je oom, serieus? Maar eh, doe je dat bij iedereen? Of is het gewoon iets wat je bij familieleden doet?' ik schudde mijn hoofd voordat ik knikte en weer schudde.
    ‘Nee- ik bedoel. Wauw.’ Murmelde ik even uit het veld geslagen. ‘Z—zag je dat?’ zei ik enorm verontwaardigd en wees naar de richting waar George toe gelopen was.
    ‘Hij duwde me weg- niemand duwt zomaar James Potter weg. James Potter is geweldig.’ Zei ik enorm beledigd. ‘Niemand kan míj weerstaan.’ Ik zuchtte en richtte me iets meer naar Sirius. ‘Nee- ik vind hem niet leuk maar hij heeft plotseling verkering met iemand anders terwijl hij in de toekomst met Angelique gaat trouwen. Ik hoopte dat als hij verliefd op mij zou worden dat hij mij zou volgen en ik he m in een kamer met Angelique kon proppen zodat ze verliefd op elkaar zouden worden. Snap je?’ ik haalde verstrooid een hand door mijn haar.
    ‘Ik snap het niet; Sirius. Ik ben onweerstaanbaar. Hoe durft hij..’


    Ik denk; ik gok alleen maar hoor :p dat James een grote ego heeft...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    ‘Nee- ik bedoel. Wauw.Z—zag je dat?’ Hij klinkt verontwaardigd en van de kaart geveegd en wijst naar George. Ik doe mijn best om niet te lachen, aangezien dit er best wel komisch uitziet. ‘Hij duwde me weg- niemand duwt zomaar James Potter weg. James Potter is geweldig. Niemand kan míj weerstaan. Nee- ik vind hem niet leuk maar hij heeft plotseling verkering met iemand anders terwijl hij in de toekomst met Angelique gaat trouwen. Ik hoopte dat als hij verliefd op mij zou worden dat hij mij zou volgen en ik hem in een kamer met Angelique kon proppen zodat ze verliefd op elkaar zouden worden. Snap je?’ Verstrooid haalt hij een hand door zijn haar en ik probeer niet na te denken over hoeveel hij op Prongs lijkt als hij dat doet. ‘Ik snap het niet; Sirius. Ik ben onweerstaanbaar. Hoe durft hij..’ Ik grijns en leg een hand op zijn schouder.
    'Waar jij last van hebt, vriend,' ik kijk hem serieus aan, 'is een opgeblazen ego. Geloof me, jou broertje is gewoon een uitzondering. Iedereen zou jou weg kunnen duwen.' Ik leun tegen de muur aan en kijk naar James. 'Ze hebben daar cursussen voor, weet je. Dan zorgen ze ervoor dat je een minder groot ego hebt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik een kus op mijn voorhoofd gedrukt worden waarbij ik mijn ogen half sloot.
    ‘Ik ben zo terug.’ Ik knikte hoewel ik ergens geen flauw idee meer had waarop ik knikte tot ik ze weg zou lopen waardoor er direct een onzeker monster in mij leek te ontwaken. ‘Het is familie. Hij kan je niet met familie bedriegen.’ Murmelde ik ietwat onzeker en beet automatisch aan mijn nagel terwijl ik naar de gang keek waar George en James in gelopen waren en naar de gang die naar een hele andere weg liep. Ik kon naar ze toe gaan om ze af te luisteren of ik kon weglopen. Straks bleef ik voor niks wachten. Wie garandeerde dat George voor míj terug zou komen. Ik beet hard op mijn lip en ging automatisch in de raamkozijn zitten waar ik mijn armen over mijn hoofd vormden. ‘Hou. Op.’ Murmelde ik hardop terwijl ik alle onzekere gedachtes probeerde weg te wuiven. Hoe kon het dat ik normaal alleen wilde zijn nu alleen maar een persoon bij me wilde hebben waardoor alles wat ik als enorm belangrijk beschouwde ik verloren heb laten gaan. Zo iets kon niet. Dat is absurd. Plotseling hoorde ik rennende voetstappen naderen en snel haalde ik mijn handen rond mijn hoofd weg en zag George aan komen rennen. Waarom rent hij en ik wist dan totaal niet wat ik moest zeggen en waar ik allemaal nu wel niet moest denken tot ik zei; ‘Gaat het?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Tot mijn grootste verbazing grijnsde Sirius en legde hij een hand op mijn schouder.
    ‘Waar jij last van hebt, vriend. Is een opgeblazen ego. Geloof me, jou broertje is gewoon een uitzondering. Iedereen zou jou weg kunnen duwen. Ze hebben daar cursussen voor, weet je. Dan zorgen ze ervoor dat je een minder groot ego hebt.’ Ik direct verontwaardigd mijn mond. ‘Ik heb geen groot ego; ik heb gewoon een goede zelfkennis.’ Ik liet mijn hand naar mijn lichaam gebaren. ‘Ik kan er niks aan doen dat ik er als een jongen god uit zie. Ik kan natuurlijk niet bijhouden hoe vaak ik mensen gezoend heb; ontelbaar gewoon maar nooit ben ik weggedrukt. Dit is on-accepteerbaar en er moet een reden voor zijn hoewel ik er geen enkel kan verzinnen.’ Ik draaide met mijn ogen door Sirius gezicht en lachte zachtjes waar ik hem wegduwde. ‘Ophouden jij; ik heb eerder een laag zelfbeeld dan een ego.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    ‘Ik heb geen groot ego; ik heb gewoon een goede zelfkennis.’ Ik grijns en schud mijn hoofd. ‘Ik kan er niks aan doen dat ik er als een jongen god uit zie. Ik kan natuurlijk niet bijhouden hoe vaak ik mensen gezoend heb; ontelbaar gewoon maar nooit ben ik weggedrukt. Dit is on-accepteerbaar en er moet een reden voor zijn hoewel ik er geen enkel kan verzinnen.’Hij staat dicht bij me maar duwt me dan weg. ‘Ophouden jij; ik heb eerder een laag zelfbeeld dan een ego.’ Ik grijns en pak hem bij zijn kraag vast terwijl ik hem naar me toe trek.
    'O ja, en jij denkt dat jíj knapper bent dan dat ik ben? Ik ben namelijk nog nooit weggeduwd,' grijns ik. Ik lieg niet, maar zo vaak heb ik dan ook nog niet mensen gekust. 'Dus dat zegt genoeg, Prong- James.' Ik knipoog naar hem en laat hem los, waarna ik een stapje achteruit doe en grijns. 'Overtref dat maar eens, Potter. Ik heb al zo'n vijftig jaar meer ervaring dan jij hebt; hoewel ik blijkbaar wel alleen sterf. Waarschijnlijk vind ik gewoon niemand die mijn perfectie kan evenaren. Dat is echt een serieus probleem als je mijn perfectie hebt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    James sirius Pott

    Voordat ik er erg in had voelde ik Sirius’ hand mijn kraag al omvatten waarbij hij me dichter naar zich toe trok.
    'O ja, en jij denkt dat jíj knapper bent dan dat ik ben? Ik ben namelijk nog nooit weggeduwd.
    'Dus dat zegt genoeg, Prong- James.' Hij knipoogde waarbij hij mijn kraag los liet en ik hem met een frons aankeek. ‘'Overtref dat maar eens, Potter. Ik heb al zo'n vijftig jaar meer ervaring dan jij hebt; hoewel ik blijkbaar wel alleen sterf. Waarschijnlijk vind ik gewoon niemand die mijn perfectie kan evenaren. Dat is echt een serieus probleem als je mijn perfectie hebt.' Ik lachte zachtjes en legde mijn hand op Sirius’ schouder.
    ‘Arme Sirius; het telt niet gezien jij nog lang niet een familielid gezoend heb en ik wel. Ik ben weggeduwd door een familielid en verder heb ik haast deze hele school al afgezoend en dan hoef ik er geen eens moeite voor te doen; chicks dig me.’ Zei ik met een grote grijns voor ik met mijn hand hem los liet en een raar vreugdedansje deed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter



    Na een tijdje stond ik weer op en spetterde uiteindelijk wat water in mijn gezicht voordat ik mijn tranen ruw weg veegde en mezelf in het spiegel bekeek. Stompzinnig probeerde ik een glimlach tevoorschijn te halen maar uiteindelijk leek het alsof ik een zombie was die gedwongen glimlachte. Dan moest het maar met dit.
    Ik liep se wc's weer uit en zag al gelijk James en Sirius om de hoek staan. Ik begon binnensbonds te vloeken en duwde mezelf tegen de gesloten deur aan. Moet ij het vertellen aan James; of kan die jongen iets doen als ik aan een ander vertel? Het is riskant maar hij heeft nooit iets verteld over dat ik het niet aan anderen mag vertellen. Of ik soe het eerst zelf, en als ik echt in de problemen sit haal ij ze erbij. Zodat het lijkt alsof er niets is gebeurd als ij eenmaal de vijfhonderd galjoenen aan die joch geef. Als ik het nu vertel gaat iedereen woest op mij worden..
    Uiteindelijk liep ik naar ze toe en probeerde te glimlachen, deze keer niet aps een zombie die gedwongen werd.. hopelijk.
    'Heei.. James, Sirius..' begroette ik ze en deed moeite om niet te stotteren.
    'Dus James; wat wilde Rose van je..'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 1:08 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    'Gaat het?'
    Ik keek om en zag Campbell op een raamkozijn zitten. Meteen draaide ik me om en liep naar hem toe om naast hem plaats te nemen en knikte met mijn hoofd alhoewel dat niet zo was. Hoe kan James zomaar naar me toe komen en zeggen dat ik Campbell moet dumpen?
    'Ja, was gewoon weer een onnodige gesprek met James..' zuchtte ik en greep naar zijn hand die ik zwakjes vasthield terwijl ik Camp van een afstandje maar bleef aanstaren.
    'Hopelijk liet ik je niet te lang wachten, of zitten.' Zei ik schor en perdte een glimlach tevoorschijn.


    Oh sorry maar ik heb echt geen idee wat ze nu kunnen doen, van daar maar 100 woorden geschreven ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Sirius Black

    ‘Arme Sirius; het telt niet gezien jij nog lang niet een familielid gezoend heb en ik wel. Ik ben weggeduwd door een familielid en verder heb ik haast deze hele school al afgezoend en dan hoef ik er geen eens moeite voor te doen; chicks dig me.’ Ik rol met mijn ogen en kijk hoe hij een stom vreugdedansje doet.
    'Wil je wedden?' zeg ik sceptisch. Albus komt aangelopen en meteen doe ik nog een step naar achteren. Ik heb echt geen idee meer hoe het zit tussen James en Albus dus beter kan ik me er gewoon niet mee bemoeien. Maar natuurlijk wil ik me er weer me bemoeien omdat ik nou eenmaal zo ben.
    'Heei.. James, Sirius.. Dus James; wat wilde Rose van je..' Ik kijk naar de twee en probeer me te bedenken hoe het zou zijn om een broer te hebben waarvan e weet dat je hem kan vertrouwen. Ik heb dat nooit gehad. Ik heb altijd alleen een broer gehad die mij kleineerde, haatte. Dat soort dingen. James en Remus waren een soort van broers voor mij, maar het is toch anders. Ik heb geen familie meer.
    'Dus, welke les hebben we zometeen?' vraag ik en ik tik een ritme met mijn vingers op mijn been.

    Mag ik Anderling zijn? Zij is awesome.


    Spoiler alert: you will save yourself