• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik zijn hand in mijn nek gelegd worden voor hij door mijn haren gleed en slechts door die kleine aanraking voelde ik rare tintelingen in mijn buik en liet me gewillig nog dichter naar hem toe drukken. Ik zou zelfs willen vrijwillig willen stikken om zo dicht mogelijk bij hem te zijn. Zachtjes voelde ik zijn lippen op mijn haren gedrukt worden.
    ‘Mijn gevoelens voor jou zullen nooit veranderen; Campbell. Wat de reden voor dat ook kan zijn.’ voorzichtig gleed er een kleine glimlach op mijn gezicht maar voordat ik rustig naar zijn hartslag kon luisteren vormde George al afstand tussen ons waar hij naar mijn ogen probeerde te kijken dat ik vermeed.
    ‘Maar is dat ook wederzijds; Camp?’ ik slikte en beet ietwat nerveus op mijn wang. Ik had dit nooit gevoeld voor zijn oudere versie die slechts uit depressies leek te staan. Maar ik heb dit ook nooit voor een ander gevoeld. Ik slikte en schudde mijn hoofd. ‘Wat het ook is wat ik voel als ik bij je ben heb ik nooit bij jouw oudere versie gevoeld. Noch bij een ander.’

    Eigenlijk is George al een soort papa voor Camp alleen dan met benefits =’3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Tot mijn grootste teleurstelling schudde hij zijn hoofd waardoor ik hem even losliet en hem maar aan keek.
    ‘Wat het ook is wat ik voel als ik bij je ben heb ik nooit bij jouw oudere versie gevoeld. Noch bij een ander.’
    Ik schudde even zachtjes met mijn hoofd en murmelde "liefde?" En vervolgde die na een tijdje met "vriendschap?" En "haat?". Ik bleef kort daarna stil staan en keunde wat voorover waardoor ik zo dichtbij stond waardoor ik zijn ademhaling in mijn gezicht voelde branden.
    'Komop, Camp. Je vertelde me eerder wat over een gevoel die je nooit eerder had gehad. Je weet het wel; maar je wilt het zelf niet geloven. Of heb ik het mis?'
    Ik stopte even op mijn gezicht wst dixhter naar die van hem te brengen en een lange kus op zijn lippen te plaatsen en vervolgde met 'maar het maakt niet uit. Ik kan wel eeuwen wachten tot je het zegt; want dan is het eenmaal waard.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Jaaamees!’ hij duwde me wat weg en ik lachte zachtjes terwijl Albus wanhopig oogcontact leek te willen zoeken.
    'Ik- ik meen het! Wat zou jij doen als je een kamer in kwam lopen waar.. waar je me vurig zag kleffen met een of ander meisje??' ik zag zijn ogen verdwijnen naar mijn lippen waar ik hem op zijn lip zag bijten en plagend een stap naar achter zetten terwijl ik sterk de neiging moest onder drukken om geen flauwe grap erover te maken.
    'En het is dat ik nu wel wat voor je voel; dat is anders dan vroeger. Toen was er niets.. niets gebeurd tussen ons. Nu wel.'
    Ik schudde mijn hoofd en vervloekte mijzelf dat ik soms doodgewoon mijn rem niet wist om serieus te worden.
    ‘Albus- serieus. Ik ben niet bang om je ergens tegen te komen met een meisje op je kamer gezien ik weet dat als ik je daarop betrap jijzelf er meer mee zit dan ik.’ Ik trok een mondhoek omhoog. ‘En daarnaast ben ik geen jaloers type zoals jou. Je bent echt onwijs schattig dan waardoor ik haast geneigd ben om vaker met andere meisjes wat te doen’

    Je mag hem laten komen maar je kan ook wachten tot James je gek heeft gemaakt >:'D of maakt James je niet gek :/


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James maakt me verschrikkelijk gek daarom geef ikhet samen met Albus op

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 23:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    James maakt me verschrikkelijk gek daarom geef ikhet samen met Albus op


    Net zoals met Ralf en Draco ('x toen wilde je ook opgeven x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, ik heb mijn Albus post gemaakt. Wik jij die joch bespelen of zal ik? Want als ik hem zou bespelen zou ik ook 80% tot de eindresultaat met mezelf gaan rpg'en en dan zit jij maar niets te doen tot je zelf aan de beurt komt (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm, ik heb mijn Albus post gemaakt. Wik jij die joch bespelen of zal ik? Want als ik hem zou bespelen zou ik ook 80% tot de eindresultaat met mezelf gaan rpg'en en dan zit jij maar niets te doen tot je zelf aan de beurt komt (flower)


    Oh god dus ik moet maar de badboy spelen vind je :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Albus- serieus. Ik ben niet bang om je ergens tegen te komen met een meisje op je kamer gezien ik weet dat als ik je daarop betrap jijzelf er meer mee zit dan ik. En daarnaast ben ik geen jaloers type zoals jou. Je bent echt onwijs schattig dan waardoor ik haast geneigd ben om vaker met andere meisjes wat te doen’
    'Verdomme' siste ik zachtjed en verborg mijn gezicht gefrustreerd in mijn handen.
    'Je laat me zo verschrikkelijk oncomfortabel voelen met deze gesprek James; wist je dat?!' Riep ik dan opeen zeer wanhopige toon en trok mijn handen weer weg.
    'Moet ik echt smeken om voor te zorgen dat je me even probeert te begrijpen en- en..' ik stop even en keek hem hoofdschuddend aan.
    'Weet je wat; ik geef het op.'
    En met die woorden duwde ik hem tegen de muur aan en drukte mijn lippen vurig tegen die van hem aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Oh god dus ik moet maar de badboy spelen vind je :'x


    Ik dwing je niet ^^ jij mag kiezen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    o wauw; Jemig Albus lijkt meer op Campbell dan je denkt x.o' en daarmee bedoel ik beide Cam's


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    o wauw; Jemig Albus lijkt meer op Campbell dan je denkt x.o' en daarmee bedoel ik beide Cam's


    Wat verwacht je anders; kijk wat James hem aan doet x') Albus is door de war, verdrietig, gespannen, boos, jaloers en bang tegelijk. Nog even en hij explodeert. Kaboem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat verwacht je anders; kijk wat James hem aan doet x') Albus is door de war, verdrietig, gespannen, boos, jaloers en bang tegelijk. Nog even en hij explodeert. Kaboem.


    Wat zou er gebeuren als James hem stopt en zegt dat Macy beter zoent >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat zou er gebeuren als James hem stopt en zegt dat Macy beter zoent >:')


    Kaboem


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kaboem


    wat is kaboem >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij hakt Macy haar lippen van haar gezicht af en drukt die wild tegen James zijn lippen aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••