• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik voel voelde hem zachtjes in mijn hand knijpen voordat hij die losliet om het avhter mijn nek te zetten wat me de gewoonlijke fijne kriebels opleverde, en helemaal tken hij mijn hoofd wat naar onderen trok waardoor ik recht in zijn grote, bruine ogen staarde en de mijne sloot om vervolgens zijn lippen tegen die van mij aan voelde drukken..
    ‘Oom George.’
    Het liefst negeerde ik die stemmetje maar Camobell liet me los en nam een aantal staplen naar achteren waardoor ik mr even vies.voelde voordat ik James zijn gezicht zag die naar mij staarde.
    ‘Oh, hoi Campbell.’ Zei James hoewel hij maar naar mij bkeef staren
    ‘Kunnen we even praten?’
    Ik deed mijn mond even open en keek Campbell even weer aan voordat ik naar hem toe liep en een kleine kus op zijn voorhoofd plaatste.
    'Ik kom zo terug.' Fluisterde ik dan voordat ik James een andere gang introk. Ik was wel benieuwd naar wat hij zou vragen, en ik was verbaasd dst hij mij "oom" noemde aangezien we misschien wel dezelfde leeftijd zijn. Maar het is ook grappig. Maarja, in zijn tijd ben ik eenmaal zijn oom.
    'Wat is er?' Vroeg ik dan kalmpjes en nam op de raamkozijn plaats (oh god er word echt vaak een raamkozijn gebruikt in deze rpg) om vervolgens een been op te trekken en even de plukjes haren voor mijn ogem vandaan te gooien en James weer aankeek.
    'Wees maar niet nerveus James; je weet dat je je oude geliefde oom alles kunt vertellen. Maar als het gaat over dat je een spijbelsmuldoos of iets dergelijks wilt.. moet je echt bij Fred wezen want ik zit op dit moment ook in een moeilijke situatie..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik weet echt niet meer wat ik moet doen voor Scorpius. Wat ik ook doe en met wie dan ook... hij blijft zelfmoord plegen.. >.> misschien toch nog maar eens Camp proberen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Ik keek even walgend hoe George een kus op Campbells voorhoofd plaatste. ‘Ik kom zo terug.’ Het voelde alsof ik hem zag bedriegen op tante Angelique. Ik voelde zijn hand mijn pols omsluiten en voordat ik weggetrokken werd wierp ik Campbell nog een blik. ‘Wat is er?’ vroeg oom George alsof hij een plus een uitlegde terwijl hij rustig in de raamkozijn plaats nam.
    ‘Wees maar niet nerveus, James; je weet dat je je oude geliefde oom alles kunt vertellen. Maar als het gaat over dat je een spuibelsmuldoos of iets dergelijks wilt.. moet je echt bij Fred wezen want ik zit op dit moment ook in een moeilijke situatie..’ ik schudde mijn hoofd en nam naast hem plaats.
    ‘Nee, je hebt me al behoorlijk verwend voordat ik naar Zweintein ging; oom George. Wat nogal logisch is gezien je je spullen alleen aan mij kwijt kan. Ik bedoel kijk nou naar Albus; Hugo; Rose en Lily. Allemaal van die brave woelkonijnen.’ Meteen gleed er een grijns om mijn lippen voordat ik weer serieus keek door de ernst van de zaak.
    ‘Ik ben altijd je favoriete neef geweest; oom George en je bent de enige die voor me uit kijkt in mijn tijd gezien pap en mam hoornsdol van mij worden. Het is nu mijn taak om voor jou uit te kijken.’ Ik zweeg en keek hem doordringend aan. Ik wist dat ik dit met tact moest brengen en tact was iets waar ik niet goed in was. Ik was eenmaal recht door zee.
    ‘Oom George; Ik ken Campbell al langer als jou en je mag niks met hem nemen. Je gaat met Angelique Janssen nemen. Dat is mijn tante en als je niet met haar neemt dan bestaan mijn neefje en nichtje ook niet meer.’ Ik zweeg en staarde hem bedenkelijk aan. Eigenlijk moest ik hem gewoon duidelijk maken dat hij Campbell moest dumpen. Nu; linea recta. Hij is al gebroken in de toekomst en Campbell was een saaie doos die altijd zijn antwoorden klaar had alsof geen enkele vraag impulsief leek te kunnen komen.
    ‘Je moet Campbell dumpen. Hij is niet eens leuk. Het enige wat ik hem al die jaren heb zien doen is boeken lezen. Ik heb hem voorheen haast nooit horen praten tenzij hij gekozen werd in de klas om een antwoord te geven. Hij is totaal jouw type niet en ik snap echt niet dat mensen hem leuk en aardig kunnen vinden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maikell

    ‘Dit ga je niet doen. Maar- kunnen we het niet anders doen? J-jij verbrand die beelden en ik maak je huiswerk voor het leven lang..?’ ik zag zijn hand dichter naar het toestel komen waardoor ik hem verder van hem weg verborg.
    ‘K-kom op- alsjeblieft- we kunnen het ook anders doen; je hoeft dit echt niet te doen. W-wie ben jij überhaupt? Een pestkop die me bang wilt maken? D-dan mag je wel ophouden hoor want ik kan je vertellen dat het je al gelukt is.. ‘ ik schudde met een kleine glimlach mijn hoofd.
    ‘Nee, ik ben meer een onderhandelaar. Denk maar niet dat ik niet weet wie je bent, Potter.’ Mijn ogen trokken zich tot spleetjes. ‘Ik weet dat je een rijke vader heb die het alles behalve leuk gaat vinden als hij deze tape vind. Hij is enorm veel waard weet je. Het kan je vaders hele carrière breken. Van je moeder ook, trouwens.’ Ik trok een mondhoek omhoog.
    ‘tenzij..’ begon ik speels. ‘Tenzij jij mij víjfhonderd galjoenen kan geven. Dan is de band aan jou en mag je er mee doen wat je wilt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik zuchtte en keek naar Scorpius die weer wegrenden de lokaal uit. De bel ging en meteen stormde ik de klas uit en zag hem nog net richting astronomietoren rennen. Snel achtervolgde ik hem en voor ik er erg in had voelde ik de wind in mijn haar woelen en Scorpius die over de reling geklommen was. Klaar om te gaan springen. Zonder een enkele vorm van geluid te laten horen liep ik op hem af en toen er nog een paar milimeters tussen ons verwijderd stond trok ik hem haast de reling door weer de astronomie toren op waar ik hem ontwapende en met behulp van een spreuk vastbond.
    ‘Waar denk je in vredesnaam mee bezig te zijn.’

    Slecht maar ik weet echt niet meer wat ik in vredesnaam moet doen met scorp xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Scorpius Malfoy

    Iemand trekt me weg bij de reling terwijl ik een verwoede poging doe tot weerstand bieden. De persoon ontwapent me en bindt me vast. Ik kijk wie het is. Draco. Boos kijk ik hem aan, waarom moet hij dit nog moeilijker maken dan het is.
    ‘Waar denk je in vredesnaam mee bezig te zijn.’ Ik trek hard aan de touwen en kijk hem boos aan. Ik probeerde mezelf te zeggen dat hij anders is dan de man die ik ken, maar dat je hij niet. Ze zijn dezelfde persoon. Ik weet niet precies wat hem verrot heeft, maar het was enkel een duwtje in die richting.
    'Ik wil hier weg. Ik wil weg van deze wereld die toch al niks aan mij heeft,' zeg ik en tranen lopen over mijn wangen. In een meer springen is veel makkelijker, dan komt de angst pas later. Maar als je van een toren springt dan zie je de grond en weet je dat je niet lang kan vallen voor je de grond raakt. Ook is dit definitiever, als ik spring kan ik niet meer geholpen worden.
    'Ik wil weg omdat er niemand is die om mij geeft. Ik ben gewoon iemand die in de weg staat.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij schudde zijn hoofd wat ik al verwacht had en kwam naast me op het raamkozijn zitten.
    ‘Nee, je hebt me al behoorlijk verwend voordat ik naar Zweintein ging; oom George. Wat nogal logisch is gezien je je spullen alleen aan mij kwijt kan. Ik bedoel kijk nou naar Albus; Hugo; Rose en Lily. Allemaal van die brave woelkonijnen.’
    Lachend schudde ik mijn hoofd en keek weg. Van mezelf kon ik wel verwachten dst ik James met dit alles zou verwennen.
    ‘Ik ben altijd je favoriete neef geweest; oom George en je bent de enige die voor me uit kijkt in mijn tijd gezien pap en mam hoornsdol van mij worden. Het is nu mijn taak om voor jou uit te kijken.’
    Mijn lach stierf weg toen ik in de gaten kreeg dat serieuzer aan het worden was, iets wat ik vandaag te vaak op een pijnlijke manier had gehad.
    ‘Oom George; Ik ken Campbell al langer als jou en je mag niks met hem nemen. Je gaat met Angelique Janssen nemen. Dat is mijn tante en als je niet met haar neemt dan bestaan mijn neefje en nichtje ook niet meer. Je moet Campbell dumpen. Hij is niet eens leuk. Het enige wat ik hem al die jaren heb zien doen is boeken lezen. Ik heb hem voorheen haast nooit horen praten tenzij hij gekozen werd in de klas om een antwoord te geven. Hij is totaal jouw type niet en ik snap echt niet dat mensen hem leuk en aardig kunnen vinden.’
    Het duurde even voordat zijn woorden in me drongen en voordat ik doorkreeg wat James probeerde te doen. Spontaan schudde ik met mijn hoofd en keek James doordringend aan.
    'Sorry maar nee.' Murmelde ik snel en sprong op.
    'Ik weet honderd procent zeker dat je hem niet kent zoals ik hem ken; James. Je kunt me niet van me scheidden, vooral niet nu. Je weet niet wat we tot nu toe allemaal hebben meegemaakt en het liefst vergat ik het voor altijd.' Ik stopte even en kwam vlak voor hem staan.
    'Ik zal nooit, maar dan ook echt nooit Camp bedriegen. Want ik heb het beloofd omdat ik van hem hou; en ik breek geen beloftes.' Zei ik dan vel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    ‘Nee, ik ben meer een onderhandelaar. Denk maar niet dat ik niet weet wie je bent, Potter. Ik weet dat je een rijke vader heb die het alles behalve leuk gaat vinden als hij deze tape vind. Hij is enorm veel waard weet je. Het kan je vaders hele carrière breken. Van je moeder ook, trouwens.’
    Ik schudde mijn hoofd. Ik moedt die tape hebben. Ik waagde nog een poging om naar de toestel te grijpen maar zoals ik het an verwacht had mislukte het.
    ‘tenzij..’ begon hij plotseling wat mijn hart deed sroppen.
    ‘Tenzij jij mij víjfhonderd galjoenen kan geven. Dan is de band aan jou en mag je er mee doen wat je wilt.’
    'Je bent gek!' Riep ik doodsbenauwd en ging met mijn handen door mijn haren. Hij kan dit toch niet menen?
    'Vijfhonderd galjoenen; ben je gestoord? Ik.. ik kan niet eens tien galjoenen lenen van Lily laat staan..' ik stopte abrupt met mijn zin alsof ik een hartaanval zou krijgen en staarde hem hoofdschuddend aan. Dit gaat niet goed aflopen met mij. Sowieso; ik moet dit tegen James vertellen.. of Teddy.. Perkamentus is ook een optie; maar geen mam of pap. Misschien dat Teddy kan liegen tegen pap en dat hij vijfhonderd galjoenen kan opsturen; ik kan en mag dit niet laten gebeuren. En al is het maar een grap om rijker te kunnen worden; ik kan die risico niet nemen.
    'Voor wanneer?' Vroeg ik dan zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Sorry maar nee.’ Abrupt sprong hij op en verbaasde me over zijn directe reactie.
    ‘Ik weet honderd procent zeker dat je hem niet kent zoals ik hem ken; James. Je kunt me niet van hem scheidden, vooral niet nu. Je weet niet wat we tot nu toe allemaal hebben meegemaakt en het liefst vergat ik het voor altijd. Ik zal nooit, maar dan ook nooit Camp bedriegen. Want ik heb het beloofd omdat ik van hem hou; en ik breek geen beloftes.’ Hij stond voor me en mijn wenkbrauwen veranderde in een frons.
    ‘George; je snapt het niet. Zonder jou bestaan mijn neef en nicht niet. Zonder jou heb ik geen tante meer. Word wakker; George. Aan het eind van het jaar zien jullie elkaar niet meer. Je maakt het alleen maar moeilijk voor beide. Hij vergeet je waar hij geen keuze in heeft en jij blijft achter. Je bent ouder dan hem George. Wel minstens twintig jaar. Denk je werkelijk dat jullie een relatie gaan krijgen in de toekomst? Je moet hem gewoon dumpen en nu naar Angelique gaan. Met Angelique krijg je een toekomst met Campbell niet. Jullie hebben niet eens een gezamenlijke interesse behalve elkaar aflebberen.’ Ik pakte zijn hand vast en staarde mijn oom doordringend aan. ‘Ik ben hier niet om je te breken, oom George. Ik ben hier om je te helpen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maikell

    ‘Je bent gek! Vijfhonderd galjoenen; ben je gestoord? Ik.. ik kan niet eens tien galjoenen lenen van Lily laat staan.’ Stilzwijgend bleef ik hem aanstaren en ik kon duidelijk zien dat hij aan het twijfelen was tot; ‘Voor wanneer?’ de grijns werd alsmaar breder.
    ‘Vóór de eind van de week en als je ook maar íets over de scheef gaat dan laat ik deze.’ Ik hield de camera omhoog. ‘De vrije loop nemen. De ochtentprofeet zou graag dit willen publiceren.’ Ik kon het niet laten om zachtjes te lachen voor ik naar hem toe liep en zachtjes op zijn hoofd klopte. 'Maar ik ben vrij zeker van dat jij je wel aan de afspraak houd; is het niet, Albus.'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 10:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik keek toe hoe hij aan de trouwen trok maar het was fataal. Zoals ik hem van het begin af aan al had kunnen zeggen.
    'Ik wil hier weg. Ik wil weg van deze wereld die toch al niks aan mij heeft. Ik wil weg omdat er niemand is die om mij geeft. Ik ben gewoon iemand die in de weg staat.'
    Ik lachte ietwat schamper terwijl ik hem aankeek. ‘Niemand om je geeft? Je blijft constant wegrennen van diegene die wél om je geven. Je bent gewoon te blind om te zien en te egoïstisch om te zien wat je een ander aan doet als je zelfmoord pleegt.’ Ik schudde mijn hoofd en knielde voor hem neer waar ik de tranen van zijn gezicht af veegde.
    ‘Scorpius; besef je wel niet wat voor wonder jij bent? Ik dacht dat ik dood zou gaan. Ik dacht dat ik de opdracht die mij gegeven is nooit zal halen. Maar jij bent hier. Jij bent het levende bewijs dat ik blijf leven en jou heb gekregen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Niemand om je geeft? Je blijft constant wegrennen van diegene die wél om je geven. Je bent gewoon te blind om te zien en te egoïstisch om te zien wat je een ander aan doet als je zelfmoord pleegt.’ Hij knielt voor me neer en veegt de tranen van mijn gezicht. Ik kijk hem boos aan. ‘Scorpius; besef je wel niet wat voor wonder jij bent? Ik dacht dat ik dood zou gaan. Ik dacht dat ik de opdracht die mij gegeven is nooit zal halen. Maar jij bent hier. Jij bent het levende bewijs dat ik blijf leven en jou heb gekregen.’ Ik duw hem van me weg en trek mijn shirt over mijn hoofd. Mijn buik is bedekt met littekens. Voor alle littekens had mijn vader iets bedacht.
    'Ik dacht- nee ik hoopte dat jij hier anders zou zijn. Je zal die opdracht nooit halen, Draco. Iedereen zal je zien als een mislukking en jij hoopt dat ik dat verander. Omdat ik een mislukking ben, lachen mensen je uit. Jij hebt dit gedaan, pap,' ik zeg het laatste woord schamper, omdat het niet voelt alsof hij mijn vader is. 'Alle keren dat je me vertelde hoe vreselijk ik was, ik kon niet anders dan dat geloven. Misschien heb je gelijk, maar hoe jij mij behandelt, dat is zeker niet uit liefde.' Ik kijk naar beneden. 'Weet je wat mijn probleem is? Ik wil niet dood, ik wil alleen niet meer in deze verziekte wereld leven. En ik wil jou nooit meer zien.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    @leora nog even en ik zou denken dat je george zijn liefde voor Camp uit test.


    En oh god, Scorpius waarom accepteer je niet dat mensen je aardig vinden en je leuk, en willen helpen :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    @leora nog even en ik zou denken dat je george zijn liefde voor Camp uit test.


    En oh god, Scorpius waarom accepteer je niet dat mensen je aardig vinden en je leuk, en willen helpen :'p


    When Hell freezes over (cat)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    ‘Vóór de eind van de week en als je ook maar íets over de scheef gaat dan laat ik deze.’ hij liet de camera aan mij zien en alweer maakte mijn hart een geschrokken spromgetje.
    ‘De vrije loop nemen. De ochtentprofeet zou graag dit willen publiceren. Maar ik ben vrij zeker van dat jij je wel aan de afspraak houd; is het niet, Albus.'
    Ik schudde even met mijn hoofd en nam wat afstand van hem.
    'Jij bent gek..' siste ik nog voordat ik een willekeurige gang in stormde. Oh Merlin; ik heb alles, echt alles verpest.. ik moest het niet opgeven; ik gaf op en kuste James daardoor.. als ik hem niet gekust had had hij die verdomde foto nooit genomen. Oh Merlin; ik ben dood!
    Ik stormde een willekeurige klaslokaal binnen waar gelukkig geen les werd gegevev en schopte wild een stoel omver en duwde een tafel weg om vervolgens mezelf tegen een muur aan te laten vallen en mijn armen in mijn gezicht verborg terwijl ik naar mijn snelle hartslagen luisterde en mijn ademhaling weer tot controle te krijgen. De tranen prikten achter mijn ogen puur door frustratie en murmelde de hele tijd "verdomme" terwijl ik een vuist op mijn been sloeg. En.. van waar in Merlijna naam krijg ik vijfhonderd galjoenen bij elkaar voor de einde van deze week?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••