• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik heb een post voor Cage maar verzin jij dan wat die twee kunenn gaan doen als ik hem post :'D misschien kan je het bijvoorbeld kuchkuch goed maken met camp kuchkuch


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik heb een post voor Cage maar verzin jij dan wat die twee kunenn gaan doen als ik hem post :'D misschien kan je het bijvoorbeld kuchkuch goed maken met camp kuchkuch


    Is het dan niet goed genoeg voor Campbell, van wat George hem heeft verklaart net x') ik dacht dat dexe gesprekje ook een soort "goed maak proces" was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zeg :'D laten we Cage @ Phoenix nou eindelijk weer @ zweinstein zijn dus dat je post maakt dat ze aankomen met Ralf of naar het diner gaan >;)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik zeg :'D laten we Cage @ Phoenix nou eindelijk weer @ zweinstein zijn dus dat je post maakt dat ze aankomen met Ralf of naar het diner gaan >;)


    Van waar kwam die vandaan :'3

    Maar ik wacht wel even op Linde: misschien wilt ze nog wat posten of wachten x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Met een glimlach keek ik naar Albus die aangelopen kwam. Hij was waarschijnlijk blij dat ik alles had weten te redden. In plaats van te gedragen als normaal kwam Albus tussen mij en Macy in staan en duwde haar hardhandig weg waardoor Albus voor haar stond en zijn hoofd schudden. Ietwat verbaasd keek ik naar Albus gezien hij niet eens een vlieg kwaad deed. Letterlijk. Als hij op de rand van zijn boek zat dan zou hij hem niet eens vermoorden.
    'James heeft een vriendinnetje en dat is een goede vriendin van mij; je kunt ze dit niet aandoen om James zijn kus te accepteren wat afschuwelijk dom was van hem; net als jij die hem ook nog terug kust. Ik raad je aan om nu op te gaan rotten en je nooit maar dan ook nooit meer laat zien voor ons; of je zult zien wie ik echt ben en jezelf zal je niet meer kunnen herkennen..'
    Mijn gezicht verzachtte en ik moest moeite doen om mijn gezicht in plooi te houden terwijl Macy me verbaasd aankeek en uiteindelijk verontwaardigd haar twee vriendinnen meetrok.
    Ik keek naar Albus gezien de gang nu uitgestorven was zette ik mijn hand in zijn haar en maakte het door de war. ‘Jalouse much.’ Zei ik voordat ik op mijn lip beet maar uiteindelijk toch in lachen uitbarsten.
    ‘Albus; je bent werkelijk one of a kind. Eerst smeek je me voor hulp en dan jaag je het gebruiksvoorwerp weg.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    omfg mijn zus is hier en ze heeft het met m'n moeder over dat ik haar vroeger eens in haar gezicht getrapt heb omdat ze me kietelde ja duh ik kan daar niet tegen. Zeker niet onder mijn voet :@ en blijkbaar zit ze daar nog mee.. maar!

    Ik- die brainstorm over cage stelt nu voor dat George Camp kietelelt @ Generations en dat Camp gewoon serieus naar hem kijkt van dafuck en dan ook vraagt;

    'Waarom doe je dat; wat is dit X'D'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    De meisje liep weg waarna de gang waaein we stonden uitgestorven was op mij en James na die een hand in mijn haren zette en het door de war bracht.
    ‘Jalouse much.’
    Lichtelijk geïrriteerd keek ik op toen hij in lachen uitvarste.
    ‘Albus; je bent werkelijk one of a kind. Eerst smeek je me voor hulp en dan jaag je het gebruiksvoorwerp weg.’
    'Ik wilde hulp omdat je goed kon liegen: niet zoenen met meisjes ?' Zei ik en greep naar zijn hand die in mijn haren lag en kneep er iets te hard in.
    'Misschien was ik wel jaloers; maar denk je nou echt niet hoe ik me zou voelen als je plotseling iemand anders zou zoenen terwijl je de dag daarvoor zulke.. dingen tegen me had gezegd, ook al is het voor een plan? James, het is niet grappig! Je was al overtuigend genoeg; moest je perse haar ook gaan kussen?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Wat kan ik zeggen; ik ben te charmant voor woorden.’ Ik voelde weer een blos vanuit mijn nek opkomen die ik probeerde tegen te houden door op mijn lip te bijten.
    ‘Nee; ik bedoel, ik wacht af tot je de woorden ‘’ik hou van je’’ zoals ik het tegen jou zeg. Maar ook al zeg je het niet, ik hoop tenminste dat je wel dezelfde gevoelens voor mij hebt as dat ik voor jou heb.’ Ik slikte waarbij ik mijn gezicht afdraaide en aan mijn vingers frunnikte. Ik hield niet van hem. Dit was slechts pure lust wat zo over zou zijn en dan was ik weer normaal.
    ‘Maar je houd van mij.’ Murmelde ik hem ietwat onzeker na. Hoewel ik niet lelijk was. Verre van zelfs en zeer getalenteerd kon ik toch geen reden verzinnen waarom George in vredesnaam op míj verliefd zou worden. Iets waar ik bij andere geen seconde over zou twijfelen waardoor ik gauw mijzelf tegen George aandrukte en mijn gebruikelijke ritueel; zijn armen om mij heen legde terwijl ik mijn hoofd in zijn borstkas begroef en mijn armen hem haast fijnknepen gezien ik mijn angst niet weg kon drukken om hem kwijt te raken.
    ‘Als ik niet meer jong en mooi zal zijn; zou je dan ook nog van mij houden.’ Murmelde ik tegen zijn borstkas aan. ‘Zou je nog van me houden als ik beschadigd was; maar dan van buiten.’ Ik zweeg en beet op mijn lip voordat ik mijn diepste vraag leek uit te persen. ‘Zou je in mijn tijd nog van me houden.’


    bam xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    omfg mijn zus is hier en ze heeft het met m'n moeder over dat ik haar vroeger eens in haar gezicht getrapt heb omdat ze me kietelde ja duh ik kan daar niet tegen. Zeker niet onder mijn voet :@ en blijkbaar zit ze daar nog mee.. maar!

    Ik- die brainstorm over cage stelt nu voor dat George Camp kietelelt @ Generations en dat Camp gewoon serieus naar hem kijkt van dafuck en dan ook vraagt;

    'Waarom doe je dat; wat is dit X'D'


    Oh.. dat moedt wel pijn doen voor jullie beiden x')

    En ik had ook pas gehoord dat mijn zus me van het trap liet vallen toen ik nog een baby was.. ze speelde met mij biven op het trap en mijn oudste zus begin te ruziën omdat ze me ook wilde vasthouden en ze lieten me van het trap vallen.

    O mijn God dat zou ook wel awkward worden x') waar denk jij aan in je vrije tijd in hemels naam ='3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat bedoelde Camp met die laatste vraag (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh.. dat moedt wel pijn doen voor jullie beiden x')

    En ik had ook pas gehoord dat mijn zus me van het trap liet vallen toen ik nog een baby was.. ze speelde met mij biven op het trap en mijn oudste zus begin te ruziën omdat ze me ook wilde vasthouden en ze lieten me van het trap vallen.

    O mijn God dat zou ook wel awkward worden x') waar denk jij aan in je vrije tijd in hemels naam ='3


    Dafuck how cruel van de trap af laten vallen D'; toen je baby was. Ik zou je zussen echt in elkaar slaan oofzzo x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Wat bedoelde Camp met die laatste vraag (:


    Dat wanneer George; verbitterd- verdrietig en depressief is doordat Fred gestorven is op zijn hoe oud zal hij zijn 40 jarige leeftijd? of hij dan op die leeftijd nog van Camp kan houden die dan 15-16 is xD. Sorry maar Camp die kan mensen niet loslaten als hij ze eenmaal heeft gezien zijn verleden.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 23:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Maar je houd van mij.’
    Ik knikte zachtjed met mijn hoofd en negeerde de "maar" aangezien ik dacht dat ik het al duidelijk genoeg had gemaakt. Hij gooide zijn armen om me heen en deed mijn armen om zichzelf en drukte zich stevig tegen me aan. Ij waagde een zwak glimlach te laten zien en staarde maar de verte in.
    ‘Als ik niet meer jong en mooi zal zijn; zou je dan ook nog van mij houden.’ murmelde hij plotseling.
    ‘Zou je nog van me houden als ik beschadigd was; maar dan van buiten.’ ik zweeg omdat ik wist dat hij verder zou graan en bleef maar op de zelfde houding naar hem luisteren.
    ‘Zou je in mijn tijd nog van me houden.’
    Even fronste ik mijn wenkbrauwen tot zijj laatste vraag wat beter tot me doordrong en ik een hand achter zijn nek zette die al gauw wat door zijn haren gleden en hem tot hoever het kon dichter tegen me aandrukte waarna ik er nog een kus in drukte voordat ik mijn ogen sloot.
    'Mijn gevoelens voor jou zullen nooit veranderen; Campbell. Wat de reden voor dat ook kan zijn.' Murmelde ik zachtjes en opende mijn ogen weer om wat afstand tussen ons te creëren en hem aan te kunnen kijken.
    'Maar is dat ook wederzijds; Camp?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Ik wilde hulp omdat je goed kon liegen; niet zoenen met meisjes.’ Zijn hand haalde mijn hand uit zijn haar en voor het eerst leek hij me te knijpen.
    ‘Misschien was ik wel jaloers; maar denk je nou echt hoe ik me zou voelen als je plotseling iemand anders zou zoenen terwijl je de dag daarvoor zulke.. dingen tegen me had gezegd, ook al is het voor een plan? James, het is niet grappig! Je was al overtuigend genoeg; moest je perse haar ook gaan kussen?’ Ik kon het niet laten om de glimlach van mijn gezicht af te krijgen waardoor ik mijn hand maar op zijn schouder legde en er zachtjes in kneep.
    ‘Albus. Je kent me al zo lang en ik heb met zo veel meisjes gezoend en nu is het opeens een probleem? Ik dacht dat je het na al die jaar al aan gewend was.’ Ik schudde mijn hoofd.
    ‘Ik had meer meisjes moeten kussen vroeger. Ik hoor het al.’ Speels legde ik mijn armen om hem heen en trok hem wat dichter naar me toe voor mijn mond dichter naar zijn oor gleed.
    ‘Maar je geeft dus toe dat ik goed kan zoenen. Ik zou het op je kerst-verlang-lijstje neer schrijven. Maar ik denk dat je niet zo braaf bent dit jaar als alle andere jaren voorheen samen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Albus. Je kent me al zo lang en ik heb met zo veel meisjes gezoend en nu is het opeens een probleem? Ik dacht dat je het na al die jaar al aan gewend was. Ik had meer meisjes moeten kussen vroeger. Ik hoor het al.’
    Hij gooide een arm om me.heen en trok me onverwachts dichter tegen hem aan.
    ‘Maar je geeft dus toe dat ik goed kan zoenen. Ik zou het op je kerst-verlang-lijstje neer schrijven. Maar ik denk dat je niet zo braaf bent dit jaar als alle andere jaren voorheen samen.’
    'Jaaaamees!' Miezerde ik dan en creëerde wat afstand om hem aan te kunnen kijken.
    'Ik- ik meen het! Wat zou jij doen als je een kamer in kwam lopen waar.. waar je me vurig zag kleffen met een of ander meisje??'
    Even beet ik op mijn lip en keek van zijn ogen naar zijn lippen die om mijn aandacht leken te smeken.
    'En het is dat ik nu wel wat voor je voel; dat is anders dan vroeger. Toen was er niets.. niets gebeurd tussen ons. Nu wel.'


    Oké na jouw podt gaat alb je wel een "kleine" kus geven zodat die onbelende joch een foto van kan maken..

    Wie gaat hem bespelen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••