• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter’

    ‘Wil je wedden?’ Ik wilde meteen knikken en instemmen tot ik weer tot naar de werkelijkheid getrokken werd door slechts een simpele begroeting. ‘Heei.. James, Sirius. Dus James; wat wilde Rose van je..’ ik haalde mijn schouders op. ‘Geen flauw idee. Ze trok me mee als een boze gans maar professor Slakhoorn redde me door haar te roepen. Toen vond ik George en Campbell..’ ik zweeg even terwijl ik weer terug dacht.
    ‘Dus, welke les hebben we zo meteen?’ Diep begon ik in mijn hersens te groeven terwijl automatisch mijn neefje en nichtje tevoorschijn kwamen. ‘Transfiguratie, Anderling. Maar Alb. We moeten de relatie van Campbell en George stoppen en gezien jij de hersens heb.. Anders gaan onze neef en nicht nooit bestaan. Hij is helemaal verknocht op hem terwijl Campbell..’ ik zweeg. Eigenlijk was het nutteloos om kwaad te spreken over Campbell gezien die twee met elkaar praten wat niet raar was. Ze leken ergens wel op elkaar alleen Albus was extraverter gezien Camp naar mijn beeld een levende lijk was. Toch ging ik eigenwijs verder; ‘Campbell is gewoon stom en oom George mag zich niet settelen aan hem. Moet je voorstellen; Campbell als oom! Hoe verschrikkelijk.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Geen flauw idee. Ze trok me mee als een boze gans maar professor Slakhoorn redde me door haar te roepen. Toen vond ik George en Campbell..'
    Ik knikte glimlachend alhoewel ik nu uit het raam wilde gaan springen.
    'Dus, welke les hebben we zo meteen?’ vroeg Sirius dan.
    ‘Transfiguratie, Anderling. Maar Alb. We moeten de relatie van Campbell en George stoppen en gezien jij de hersens heb.. Anders gaan onze neef en nicht nooit bestaan. Hij is helemaal verknocht op hem terwijl Campbell.. Campbell is gewoon stom en oom George mag zich niet settelen aan hem. Moet je voorstellen; Campbell als oom! Hoe verschrikkelijk.’
    Ik keek hem maar knikkend aan. Ik kuisterde wel, maar mijn hoofd was op dit moment ergens anders. Nog steeds bij de vijfhonderd galjoenen die ik van ergens noest gaan verzamelen. Dus haakte ik al af bij "gezien jij de herdens heb"
    'Oh' zei ik op een gegeven moment spontaan omdat de stilte twe lang duurde en zijn zinnen drongen nu oas een voor een binnen.
    'Vind ik ook; eh- erg verschrikkelijk.- zei ik dan met een krom glinlach. Merlin waar heb ik het over?
    'Misschien als je oom George probeert te laten zien wie Campbell echt is gaat hij niet meer van hem houden.. of je haalt iemand erbij die Campbell voor George zijn neus zoent zodat oom George denkt dat hij hem bedriegt en gaat van hem weg.. of haal Fred en Roxanne en gooi ze voor hem neer. Als hij eenmaal die twee ziet kan hij het niet laten om ze uit het leven te verjagen..' verzon ik snel en keek even weg. Tenminste ben ik niet helemaal knock out. Ik moet doen alsof er niets met mij aan de hand is en dat kan het best met dit. Hoewel ik afschuwelijk ben in liegen; en ik kan niet bezig zijn met twee dingen tegelijk. Twee grote dingen ook. Ik beet even op mijn lip voordat ik James en Sirius weer zag staan waardoor mijn mond even openviel waar geen woorden uitkwamen en het weer lichtjes nerveus dichtdeed.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @ Lindevan mij mag je wel anderling spelen hoor ^^ kunnen we zometeen tenminste naar haar les :'D maar je wilde ook zo'n iets als een vertrouwenspersoon (onbekend) spelen ofzo? Mag beide als je wilt hoor x') van mij althans.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga denk ik toch voor Anderling want zij is awesome.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sirius Black

    ‘Geen flauw idee. Ze trok me mee als een boze gans maar professor Slakhoorn redde me door haar te roepen. Toen vond ik George en Campbell..’ Hij zwijgt even. Ah, natuurlijk. Daarom kuste hij George. Campbell. Weer een drama waar ik zonder dat ik het wil bij betrokken word.
    ‘Dus, welke les hebben we zo meteen?’ Ik denk even na, maar kan niet echt bedenken welk vak we zo hebben. Meestal ben ik met Remus, die altijd het rooster uit zijn hoofd kent. Zelf doe ik nooit de moeite.
    ‘Transfiguratie, Anderling. Maar Alb. We moeten de relatie van Campbell en George stoppen en gezien jij de hersens heb.. Anders gaan onze neef en nicht nooit bestaan. Hij is helemaal verknocht op hem terwijl Campbell.. Campbell is gewoon stom en oom George mag zich niet settelen aan hem. Moet je voorstellen; Campbell als oom! Hoe verschrikkelijk.’ Ik voel me een beetje buitenspel gezet en kijk hoe de twee samen praten. Het is alsof ik er helemaal niet meer ben.
    'Oh. Vind ik ook; eh- erg verschrikkelijk. 'Misschien als je oom George probeert te laten zien wie Campbell echt is gaat hij niet meer van hem houden.. of je haalt iemand erbij die Campbell voor George zijn neus zoent zodat oom George denkt dat hij hem bedriegt en gaat van hem weg.. of haal Fred en Roxanne en gooi ze voor hem neer. Als hij eenmaal die twee ziet kan hij het niet laten om ze uit het leven te verjagen.' De bel gaat en ik kijk ze even aan.
    'Ik ga alvast naar de les, zie jullie zo wel,' zeg ik en ik begin naar het lokaal te rennen. Anderling geeft blijkbaar nog steeds les in transfiguratie. Vroeger mocht ze me wel en Harry vertelde me dat zij ook bij die geheime groep zit die tegen Jeweetwel strijdt. Ik kom als eerste in het lokaal en neem plaats helemaal achterin het lokaal. Ze loopt naar me toe.
    'Ik hoor dat je de goede boeken hebt, Black, anders moet je er eentje uit de kast pakken.' Ik laat mijn exemplaar van transfiguratie voor gevorderden zien en ze knikt. Ik wacht tot er anderen komen, maar niemand neemt plaats naast me.
    'Omdat er mensen uit het verleden en de toekomst zijn, wil ik dat die allemaal plaats nemen naast iemand uit deze tijd,' zegt ze. Ik kijk rond maar nog steeds is er niemand die naast me komt zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    'Oh. Vind ik ook; eh- erg verschrikkelijk. 'Misschien als je oom George probeert te laten zien wie Campbell echt is gaat hij niet meer van hem houden.. of je haalt iemand erbij die Campbell voor George zijn neus zoent zodat oom George denkt dat hij hem bedriegt en gaat van hem weg.. of haal Fred en Roxanne en gooi ze voor hem neer. Als hij eenmaal die twee ziet kan hij het niet laten om ze uit het leven te verjagen.' Het leek alsof er een lampje boven mijn hoofd ging branden en met een ietwat stralend gezicht keek ik Albus aan.
    ‘Ik ga alvast naar de les, zie jullie zo wel.’ Hoorde ik Sirius zeggen en ik zwaaide even naar hem voor ik me weer naar Albus toedraaide.
    ‘Dat is geniaal; Alb. Ik heb een idee; jij en Campbell praten toch wel eens? Wat als jij Campbell zoent en dan zorg ik dat George net binnen komt lopen met mij zodat hun relatie over is.’ Ik straalde.
    ‘Je bent geniaal Alb.’ Ik trok hem even in een omhelzing en trok hem mee.
    ‘Nu nog alleen iets plannen. Misschien kan het vanavond al; het is niet alsof we íets te doen hebben. Eigenlijk loopt dit jaar redelijk rustig op Zweinstein; vind je niet. We zijn nog nul keer in problemen gekomen en dat is een record gezien ik haast de eerste dag al straf krijg.’ Lachte ik zachtjes. Ik trok hem mee de klaslokaal in en voordat ik met Albus’ plaats kon nemen trok Sophie me mee.
    ‘Sinds wanneer heb je een vriendinnetje?’ vroeg ze verbaasd. Ik trok een grijns.
    ‘Weet je dat niet eens meer Sooph. Dat wij wat hebben.’ Ik stak mijn tong uit terwijl ze me naast haar neer trok en super serieus keek. ‘Vind je míj leuk; James?’ ik trok verbaasd een wenkbrauw op en voordat ik een gepast antwoord kon verzinnen plofte Macy op mijn schoot neer. 'Pech Sophie; Hij vind mij leuk. De hele klas was getuigen van onze zoen.' zei ze voordat ik haar lippen op die van mij voelde.


    Je moet je vriendje beter africhten; Albus x')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 12:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ja, was gewoon weer een onnodige gesprek met James.’ Hij kwam naast me zitten en pakte mijn hand vast. ‘Hopelijk liet ik je niet te lang wachten, of zitten.’ Ik schudde abrupt mijn hoofd en keek naar zijn zwakke glimlach terwijl ik hem enkel serieus bleef aanstaren. Van zijn ogen tot aan onze handen waar ik naar bleef staren. ‘Als er iets is; vertel je het me toch wel; George?’ vroeg ik zachtjes en vervloekte de bel die door de gangen galmden maar bewoog niet. De les kon van mij part dood vallen. Dit was voor mij veel belangrijker.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Als er iets is; vertel je het me toch wel; George?’ vroeg hij. Ik keek even weg en perste mijn lippen weer op elkaar voordat de bel ging. Ik keek weer op naar Campbell die zich niet verroerde dus bleef ik ook maar staan staan en zuchtte zachtjes.
    'James wilde niet dat ik iets met je kreeg of überhaupt je leuk zou gaan vinden wat ik wel doe. Hij is bang dat ik dan nooit met Angelina zal gaan trouwen en zijn nicht en neef dus ook nooit gaan bestaan.' Zei ik en schudde even met mijn hoofd.
    'Negeer het. Ik doe alsof ik die gesprek van net nooit heb gehad, dat ga jij ook doen. Hoewel het nu gaat lijken alsof ik twee ongeboren kinderen ga doden.. oh merlin.'
    Ik keek even weg en begon me echt te realiseren dat ik de toekomst aan het veranderen ben. Ach. Wat boeit het? Ik bedoel.. james gaat toch niets meer herrineren als hij terug naar zijn eigen tijd gaat; of wel? Oh Merlin, had James nou gelijk of.. nee, ik kan Camp toch niet verlaten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik ga alvast naar de les, zie jullie zo wel.’ Hoorde ik Sirius zeggen. Ik keek weg naar het raam en begon me wat misselijk te worden door de zenuwen. Voor het eind van deze week zei hij? En nu heb ik James zijn probleempje.. oh Merlin..
    ‘Dat is geniaal; Alb. Ik heb een idee; jij en Campbell praten toch wel eens? Wat als jij Campbell zoent en dan zorg ik dat George net binnen komt lopen met mij zodat hun relatie over is. Je bent geniaal Alb.’
    Hij trok me in een omhelzing en ik sloot even mijn ogen om deze ene moment rustig te kunnen functioneren.. tot hij weer begon met praten.
    ‘Nu nog alleen iets plannen. Misschien kan het vanavond al; het is niet alsof we íets te doen hebben. Eigenlijk loopt dit jaar redelijk rustig op Zweinstein; vind je niet. We zijn nog nul keer in problemen gekomen en dat is een record gezien ik haast de eerste dag al straf krijg.’
    Nerveus slikte ik en knikte haastig met mijn hoofd terwijl mijn angst zich leek te dupliceren en vervloekte James hiervoor. Maar hoezo; hij weet toch niet wat er aan de hand is?
    Hij trok me mee de lokaal in waar ik zoals gewoonlijk achteraan plaats nam en verwachtte James die naast me zou zitten, maar Sophie begon al met het praten tegen.. mijn broer.
    ‘Sinds wanneer heb je een vriendinnetje?’ ‘Weet je dat niet eens meer Sooph. Dat wij wat hebben.’
    Ik voelde me rood worden en woedde kwam zich naast mijn angst te nestelen toen Sophie hem naast haar neer trok.
    ‘Vind je míj leuk; James?’
    ..en toen kwam de eerdere meisje Macy op zijn schoot neerploffen wat me maar nog erger maakte en ik zuchtend wegkeek. Begrijpt James mij nou echt niet??
    'Pech Sophie; Hij vind mij leuk. De hele klas was getuigen van onze zoen.'
    En toen at ze zijn lippen op..
    Ik sprong op en trok Macy al van hem af..
    Trok aan James zijn pols waardoor ik hem van de twee meiden wegtrok en keek ze strak aan. Even wist ik niet wat ik moest zeggen maar feitelijk hen ik betere dingen te doen dan dit.
    'Hij heeft al een vriendinnetje; hoe durven jullie mijn broer naar je toe te trekken als hij al een vriendinnetje heeft?'
    Ik keek James weer aan en keek hem dreigend aan.
    'En jij bent zo verschrikkelijk afschuwelijk om nog ook met hun klef te doen voor m- m..' ik haakte af en voelde me weer wat rood worden.
    'voor.. mijn neus, je weet dat ze een goede vriendin van me is; james..' loog ik snel en een grote brok schaamte mocht ook wel weer eens naast mijn woedde en angst nestelen. Alles bij elkaar gecombineerd is er een soort zelfmoordneiging in mijn hoofd.
    'Wc' murnelde ik en beende met een rood hoofd de lokaal uit. Ik heb echt wel iets belangrijkers te doen dan dit maar het is alsof James me gewoon staat te pesten en irriteren, waarom hou ik van hem? 'Omdat hij perf- uh- 500 galjoenen moet ik nog vinden..' beantwoorde ik zachtjes mijn eigen vraag en liep rechtstreeks naar het grote zaal toe die uitgestorven was. Ik gooide mijn tas op de bankje neer en haalde gauw een stuk perkament en veer tevoorschijn en met trillende vingers doopte ik de veer in de inktoptje en schreef boven aan "beste pap" .. waarom zo formeel? Ik kraste het door en schreef "heei pap" en al gauw streepte ik "pap" ook door en schreef in die plaats "oom" en maakte uiteindelijk een woeste prop van de perkament en gooide het naar een willekeurige richting toe om een nieuwe stuk perkament uit mijn tas te halen waar ik uiteindelijk begon met "heei Teddy.."



    Natuurlijk gaat hij het nirt voor elkaar krijgen om een brief te schrijven waarna hij verder gaat naar plan B ; stelen. Of misschien is het nog plan B; verzamelen en plan C; stelen en plan D; wanhopig zitten wachten tot alles voorbij is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Voor ik er erg in had drukte Macy haar lippen op die van mij en werden meteen weer losgerukt waardoor Macy jammerend op de grond neerkwam terwijl de greep om mijn pols sterker was dan ik normaal gewend was van Albus’
    ‘Hij heeft al en vriendinnetje; hoe durven jullie mijn broer naar je toe te trekken als hij al een vriendinnetje heeft?’ Zijn blik ging naar mij en voor even kon ik bijna zeggen dat ik bang was; gezien hij zo’n mam uitdrukking had als ze boos werd wat ze weer van oma georven had.
    ‘En jij bent zo verschrikkelijk afschuwelijk om nog ook met hun klef te doen voor m-m.. voor… mijn neus, je weet dat ze een goede vriendin van me is; James..wc.’ eindigde hij waarna hij vuurrood werd en weg beende. Ik zuchtte. ‘Sorry; hij heeft gelijk en ik denk dat ik mijn broertje haar gaat uilen dus ik ben zo terug.’ Snel renden ik achter Albus aan die de grote zaal in glipte en ik verbaasd stil bleef staan voordat ik lopend de grote zaal in liep waar Albus druk bezig leek te zijn met een stuk perkament. Geruisloos liep ik naar hem toe en legde impulsief mijn armen rond zijn nek tot aan zijn borstkast. ‘De wc hé; het verbaasd me soms hoeveel je op mij kan lijken.’ Ik grijnsde en liet mijn handen lager dalen terwijl ik mee boog tot mijn mond bij zijn oor kwam.
    ‘Ik doe dit heus niet om jou te teisteren hoor; Albus; ik probeer zo alleen te voorkomen dat iemand wat verdenkt tussen ons.’ Fluisterde ik voordat ik zachtjes aan zijn oor zoog en mijn handen zachtjes zijn buik streelde. ‘Je hoeft echt niet jaloers te zijn. Ik voel geen enkel emotie bij ze.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wait :o

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 0:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    Voordat ik aan mijn eerste zin kon beginnen voelde ik een arm rond mijn nek tot aan borstkas waardoor ik automatisch mijn veer liet vallen en met mijn beiden handen naar de arm greep.
    ‘De wc hé; het verbaasd me soms hoeveel je op mij kan lijken.’
    Ik schrok van James zijn stem en hoewel ik nog niks had geschreven op de perkament maakte ik er alsnog een prop van hield het in mijn handen toen zijn handen wat zwakker hingen en naar beneden gleden, waarna ik zijn ademhaling tegen mijn oor aan voelde wat me maar meer kriebels gaf.
    'James alsjeblieft, ik-'
    ‘Ik doe dit heus niet om jou te teisteren hoor; Albus; ik probeer zo alleen te voorkomen dat iemand wat verdenkt tussen ons.’
    Fluisterde hij in mijn oor waardoor mijn nekharen overeind vlogen voordat hij nog aan mijn oor zoog waardoor ik op mijn lip beet en mijj ogen dichtvielen.
    '..j-james' herhaalde ik zachtjes maar hij hing maar door.
    ‘Je hoeft echt niet jaloers te zijn. Ik voel geen enkel emotie bij ze.’
    Mijn ogen schoten open en met een ruk draaide ik me om om hem aan te kunnen kijken en schudde even met mijn hoofd.
    'Alsnog; het voelt gewoon niet goed. En seroeus James; al die jaren gingen we gewoon.. "normaal" met elkaar om en ik denk dat niemand dan ook dit zag aankomen.' ik stopte even en stopte de de prop in mijn tas waarna ik opstond en voor hem ging staan.
    'Was het maar zo dat.. dit niemand zou boeien. Dat er geen consequenties aan zouden hangen en dat we gewoon vrij zouden zijn om te doen wst we willen; zonder problemen. Dit gaat gewoon zo erg moeilijk. En ik heb het niet alleen over mijn jaloezie.' Ik voelde een lichte blos opkomen toen ik bekende dat ik jaloers was en glimlachte zachtjes.
    'Ooit komt dit boven water James; wat dan? Wat gaat er dan gebeuren?' Vroeg ik dan zachtjes. Ik wil het weten, ik moest het gewoon weten. Want waarschijnlijk gaat het eerder geuren dan dat we denken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat Sophie, Victorie, Macy.. dat bewijst dat ik alle meisjes haat wiens namen eindigen op een ie (y) waarom zijn al die meisjes zo gemeen? Als ik ooit een kind krijg eindigt haar naam dus nooit met een ie (y)

    En is een week eigenlijk niet lang? Want we zijn niet eens klaar met de eerste dag laat staan door rpg'en tot de einde van de week waar alles gaat gebeuren.. x'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘James wilde niet dat ik iets met je kreeg of überhaupt je leuk zou gaan vinden wat ik wel doe. Hij is bang dat ik nooit met Angelina zal gaan trouwen en zijn nicht en neef dus ook nooit gaan bestaan. Negeer het. Ik doe alsof ik die gesprek van net nooit heb gehad, dat ga jij ook doen. Hoewel het nu gaat lijken alsof ik twee ongeboren kinderen ga doden.. oh merlin.’ Ergens had ik al een flauw vermoede waar dit heen zou gaan en gauw alsof er een rotje in me af ging gleden mijn handen onder zijn shirt en drukte mijzelf dicht tegen hem aan en plantte mijn lippen op die van hem alsof dit ervoor zou zorgen dat hij besloot me niet te verlaten. Ik haatte James. Dat wist ik nu zeker en ik had hém nooit wat misdaan. Het deerde me niet dat de les begonnen was. Voor de zoveelste keer op deze dag was ik bang om hem kwijt te raken dat ik er haast gestoord van werd. ‘Soms is verandering goed.’ Murmelde ik zachtjes toen ik mijn lippen van die van hem afhaalde en naar zijn nek streek. Puur om hem blind te maken. Puur om hem te laten denken dat ik beter ben dan Angelique terwijl ik wist dat ik slecht voor George was.

    James Sirius Potter’

    Met een ruk draaide Albus zich aan en staarde in mijn ogen.
    ‘Alsnog; het voelt gewoon niet goed. En serieus James; al die jaren gingen we gewoon.. ‘’normaal’’ met elkaar om en niemand verdacht ons van wat we nu doen..’ hij verfrommelde een papiertje voor hij voor me kwam staan. ‘Was het maar zo dat.. dit niemand zou boeien. Dat er geen consequenties aan zouden hangen en dat we gewoon vrij zouden zijn om te doen wat we willen; zonder problemen. Dit gaat gewoon zo erg dat we gewoon vij zouden zijn om te doen wat we willen; zonder problemen. Dit gaat gewoon zo erg moeilijk. En ik heb het niet alleen over mijn jaloezie. Ooit komt dit boven water James; wat dan? Wat gaat er dan gebeuren?’ vervolgde hij zachtjes en ik trok voorzichtig een mondhoek omhoog. ‘als dat gebeurd ontkennen we alles. Tot mam en pap dood zijn en als je dan nog van míj houd dan verander ik mijn haar en ben ik grijs en zou niemand ons herkennen. Het is niet alsof het leuk is om naar je dode opa en sirius vernoemd te worden.’ Ik drukte zachtjes een kus op zijn mond. ‘Maak je nou maar geen zorgen; niemand komt er achter. Ontspan nou eens; Albus. Voor een keer maar.’ Fluisterde ik en drukte mijn lippen in zijn nek en mijn handen zachtjes onder zijn shirt gingen aan zijn rugkant terwijl ik zachtjes de weg aflegde naar zijn sleutelbeen.


    Oke verander het maar alvast in 'morgen.' dus in 'volgende dag' want we moeten nog wel zorgen voor een ruzie tussen Albus en James he'

    Uch het spijt me voor mijn slechte stukjes maar ik heb eigenlijk meer zin in Cage @ Goblet. Meer omdat ik het haat dat ze ruzie hebben en ik de neiging heb om campbell George op te eten zodat hij altijd bij hem is :'3 maarja. eerst maar eens Victoire in het water dumpen >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je weet dat als je haar de water in dumpt dat de ruziejuist groter word en de kans dat Camp George kan opeten kleiner wword


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••