• Dus ja, een paar maanden geleden heb ik dit topic --> klik geopend met dat ik verliefd was geworden in Barcelona... en tja dat is nog steeds niet helemaal weg haha erger nog sinds hij en ik in aparte klassen zitten sinds dit schooljaar is het alleen maar erger geworden! (hij doet dierentuin en ik asiel)
    Maar goed, dinsdag op weg naar school hadden een vriendin en ik het over jongens:
    zegt ze: ik weet iemand die jou heel erg leuk vind/vond vorig jaar, maar ik mag het van hem niet vertellen
    roep ik als een Domme Duck: Ja nou dan moet je het ook niet vertellen -.-

    maar ik was dus zo nieuwsgierig dat ik thuis alle jongens waarvan ik zeker wist dat ze het niet waren had afgestreept en de jongen die ik leuk vind bleef hangen!
    en vandaag had ik aan die vriendin gevragen wie het was en zegt ze: ik weet dat je het toch niet aan hem zou vertellen dus ik zeg het maar. "het is K"
    mijn moment zag er dus zo uit:(yeah):Y):9~(H)(flower)_O_

    maar ik weet nu gewoon niet, wat ik moet doen wat dat betreft ben ik zo onzeker omdat ik nog nooit een relatie heb gehad en ik durf niet de eerste stap te zetten om haar aan te spreken ook omdat ik niet weet of hij mij nu nog leuk vind. in Barcelona kon ik het wel merken als ik het had geweten (of ik vang gewoon nooit hints op)
    En nu kan ik ook niks zeggen omdat die vriendin hem belooft heeft niks tegen mij te zeggen en ik haar weer beloofd heb niks tegen hem te zeggen
    en neej, mijn beste vriendin weet inderdaad niet dat ik hem ook leuk vind en zelfs dat durft ik niet te vertellen laat staan tegen K zelf.


    advies is welkom maar ik moest dit echt ff kwijt, want whaa ik ben echt ontzettend verliefd op die jongen ik voel zijn hand nu nog branden op mijn schouder sinds hij hem in Barcelona heel lief heeft ingesmeerd (flower)
    mijn hart gaat als een razende te keer, ben de hele tijd aan het glimlachen en ik ben echt ontzettend vrolijk aan het zingen haha dus ik weet nu hoe verliefd zijn aanvoelt

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 16:22 ]

    wat moet ik doen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Begin tegen hem te praten en kijk naar zijn lichaamstaal of hij je leuk vind. KLIK
    Als je wel wat signalen opvangt van dat hij je nog leuk vind, vraag of hij een keer samen iets wil doen. Of zeg dat je hem leuk vind. In het echt, niet via internet want dan weet je zijn reactie niet. (:
    Heel veel succes

    iCalum schreef:
    Begin tegen hem te praten en kijk naar zijn lichaamstaal of hij je leuk vind. KLIK
    Als je wel wat signalen opvangt van dat hij je nog leuk vind, vraag of hij een keer samen iets wil doen. Of zeg dat je hem leuk vind. In het echt, niet via internet want dan weet je zijn reactie niet. (:
    Heel veel succes


    Hej, ja vorig jaar vooral in Barcelona kon ik merken dat hij mij leuk vind.

    Maar sinds school is begonnen heeft hij nog niks gezegd en is gij nog niet eens bij ons komen zitten. Haha. Maar ik zou er eens goed op Letten ja!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als je met hem in gesprek wilt gaan, hoeft dat niet meteen te betekenen dat jij hem leuk vind, of hij jou. (daarmee wil ik zeggen, het hoeft hem niet meteen op te vallen dat als je met hem praat, je hem leuk vind. Dat hoef je dus ook niet meteen te zeggen zo van 'hee hoi, hoe is t met je? Heb ik je al verteld dat ik je leuk vind?' (; )

    Wat je ook zou kunnen doen, is allereerst 'gewoon' met hem in gesprek te gaan, zoals je met klasgenootjes doet. Je kunt bijvoorbeeld met hem praten over de tijd in Barcelona (goh, wat vond jij nou eigenlijk het leukste wat we in Barcelona gedaan hebben? of Ik zou eigenlijk nog wel eens terug willen, het was daar zo mooi! Zou jij ook terug willen, of zou je liever voor een ander land gaan? -en dan zou je bijvoorbeeld verder in gesprek kunnen gaan over reizen/ vakanties, of misschien andere schoolse excursies-). Of je begint over school, over bepaalde opdrachten die je moet maken, of -omdat jullie verschillende richtingen hebben- kun je vragen hoe hij zijn richting vind. Krijg hij bepaalde vakken die hij leuk vind, of juist niet.

    Wat ik maar wil aangegeven, is dat je je van zo'n eerste gesprek niet te veel hoeft te verwachten. Als je met hem praat, ben je niet meteen op date (;

    Hopelijk heb je hier wat aan, en iniedergeval succes! [:


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou er gewoon voor gaan. :) Succes! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Ik zou er gewoon voor gaan. :) Succes! x

    Haha jaa dankje, mijn beste vriendin weet het nu en die probeert te ontdekken of hij nog wat voor mij voelt xp

    We lopen elkaar gewoon mis haha... Maar we zijn allebei bang voor afwijzing.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Constantine schreef:
    Als je met hem in gesprek wilt gaan, hoeft dat niet meteen te betekenen dat jij hem leuk vind, of hij jou. (daarmee wil ik zeggen, het hoeft hem niet meteen op te vallen dat als je met hem praat, je hem leuk vind. Dat hoef je dus ook niet meteen te zeggen zo van 'hee hoi, hoe is t met je? Heb ik je al verteld dat ik je leuk vind?' (; )

    Wat je ook zou kunnen doen, is allereerst 'gewoon' met hem in gesprek te gaan, zoals je met klasgenootjes doet. Je kunt bijvoorbeeld met hem praten over de tijd in Barcelona (goh, wat vond jij nou eigenlijk het leukste wat we in Barcelona gedaan hebben? of Ik zou eigenlijk nog wel eens terug willen, het was daar zo mooi! Zou jij ook terug willen, of zou je liever voor een ander land gaan? -en dan zou je bijvoorbeeld verder in gesprek kunnen gaan over reizen/ vakanties, of misschien andere schoolse excursies-). Of je begint over school, over bepaalde opdrachten die je moet maken, of -omdat jullie verschillende richtingen hebben- kun je vragen hoe hij zijn richting vind. Krijg hij bepaalde vakken die hij leuk vind, of juist niet.

    Wat ik maar wil aangegeven, is dat je je van zo'n eerste gesprek niet te veel hoeft te verwachten. Als je met hem praat, ben je niet meteen op date (;

    Hopelijk heb je hier wat aan, en iniedergeval succes! [:


    HIer zitten hele goede tips in. Je hoeft niet meteen te zeggen dat jij hem leuk vind of dat je weet dat hij jou leuk vind. Gewoon eens bij hem gaan zitten (aangezien hij dit schooljaar niet bij jou is komen zitten) en gezellig praten. Laat hem subtiel zien dat jij wel geintereseerd bent en dan komt het allemaal wel vanzelf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jej -.- Ben ik niet alleen.
    Als je voldoende hints hebt, zou ik er voor gaan, en anders eerst uitvissen. (:
    En er dan echt voor gaan, want anders kom je met zoals ik tegen, dat hij denkt dat het niet wederzijds is. ):
    Je kunt ook proberen op te bouwen. Je hoeft het niet meteen rechtuit te zeggen, oogcontact houden, dat soort dingen. (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 18:37 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Och, komt wel goed. (: Ik ken jullie natuurlijk niet, maar afgaand op wat ik lees heb ik er een heel goed gevoel over. Het is een mooi liefdesverhaal. (:
    Nog eens veel succes gewenst. Als jullie bij elkaar horen en als het zo moet zijn, ben ik zeker dat jullie elkaar zullen vinden. X


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell