• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    Rollen:

    Meisjes: Er is een stop op vrouwelijke personages
    - Catriona 'Cat' April Woods || Thaluke || Kat || 1.1
    -Gereserveerd voor Fireprooff || Fennek
    - Skylar 'Sky' Demi Elliot || Cogitationes || Husky || 1.5
    - Loek Lea Birney || AsshiexIrwin || Rode Panda || 1.2
    - Lavine Adeline Marchon || Banshees || Lynx || 1.4
    - Yeva "Yva, Yv" Gray || Risu || Jaguar || 1.7
    - Chessa Kisha Akimov || Memaze || Wallaby || 1.3
    - Zoe Roth || suzannabandana || Woelmuis || 1.3
    -Gereserveerd voor Raccoon || Anaconda || 1.11
    -Gereserveerd voor Levinia || Vlinder
    -Gereserveerd voor Torquay || Havik || 1.20
    -Gereserveerd voor Mashtonx
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Riley Luke McMahon Luke_Pinguin || Vos || 1.5
    - James Robert McMahon || Luke_Pinguin || Wolf || 1.4
    - Floyd Michael Bradley || MikeyClifford || Tijger || 1.17
    - David Sam Elliot || Cogitationes || Poema || 1.5
    - Mason Logan Dashner || Raccoon || Wasbeer || 1.6
    - Ace Matthew Bradley || MikeyClifford || Cheetah || 1.18
    - Taylor Navid O'Neill || Mashtonx || Jakhals || 1.6
    - Blake Emanuel Alvaro || Torquay || Grizzlybeer || 1.12
    -Gereserveerd voor Dakruon || 1.11
    - Jonathan 'John' Prince || x Diamonds || Hert || 1.14
    - Jared Ashton Jackson || Thaluke || Herdershond || 1.12
    -
    -


    Leraren: Vol!
    - Julliette Amanda Lockhart || Thaluke || Arend || Frans en Zwaardvechten || 1.3
    - Anthony Ben Cumberton || Asshiexirwin || Afrikaanse Wilde Hond || Hardlopen en Geschiedenis || 1.8
    -Gereserveerd voor Luke_Pinguin || Zwarte Panter || Shape-Shifting en Zwemmen
    - Kaylee Victoria Deyes || Autumnafi || Eekhoorn || Dans en Muziek || 1.12
    - Cecile Martens || Memaze || Stokstaartje || Drama en Speerwerpen || 1.12
    - Isaac Louis Devlin || Penny || Egel || Biologie en Verzorging || 1.15



    Invullen Leerling:
    Naam:
    Leeftijd: (16 t/m 20)
    Jaar:
    Dier:
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Keuzevakken: (Het liefst 3 of 2)
    Extra:



    Invullen Leraar:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 25 jaar)
    Les(sen):
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Dier:
    Extra:



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!



    Info over de lessen:

    De vakken:

    Verplichte lessen:
    ~ Geschiedenis.
    ~ Shape-Shifting.
    ~ Dansen.
    ~ Frans.
    ~ Drama.
    ~ Biologie.

    Keuzevakken:
    ~ Speerwerpen.
    ~ Muziek.
    ~ Verzorging.
    ~ Hardlopen.
    ~ Zwaardvechten.
    ~ Zwemmen.



    Met behulp van de fantastische Noa (Thaluke).


    Het begin:

    Alle studenten en leraren worden wakker in hun dieren of mensen vorm. Ze kleden zich aan, verzorgen zich en gaan dan richting de kantine om wat te eten. De ene zoekt wat vrienden op, de andere zit alleen, als je maar in de kantine bent. Als iedereen zich in de kantine bevind gaat de bel en kan iedereen naar zijn of haar eerste les.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 18:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar.
    Ik keek op en James piepte het uit van de pijn door de wonden die ik zojuust had gemaakt. Hij leek even naar me, maar rende toen de kantine uit. Ik nam mijn jaguargedaante aan en rende hem achterna, maar mijn poten leken het te begeven. Ik veranderde terug, en mijn benen voelden zwak. Ik werd licht in mijn hoofd.
    Wilde je dát nou serieus achterna rennen? Yva toch..
    "Ga weg!" gilde ik. Ik rende nar de dichtstbijzijnde boom en kromp ineen. Tranen stroomden over mijn wangen. Ik zag dat James tegen de boom tegenover me zat, nog steeds in zijn wolvengedaante. "James... Alsjeblieft.. Ik kan.. Ik kan het uitleggen..." Snikte ik.

    Sory voor de niet-200 woorden, meer kon ik niet schrijven D:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    James Robert McMahon || Bruine Wolf
    Yva kwam tegenover me zitten en stortte volledig in. Ik nam mijn normale gedaante weer aan en ik keek haar aan. "James.. Alsjeblieft.. Ik kan.. Ik kan het uitleggen..." snikte ze en ik ging bij haar zitten. "Je hoeft niks uit te leggen, ookal snap ik niet waarom je dat hebt gedaan" zeg ik en ik voel de stekende pijn in mijn rug en ik voelde ook dat mijn shirt doorweekt was van het bloed. "Yva.. Ik voel me niet echt al te goed, zou je me alsjeblieft willen helpen met mijn wonden?" vroeg ik en ik keek haar aan. Ik voelde me niet goed worden en en een seconde later lag ik krijsend van de pijn op de grond. Ik schreeuwde het uit terwijl ik met mijn hand over mijn wonden wreef wat verschrikkelijk pijn deed.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar.
    Hij kwam bij me zitten en nam zijn gewone gedaante weer aan. "Je hoeft niks uit te leggen, ookal snap ik niet waarom je dat hebt gedaan zegt hij. Hij voelt even aan zijn rug, en als ik kijk zie ik een doorweekt shirt van het bloed en een diepe wond. "Yva.. Ik voel me niet echt al te goed, zou je me alsjeblieft willen helpen met mijn wonden?.." vroeg James, en een tel later lag hij krijsend op de grond.
    "J-j-j-ja, natuurlijk, ik ben zo terug.." Ik rende naar binnen, naar het hok van de conciërge. Daar lag altijd wel verband en ontsmettingsmiddel. Ik opende een kastdeurtje en daar lag het. Ik griste het uit het vakje en rende terug naar James.
    Ik knielde bij hem neer en hielp hem overeind komen. Ik streelde zijn wang even en drukte er een zoen op.
    Ik rolde voorzichtig zijn shirt omhoog en zag dat de wond ergerwas dan ik dacht. "Dit kan even prikken.." Fluister ik in zijn oor. Ik spray het ontsmettingsmiddel op zijn wond, en wikkel dan de hele rol verband uit rond zijn middel, zodat het zijn wond bedekte.
    Ik rolde zijn shirt weer omlaag en ging tegenover hem zitten. Ik liet me in zijn armen vallen. Ik had hem nu harder nodig dan ooit.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Mason Logan Dashner


    Het nog onbekende meisje leek even weggedroomd te hebben voordat ik bij haar aan tafel plats genomen had. Het flesje die tussen haar smalle handen stak, had eerst een flinke schudding gehad, waardoor je nog enkele bubbeltjes zag dwalen in het heldere water. Echter schrok ze wakker eenmaal ze me hoorde. 'Ik prop me liever in de avond vol..', antwoorde ze en leek nog wat vermoeid te zijn. Na mezelf voorgesteld te hebben was het haar beurt om zichzelf te verkondigen welke ze doet met een simpele 'Chessa', als antwoord. 'Doet het je niet een beetje denken aan een noot?', vroeg ze me plots en een lachje verliet mijn lippen. 'Elke keer als ik mijn naam hoor of noem doet het me denken aan een notensoort. Misschien omdat mijn hersenen net zo groot zijn als een noot..' veervolgde ze en ik grijnsde even naar haar. "Nu je het zegt ja, het doet me inderdaad wel wat denken aan een notensoort. Gelukkig zijn noten lekker." zei ik met een zacht lachje. 'En jij zit in de 3e klas?' Gokte ze nadat ik mezelf had voorgesteld en ze mijn hand geschud had. "Inderdaad, en jij tweedejaars?" gokte ik nu op mijn beurt en rekte me kort daarna even uit. Ik had nog graag even in mijn warme bed gelegen... "Je maakt me nu wel nieuwsgierig, wat is je innerdier?" vroeg ik haar dan duidelijk nieuwsgierig in wat ze zou kunnen shape-shiften.


    Lillith Jaimy Zethgarden


    De zangerige noten van Adam Lavine kwamen mijn gehoorgang binnen terwijl ik op mijn gemak luisterde naar het liedje Animals van Maroon Five. Ik was dol op die band, maar jammer genoeg kon ik niet goed zingen anders had ik wel met plezier meegekirt met de muziek. Rustig nam ik nog een hap van mijn appel totdat ik opschrok van een zacht tikje op mijn schouders. Ik draaide me om naar de persoon in kwestie en haalde een oortje uit zodat ik tenminste kon horen wat ze wilde zeggen. Ze was erg slank van postuur en had bruine lange lokken. Eenmaal ze me ook aankeek zag ik ook haar ijsblauwe kijkers die versierd waren met gitzwarte wimpers. Een pareltje, vooral jongens zouden hun ogen niet van haar kunnen houden.'Ehm... Hee ik ben Alex en ehm... Ik ben nog vrij nieuw hier en ik heb niemand om te zitten en ik zag je alleen zitten dus ik dacht jij ben ook nog alleen.'zei ze snel en ik keek haar vragend aan, gezien ik niet echt doorhad waar ze naartoe wilde met dit gesprek.'Ik bedoel niet dat je geen vrienden, want je ziet er aardig uit. Je zal vast veel vrienden hebben.'vervolgde ze wat me alleen nog maar meer verwarde. Wat? In het begin had ik ook niet echt gevolgd wat ze ratelde... Ze leek even rustig adem te halen voordat ze verder begon te praten,'Sorry. Ik ben nogal nerveus. het is mijn eerste dag en mijn broer is nergens te bekennen om me op te vangen. Vind je het erg om je bank met me te delen?' Het verbaasde me dan ook wel een beetje dat ze naar mij -het eenzame meisje- toekwam dan in de eetzaal te gaan ontbijten. "Euh, nee natuurlijk geen probleem." zei ik na een tijdje en schoof wat op zodat ze erbij kon zitten. Het meisje die zich Alex noemde leek me echter geen eerstejaars. "Ik ben Lillith." zei ik wat zacht maar besloot dan dat het meisje me wel oké leek. "Ik ben hier ook nog maar nieuw en ken niemand hier." vervolgde ik met een zucht en besloot dan gewoon mijn muziek uit te schakelen en weg te stoppen. "Zit je in het tweede jaar?" vroeg ik haar gezien ik er vrijwel zeker van was dat ze niet in mijn jaar zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    [fuhk mason is zo knap en ik blijf het herhalen hhhh]
    Chessa Kisha Akimov ~ Wallaby

    De jongen moest lachen om mijn plotselinge vraag, waarna hij mijn vraag bevestigde en vervolgens de woorden; 'Nu je het zegt ja, het doet me inderdaad wel wat denken aan een notensoort. Gelukkig zijn noten lekker.' uitsprak. 'Dan hebben we daar een overeenkomst, want ik ben ook best lekker. Niet?' Grapte ik en schoot vlak daarna in de lach om mijn eigen eigendunkerige grap. Ik stopte het flesje uiteindelijk maar in mijn tas aangezien de verleiding groot was om eraan te friemelen en ik dan zowel mezelf als de jongen zou afleiden met mijn gepunnik. De jongen met zijn gekrulde kapsel rekte zich uit nadat hij me had gevraagd of ik in het tweede jaar zat. 'Ja, helaas.', beantwoorde ik zijn vraag. Ik zocht onbewust iets nieuws om aan te friemelen en vond mijn mauw. In de genaaide naad van de mauw staken een aantal draadjes zichtbaar uit. Voorzichtig begon ik ze uit de mauw te trekken. 'Zegt een wallaby je iets?' Zonder te wachten op zijn antwoord trilden mijn stembanden allang weer. 'Mijn innerdier is een wallaby. Stamt af van de kangoeroe. Is alleen een stuk kleiner, komt verder voor bijna 90% overeen met de kangoeroe. Ik vind de buidels echt geweldig, - Ik ben immers ook onwijs blij met mijn innerdier - ik vind het zo schattig hoe de baby's hun kop uit de buidel van hun moeder kunnen steken.' Ik sprak de woorden snel achter elkaar uit. Hierna vormde zich op mijn mond een zekere glimlach. 'Sorry, zoals je ziet begin ik wakker te worden. Mason, hoe zit het met jouw innerdier?' Vroeg ik. Vlak daarna had ik mijn tanden ontbloot en maakte de glimlach plaats voor een grijns. 'Spreek ik het trouwens goed uit? Meeson. Wacht, nee. Meesen.'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 14:56 ]


    Ludovico Einaudi

    Riley Luke McMahon || Vos
    Slaperig open ik mijn ogen en ik sla met mijn vuist op de wekker die met luid gekraak stopt met piepen. Ik wrijf in mijn ogen en ik brom humeurig iets tegen het ding terwijl ik een blik werp op de kapotte wekker die in duizend stukjes op het kastje ligt. Ik hijs mezelf omhoog met mijn ellebogen en ik stap uit mijn bed. Ik grijp wat kleren van mijn bureaustoel en ik trek ze aan terwijl ik een beanie over mijn hoofd trek maar net niet over mijn kuif heen. Mijn oog viel op mijn skateboard en ik pakte die grijnzend op en ik skate de kamer uit, de gang op. Sommige leerlingen sprongen gehaast aan de kant toen ik aan kwam rijden en ik glimlachte toen ik bijna tegen de deur van de kantine aanbotste. Ik duwde de deur open en reed de kantine binnen, ik reed langs de vitrines waar je eten kon krijgen en in nog geen seconde zat ik aan tafel naast Cat. Ik legde het skateboard naast me neer en Ik gooide alles weg behalve een pakje drinken terwijl ik een eerstejaars liet struikelen door pootje haken. Ik grinnikte en kusde Cat in haar nek. "Hmm, heey schat" zei ik fluisterend en ik kus haar op haar mond.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †
    Met een zucht sloeg ik de dekens van me af en stond ik op. Ik greep een stapel kleding uit mijn kast om me daarna richting de badkamer te snellen. Mijn blik richtte zich op de spiegel, waar een niet zo lang figuur stond met zwart, wild haar en groene ogen die slaperig stonden. Ik begon mezelf om te kleden. Een zwarte skinny jeans, met een withemd en een zwart, leren jack. Vervolgens deed ik mascara op en kamde mijn lokken. Hierdoor zag ik er meteen al stukken beter uit. Snel poetste ik mijn tanden waarna ik me weer naar de kamer begaf en daar mijn zwarte kisten aan deed. Om daarna naar de kantine te lopen. En bij de voedselvitrine's enkel wat yoghurt met fruit erin mee te nemen, en wat drinken, maar dat was logisch. Omdat de rest echt niet te eten was. Ik keek de kantine rond en ging maar ergens zitten. En al gauw voelde ik iemands lippen in mijn nek, wat me liet glimlachen. "Hmm.." mompelde ik. Ik keek eventjes naast me en glimlachte naar Riley. "Hmm, heey schat." hoorde ik hem fluisterend. "Hey babe.." glimlachte ik. Niet veel later voelde ik twee lippen op die van mij. En ik beantwoordde zijn kus.
    Waarna ik hem aan keek en lichtjes grijnsde ik. "Goed geslapen?" vroeg ik waarna een hap yoghurt nam.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Mason Logan Dashner


    'Dan hebben we daar een overeenkomst, want ik ben ook best lekker. Niet?'grapte ze waarna we beiden beginnen lachen. "Hmm ja, misschien wel ja." grijnsde ik speels. Met mijn gok had ik blijkbaar gelijk gezien ze mijn vraag beantwoorde met 'Ja, helaas.', vervolgens begon ze wat met haar mouw te prutsen wat er wat voor zorgde dat ik wat met mijn benen wiebelde, ik kon niet echt stilzitten en dat zorgde wat ervoor dat ik nerveus werd van nietsdoen. 'Zegt een wallaby je iets?' haar stem deed me opkijken en even nadenken. De naam kwam me wel bekend voor alleen kon ik me het soort dier niet voor de geest halen, laat staan hoe het eruitzag. Veel tijd kreeg ik ook niet om te antwoorden of ze begon alweer met vertellen, 'Mijn innerdier is een wallaby. Stamt af van de kangoeroe. Is alleen een stuk kleiner, komt verder voor bijna 90% overeen met de kangoeroe. Ik vind de buidels echt geweldig, - Ik ben immers ook onwijs blij met mijn innerdier - ik vind het zo schattig hoe de baby's hun kop uit de buidel van hun moeder kunnen steken.' ratelde ze vrolijk en mijn mondhoeken krulden automatisch omhoog door haar aanstekelijke enthousiasme. Je kon zeker zien dat ze hield van haar innerdier. 'Sorry, zoals je ziet begin ik wakker te worden. Mason, hoe zit het met jouw innerdier?' Vroeg ze vervolgens en glimlachte even breed om daarna te grijnzen. 'Spreek ik het trouwens goed uit? Meeson. Wacht, nee. Meesen.' ik moest zacht lachen om de manier hoe ze mijn naam uitsprak. "Meer als Meison, maar ik vind het geen probleem als je het anders zegt, wat je het fijnst vind." grijnsde ik en stopte daarna met wiebelen op mijn stoel. "En raad het maar. Mijn innerdier is een nachtwezen, meestal verracht door de medemens en gezien als vuil al zijn deze beesten het properst van allemaal. Geniepig en erg nieuwsgierig de meesten associëren het dan ook met een dief. Maar geen zorgen het enigste wat ik zou durven te stelen is die prachtige glimlach van je." zei ik wat mysterieus en grijnsde daarna weer speels. Ik hield van raadseltjes en ik was weleens benieuwd of ze het zou kunnen vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Chessa Kisha Akimov ~ Wallaby

    'Hmm ja, misschien wel ja.' Grijnsde Mason als antwoord op mijn grap waarna ik nog meer moest lachen.Ik zag de streep op Mason's gezicht veranderen in een zekere glimlach na mijn geratel over mijn innerdier waarna hij mijn gok verbeterde met 'Meison'. 'Dan blijf ik lekker Meesen zeggen zodat je meteen weet dat ik het ben als ik je roep.' Grijnsde ik terwijl ik mijn mauwen opstroopte. Jezus, Ches, kappen met dat gefrummel. Mason was vriendelijk, wat me verbaasde aangezien de meeste beschikken over een ge-wel-dig ochtendhumeur. Niet dus. En tegenwoordig word er weleens raar op gekeken als een vreemdeling op school zomaar bij je komt zeggen en tegen je gaat praten. Meestal gebeuren die dingen in het begin van het schooljaar, in de klas of bij een samenwerking of project en niet om acht uur s'ochtends. Ik raakte even afgeleid en staarde doelloos voor me uit richting een groepje meisjes in de hoek van de kantine dat overdreven hard in de lach schoot. Hij vroeg me om te raden naar zijn innerdier, iets waar ik slecht in was. Maar voor mij was dat geen reden om het niet te proberen. 'Een vleermuis? Een wolf? Ik heb geen idee. Een wolf lijkt me niet het soort dier dat steelt en een vleermuis is meer schuw en niet erg nieuwsgierig. Een dief doet me meer denken aan een vos. Weet je wel, van Dora.' Ik imiteerde het bekende 'Zwieber niet Stelen' van de animatie Dora. Ik moest lachen en vatte de 'Prachtige glimlach' op als een compliment. 'Jij houd wel van een beetje uitdagen, hè!', zei ik waarna ik met mijn boventanden over mijn onderlip schraapte.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 16:47 ]


    Ludovico Einaudi

    Rile Luke McMahon || Vos
    ''Goed geslapen?'' Vroeg Cat en ik schudde mijn hoofd. ''Nee, ik heb vreselijk geslapen, ik had een vreselijke ochtend totdat ik jou zag.'' Zei ik grijnzend terwijl ik door haar haren woelde. ''Hmm, wil je nog wat uit de drinkautomaat? Ik heb geld gejat van een eersteklasser'' zeg ik trots en ik haal triomfantelijk een briefje van 10 uit mijn broekzak. ''Je mag alles kopen wat je wilt darling.'' Zeg ik terwijl ik weer kusjes op haar wang en mond druk.

    (Sorry voor de korte post maar ik heb geen inspiratie en ik voel me niet al te lekker.)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †

    Hij schudde zijn hoofd. ''Nee, ik heb vreselijk geslapen, ik had een vreselijke ochtend totdat ik jou zag.'' Een kleine glimlach sierde mijn lippen, die verdween toen de grijnzende jongen door mijn haren woelde. ''Riley..'' mompelde ik met een hele kleine grom. ''Je weet dat ik het haat als je dat doet.'' Ik keek hem aan, terwijl hij trots een geld briefje uit zijn broek zak haalde. ''Hmm, wil je nog wat uit de drinkautomaat? Ik heb geld gejat van een eersteklasser.'' Kort schudde ik mijn hoofd. ''Dat is best sneu. Maar ook weer niet.'' En er zat weer een grijns op mijn gezicht. ''Je mag alles kopen wat je wilt darling.'' zei hij, wat gevold werd door een kus op mijn wang. En vervolgens op mijn lippen. Ik beantwoordde zijn kus eventjes, maar keek hem vervolgens aan. ''Ik hoef niets meer hoor.'' antwoordde ik. ''Al het wel lief aangeboden was,'' Ik drukte een kus op zijn slaap en keek eventjes de kantine rond. Waarna mijn blik ietsjes verbaast werd. ''Was je broer trouwens niet degene die altijd als eerste van jullie twee hier was, samen met Yva?'' vroeg ik hem, en ik keek naar Riley.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Riley Luke McMahon || Vos
    "Dat is best sneu. Maar ook weer niet." Grijnst ze en ik grinnik. "Je moet geen medelijden hebben." Zeg ik tegen haar terwijl ik dromerig naar buiten staar. Ze hoefde al niet meer. Als ik ergens gek van word is het medelijden hebben met iemad en die eersteklasser vroeg er zelf naar. Ik bedoel, kom op, je houdt toch geen tientje slap vast terwijl je staat te praten? "Was je broer trouwens niet degene die altijd als eerste van jullie twee hier was, samen met Yva?" Vroeg Cat plotseling en ik schrok op uit mijn gedachtes. "Ik denk het wel ja, als hij straks er nog niet is ga ik wel even een kijkje nemen. Ik moet ook altijd op hem passen terwijl hij ouder is dan mij." Zucht ik en ik kijk haar aan terwijl ik opsta. "Ik ga wat drinken halen, ben zo terug." Zeg ik en ik loop naar de drinkautomaat. Ik duw het tientje erin en ik druk wat knopjes in. Vier colablikjes komen eruit en ik pak ze eruit. Opeens voel ik wat geduw tegen me aan en boos draai ik me om. De eersteklasser van wie ik het geld heb gestolen staat met zijn armen over elkaar achter me. "Ik wil mijn wisselgeld terug." Zegt hij boos en ik lach spottend. Dan kijk ik hem ontzettend kwaad en ik pak hem bij zijn pols. "Ik zou maar weggaan als je geen problemen wilt." Snauw ik en het jongentje rent verschrikt weg. Ik loop triomfantelijk naar Cat en ik ga zitten aan tafel. "Hier." Zeg ik en ik schuif een blik naar haar toe. Zelf maak ik ook 1 open en drink eruit. Die andere twee blikjes zijn voor Yva en James, als ze terugkwamen tenminste.

    (S' Nachts krijg je altijd inspiratie :3)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †

    Ik glimlachte lichtjes naar Riley. "Dankje," zei ik. Een grinnik verliet mijn mond na zijn woorden. "Hij komt straks wel.." mompelde ik, waarna ik het blikje opende en een slok nam. Mijn blik gleed de kantine rond en ik zag dat een laatste jaars naar ons toe liep. "Zeg, geef mijn broertje zijn geld terug." siste hij woedend. Een spottende lach verliet mijn mond. "Oh, kom op zeg! Wat een gezeur om niets." schoot ik uit, en mijn groene ogen keken hem dreigend aan. De jongen keek me chagrijnig aan en het leek erop of hij me wat aan wilde doen.—En ik kreeg ook nog eens gelijk. Hij haalde naar me uit, maar ik greep zijn arm en zette mijn nagels, die ondertussen katten nagels waren, in zijn huid. "Val nooit, maar dan ook nooit, een kat aan.'' siste ik in zijn richting. Ik liet hem los, waardoor mijn nagels weer normaal werden, en keek naar mijn werk. En oh..hij bloedde! Een grijns sierde mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 19:20 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Riley Luke McMahon || Vos

    Ze bedankte me grinnikend voor het blikje en ik knikte vriendelijk. Plotseling kwam er een laatstejaars dreigend op ons af en meteen stond ik op. ''Zeg, geef mijn broertje zijn geld.'' Siste de jongen en Cat lachte spottend. ''Oh kom op zeg! Wat een gezeur om niets.'' Zegt ze en de jongen haalt dreigend naar haar uit, ik wil Cat te hulp schieten maar ik zie dat ze het prima alleen af kan. Ze zette haar katten nagels in zijn arm en de jongen trok geschrokken zijn arm terug. ''Val nooit, maar dan ook nooit, een kat aan.'' Grijnst Cat terwijl ze hem los liet en haar nagels weer normaal werden. Grijnzend keek ze naar wat ze had aangericht en ik begon ook te grijnzen. Wat een stout katje is het toch. ''Gast, als je problemen wilt moet je dat niet afreageren op haar maar op mij.'' Zei ik en ik liep van de tafel weg en ik beukte de jongen vollop tegen zijn borstkas aan met mijn elleboog waardoor hij op de grond viel. Ik stortte me op hem en sloeg hem een bloedneus terwijl ik hem helemaal in elkaar sloeg. Ik keek op zijn badge, een kerkuil, die kunnen toch niks doen. Ik pakte de jongen bij zijn shirt en sloeg hem volledig in zijn gezicht. Was James maar hier, want hij heeft nou eenmaal een sterker innerdier dan mij.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †

    Een geërgerde zucht rolde over mijn lippen toen Riley begon de jongen te slaan. Dit maakte er ook naar dat ik Riley bij zijn arm greep en hem van de jongen af probeerde te trekken. Voordat ik ook nog iets kon zeggen stond er al een docent bij ons. Lockhart, gelukkig maar. De anderen zouden helemaal flippen namelijk. Zij gelukkig niet, al ik het bij deze situatie niet echt zeker wist. ''Wat is hier precies de bedoeling van?'' vroeg ze. Kort beet ik, nadenkend, op mijn lip. ''Niets hoor mevrouw. Gewoon een uitgelopen iets.'' verzon ik. Al ik wist dat het bij haar geen effect had. ''Normaal zou ik iets moeten ondernemen, maar jullie kennen mij, en dit keer laat ik het gaan. Maar, McMahon zodra ik merk dat jij nog meer gevechten hebt deze maand moet je toch eventjes een paar uur nakomen.'' En ze liep weer weg. Oh god, wat hadden we een geluk met zo'n docente op school.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded