• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    Rollen:

    Meisjes: Er is een stop op vrouwelijke personages
    - Catriona 'Cat' April Woods || Thaluke || Kat || 1.1
    -Gereserveerd voor Fireprooff || Fennek
    - Skylar 'Sky' Demi Elliot || Cogitationes || Husky || 1.5
    - Loek Lea Birney || AsshiexIrwin || Rode Panda || 1.2
    - Lavine Adeline Marchon || Banshees || Lynx || 1.4
    - Yeva "Yva, Yv" Gray || Risu || Jaguar || 1.7
    - Chessa Kisha Akimov || Memaze || Wallaby || 1.3
    - Zoe Roth || suzannabandana || Woelmuis || 1.3
    -Gereserveerd voor Raccoon || Anaconda || 1.11
    -Gereserveerd voor Levinia || Vlinder
    -Gereserveerd voor Torquay || Havik || 1.20
    -Gereserveerd voor Mashtonx
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Riley Luke McMahon Luke_Pinguin || Vos || 1.5
    - James Robert McMahon || Luke_Pinguin || Wolf || 1.4
    - Floyd Michael Bradley || MikeyClifford || Tijger || 1.17
    - David Sam Elliot || Cogitationes || Poema || 1.5
    - Mason Logan Dashner || Raccoon || Wasbeer || 1.6
    - Ace Matthew Bradley || MikeyClifford || Cheetah || 1.18
    - Taylor Navid O'Neill || Mashtonx || Jakhals || 1.6
    - Blake Emanuel Alvaro || Torquay || Grizzlybeer || 1.12
    -Gereserveerd voor Dakruon || 1.11
    - Jonathan 'John' Prince || x Diamonds || Hert || 1.14
    - Jared Ashton Jackson || Thaluke || Herdershond || 1.12
    -
    -


    Leraren: Vol!
    - Julliette Amanda Lockhart || Thaluke || Arend || Frans en Zwaardvechten || 1.3
    - Anthony Ben Cumberton || Asshiexirwin || Afrikaanse Wilde Hond || Hardlopen en Geschiedenis || 1.8
    -Gereserveerd voor Luke_Pinguin || Zwarte Panter || Shape-Shifting en Zwemmen
    - Kaylee Victoria Deyes || Autumnafi || Eekhoorn || Dans en Muziek || 1.12
    - Cecile Martens || Memaze || Stokstaartje || Drama en Speerwerpen || 1.12
    - Isaac Louis Devlin || Penny || Egel || Biologie en Verzorging || 1.15



    Invullen Leerling:
    Naam:
    Leeftijd: (16 t/m 20)
    Jaar:
    Dier:
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Keuzevakken: (Het liefst 3 of 2)
    Extra:



    Invullen Leraar:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 25 jaar)
    Les(sen):
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Dier:
    Extra:



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!



    Info over de lessen:

    De vakken:

    Verplichte lessen:
    ~ Geschiedenis.
    ~ Shape-Shifting.
    ~ Dansen.
    ~ Frans.
    ~ Drama.
    ~ Biologie.

    Keuzevakken:
    ~ Speerwerpen.
    ~ Muziek.
    ~ Verzorging.
    ~ Hardlopen.
    ~ Zwaardvechten.
    ~ Zwemmen.



    Met behulp van de fantastische Noa (Thaluke).


    Het begin:

    Alle studenten en leraren worden wakker in hun dieren of mensen vorm. Ze kleden zich aan, verzorgen zich en gaan dan richting de kantine om wat te eten. De ene zoekt wat vrienden op, de andere zit alleen, als je maar in de kantine bent. Als iedereen zich in de kantine bevind gaat de bel en kan iedereen naar zijn of haar eerste les.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 18:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Riley Luke McMahon || Vos

    Cat pakt me geërgerd bij mijn arm maar ik schud haar van me af. Ik stop pas als ik zie dat de docent van Frans en Zwaardvechten, Mevrouw Lockhart. ''Wat is hier precies de bedoeling van?'' Vroeg ze en ik stond op. Cat beet nadenkend op haar lip en verzon een goed excuus. ''Niets hoor mevrouw. Gewoon een uitgelopen iets.'' Zei ze en ze keek Lockhart aan. Ze was wel aardig maar ik mag bijna geen enkele docent hoewel zij en Meneer Cumberton mijn favorieten zijn. Mevrouw Lochart snoof minachtend. ''Normaal zou ik iets moeten ondernemen, maar jullie kennen mij, en dit keer laat ik het gaan. Maar, McMahon zodra ik merk dat jij nog meer hebt deze maand moet je toch eventjes een paar uur nakomen.'' Zei ze en ze liep weer weg. Ik keek de jongen vuil aan waarna hij overeind krabbelde en weg liep. Toen hij omkeek liet hij nog een gemene grijns zien waarna ik al zijn tanden uit zijn mond wilde slaan, maar ik hield me in. ''Lockhart zou eens moeten weten hoeveel gevechten ik heb deze maand.'' Gromde ik maar dat laatste mompelde ik toch wel wat zacht. Ik had al zoveel gevechten mee gemaakt op school, dus de volgende zou vrijwel vandaag nog zijn met dezelfde jongen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †

    Een zucht rolde over mijn lippen en ik keek naar Riley. Eventjes streek ik met mijn hand langs zijn wang, waar uiteindelijk bloed aan zat. "Wat moet ik toch met je aan..?" mompelde ik. En kort schudde ik, ongezien, mijn hoofd. Ik beet eventjes op mijn lip en keek de kantine rond. Velen zaten gewoon weer te eten, anderen keken snel weg.

    [Heel kort. Sorry]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Aequor >> Risu (Latijn voor glimlach)]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    James Robert McMahon || Bruine Wolf



    ''J-j-j-ja, natuurlijk, ik ben zo terug.'' Stotterde ze en ze rende naar de school in naar het conciërgehok. Na ongeveer tien seconden kwam ze terug en knielde ze bezorgd bij me neer waarna ze me hielp overeind te komen, wat ontzettend pijn deed. Ze streelde mijn wang en drukte er een snelle kus op, daarna rolde ze mijn shirt voorzichtig op en bekeek de wonden. ''Dit kan even prikken..'' Fluisterde ze in mijn oor waarna ze mijn wonden ontsmette. Ik zette mijn kiezen op elkaar maar toch kwamen er een paar pijnlijke kreten uit mijn mond die in de hele campus en in de hele school te horen waren. Daarna rolde ze verband om mijn middel zodat de wonden bedekt waren, ze rolde mijn shirt weer omlaag en ging tegenover zitten waarna ze in mijn armen viel. Ik streelde haar korte haren, ik voelde het zweet van het inspannen over mijn voorhoofd lopen. Ik kuste haar zachtjes en keek haar aan. ''Ssst, stil maar, je hebt me verzorgd, het is jouwn schuld niet.'' Zeg ik fluisterend tegen haar terwijl ik met mijn hand haar wangen streel en er dan een kus op druk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Riley Luke McMahon || Vos



    Ik keek de kantine rond of ik nog andere uitdagers zag maar sommigen keken gauw weg. Ik grijnsde even waarna ik Cat's hand op mijn wang voel, waar bloed aanzat. ''Wat moet ik toch met je aan..?'' Mompelde ze en ze keek me aan. ''Het was niet mijn schuld, hij begon!'' Zei ik terwijl ik de jongen zijn richting aanwees. Als ik hem nu nog een keer tegenkwam in de gangen ofzo, zou hij er niet ongezien van weg komen. Hij moet dan eerst naar de zuster, ik voel wat woede opborrelen terwijl ik naar buiten staar. ''Kom. Ik wil even niet omringd zijn door alle andere leerlingen.'' Zeg ik terwijl ik Cat haar arm pak en meesleur. Ik was veel sterker dan haar dus ze kan niet tegenstribbelen. Als we buiten zijn hoor ik wat gefluister en gesnik. Snel zoeken mijn ogen de oorzaak en al gauw zie James en Yva bij elkaar zitten. Maar James zag er niet goed uit, hij voelde zich zeker niet lekker. Ik trok Cat mee naar hun toe omdat ik toch wel bezorgd werd om mijn broer. Als we aankomen zie ik dat James zijn hele shirt rood is van de achterkant, en het was nat. Was het bloed? Wat is er met mijn broer aan de hand?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar


    Pijnlijke kreten verlieten James' mond. Nadat ik me in zijn armen liet vallen, streelde James mijn korte haren. Ik kreeg er kippenvel van, op de positieve manier. Hij kuste me zachtjes en keek me aan. "Ssst, stil maar, je hebt me verzorgd, het is jouw schuld niet.." Fluistert hij. "James, dat is het wel. Iets.. Iets nam me over... Je weet dat ik je nooit met opzet zou verwonden!"
    Op dat moment merkte ik Riley en Catriona pas op, die blijkbaar al een minuutje naar ons keken. Mijn wangen werden rood. Ik wist zeker dat Riley had gehoord wat ik net had gezegd, en dat was niet goed. Ik stond langzaam op en deed een paar stappen achteruit. Ik wist dat dit geen goede situatie was, en dat ik moest maken dat ik weg kwam wilde ik niet gepakt worden door Riley. Ook al was ik het vriendinnetje van zijn tweelingbroer James.
    "Ik.. Eh.. Ik..." Ik wist niet wat ik moest doen. Uiteindelijk nam ik mijn jaguargedaante aan en rende zo snel mogelijk het bos in, wat was aangesloten op de campus. Ik rende zo snel mogelijk zo ver mogelijk. Uiteindelijk zakte ik in mijn mensengedaante in elkaar bij een boom. Ik was kapot. Zowel fysiek als mentaal. Ik zat diep in de problemen, dat wist ik vrijwel 100% zeker.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 20:15 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    † Catriona Woods †



    ''Het was niet mijn schuld, hij begon!'' riep hij uit en hij wees naar de jongen. Onschuldig stak ik mijn handen op. ''Verder zei ik niets hoor.'' mompelde ik onverstaanbaar en ik haalde kort een hand door mijn zwarte lokken. ''Kom. Ik wil even niet omringd zijn door alle andere leerlingen.'' En mijn arm werd vast gepakt en ik werd meegesleurd. Wat ik maar toe liet. Ik wist toch dat ik niet kon tegen stribbelen. Zodra we gesnik hoorden stonden we stil. Mijn blik werd redelijk bezorgd toen ik James, gewond, zag liggen en Yeva bij hem. Na enkele seconden, en een paar twijfelende woorden van haar nam ze haar dierengedaante aan en snelde ze weg. Ik beet eventjes op mijn lip, trok me los van Riley. Wat me nu wel lukte, ik nam mijn katgedaante aan en volgde haar. Ik wist prima dat een jaguar velen malen sneller was dan een kat, maar alsnog. Ze leek verward, en ik mocht haar nog wel. Dus ja. En zo rende er dus een kat achter een jaguar aan.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 20:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar


    Ik hoorde geritsel achter me. Ik spitste mijn oren, en het geluid herkende ik al snel als kattenpootjes. Catriona was me gevolgd. Geweldig dit.
    Snel klom ik onhoorbaar in de boom. Wetend dat alle katten goede oren hadden, en dat ik dus gesnapt zou worden. Nogmaals, hoe geweldig dit. "Ga alsjeblieft weg. Ik.. Je kan gevaar lopen.. Net als met James was gebeurd, maar geloof me, het was niet met opzet. Iets.. Ach laat ook maar." Ik sprong van boom naar boom, om Cat te vermijden. Dit was gewoon niet goed.

    Sorry voor de te korte post, ik ga nu weg.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    James Robert McMahon || Bruine Wolf



    ''James, dat is het wel. Iets.. Iets nam me over.. Je weet dat ik je nooit met opzet zou verwonden!'' Zei ze en ze keek me aan. Toen merkten we allebei Riley, mijn tweelingbroer en Catriona, zijn vriendinnetje, op. Yva werd rood en ik keek Riley aan. Soms kan hij echt egoïstisch zijn. Yva stond langzaam op en deed een paar voorzichtige stappen achteruit. Ze was bang voor Riley, dat zag ik nu al. ''Ik.. Eh.. Ik...'' Stotterde Yva verward. Plotseling veranderde ze weer in een jaguar en rende het bos in dat aan de campus lag. Ik heb medelijden met haar maar ik kan niet achter haar aan gaan, ik ben te gewond. Riley en Catriona stonden daar maar totdat Catriona zich los maakte van Riley zijn greep en haar kattengedaante aan nam en achter Yva aan liep waarna ik en Riley overbleven op de lege campus. ''Waarom? Waarom maak je altijd mijn vriendinnetje bang?'' Vroeg ik geïrriteerd tegen Riley waarna ik opstond en tegenover hem kwam staan. Dit is allemaal zijn schuld, ik zag aan zijn wang dat hij weer gevochten had. ''Je verpest altijd alles voor me! Wat voor een broer ben jij!'' Schreeuwde ik kwaad over de hele campus, terwijl er wat tranen over mijn wangen liepen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 20:48 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Catriona Woods †



    "Ga alsjeblieft weg. Ik.. Je kan gevaar lopen.. Net als met James was gebeurd, maar geloof me, het was niet met opzet. Iets.. Ach laat ook maar." hoorde ik haar zeggen, en toen ik omhoog keek zag ik dat ze van boom naar boom ging. Zo eigenwijs als ik was volgde ik haar. ''Yva,'' begon ik. Maar ik wist eerlijk gezegd verder niets te zeggen. Zo snel als ik kon, klom ik ook in een boom en volgde ik haar. Op de achtergrond hoorde ik James wat schreeuwen. ''Alsjeblieft Yva, stop met rennen! Het zal me een zorg zijn of je mij pijn doet.'' Ik rende en rende. ''Leg het me gewoon uit, misschien kan ik je helpen.''

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 20:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Riley Luke McMahon || Vos



    Ik staarde James aan terwijl ik langzaam naar hem toe liep, om hem overeind te helpen. Maar hij stond zelf op en ging tegenover me staan terwijl hij kwaad leek. ''Waarom? Waarom maak je altijd mijn vriendinnetje bang?'' Vraagt James en ik zucht geëerd. ''James, ik wil je beschermen, je bent mijn broer.'' Antwoord ik waarna James nog steeds boos kijkt en een blik op mijn wang werpt waar bloed uit druppelt. ''Je verpest altijd alles voor me! Wat voor een broer ben jij!'' Schreeuwde James kwaad en ik liep naar hem toe en legde mijn handen op zijn schouders. ''James, je bent mijn enige tweelingbroer en als iemand je pijn doet, doe ik hun pijn. Je rug is helemaal kapot.'' Zeg ik terwijl ik naar zijn rug wijs. ''James.. Ze is een bedreiging voor ons allebei.'' Zeg ik fluisterend waarna ik me omdraai en ik mijn vossengedaante aan neem. Woedend kijk ik waar Yva en Cat zich bevinden. Yva zou boeten voor haar daden. Uiteindelijk zag ik ze en rende ik er kwaad naar toe. Ik keek omhoog en zag Yva in een boom zitten. De lafaard. Ik veranderde me snel terug en ik liep naar de boom toe waar Yva inzat. ''Kom naar beneden lafaard! Jij hebt mijn broertje pijn gedaan en daar zal je voor boeten!'' Grom ik terwijl ik dreigend dichterbij kom.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar.

    Cat kwam me achterna, en op de achtergrond hoorde ik James schreeuwen. " Yva.." Begon ze, maar daarna was het weer stil. Ik rende door. ''Alsjeblieft Yva, stop met rennen! Het zal me een zorg zijn of je mij pijn doet.'' Ik rende door. ''Leg het me gewoon uit, misschien kan ik je helpen.'' Ik stopte met rennen. "Ik kan het niet uitleggen. Als ik het vertel, sluiten ze me op. Ik wil dit niet Cat. Ik wil dit allemaal gewoon niet!" Een traan gleed over mijn wang.
    Als kers op de taart kwam Riley naar ons toe. Hij keek naar boven, naar mij. "Kom naar beneden lafaard! Jij hebt mijn broertje pijn gedaan en daar zal je voor boeten!" Gromt hij, waarna hij dreigend dichterbij komt. Het "iets" in mij begon weer met mij over te nemen. "Nee..." Mompelde ik. Ik was geestelijk in vreselijke tweestrijd. Uiteindelijk veranderde ik toch - met heel veel tegenzin - in een jaguar, maar daarvoor wist ik nog net de woorden uit te brengen: "Nee! Ik wil dit niet! Ga weg!" Ik besprong Riley met mijn klauwen naar hem uitgestrekt, maar wist nog net de controle te krijgen en opzij te duiken, met mijn eigen klauw in mijn eigen zij.
    Ik veranderde terug en gilde het uit. "Hier het bewijs Riley! Denk je dat ik expres mezelf verwond?! Iets neemt me over, en als het sterk genoeg is, is het niet meer te stoppen!" De woorden die ik niet uit mijn mond wilde hebben, waren eruit. En ik had er Godsgruwelijke spijt van.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either