• Datingsites, de meeste mensen kunnen er wel een paar zo uit hun hoofd opnoemen. Plekken waar je jezelf kunt zijn zonder toch teveel prijs te geven, aangezien de meeste anoniem zijn. Foto's komen er niet aan te pas, alleen een vakje waar je iets over jezelf kunt vertellen, van hobby's tot verre familieleden, niks is te gek. Als je geïnteresseerd bent in iemand kun je diegene een berichtje sturen of chatten. Het is altijd riskant, want je weet nooit wie er achter het scherm zit, of diegene wel echt die eenentwintigjarige jongen in plaats van drieënveertig. Toch kan het ook voor hechte vriendschappen en relaties zorgen, waar iedereen natuurlijk op hoopt. Zo ook een aantal jonge mannen die het hoogtepunt van hun leven hebben bereikt, of dat nou komt omdat je een gezin hebt of al twintig weken op nummer een staat met je hitsingle. Ze hebben alles wat ze willen, maar compleet gelukkig zijn ze niet. Ze missen namelijk iets. Liefde. Dat kan komen omdat je vriendin of vrouw, vriendje, je amper meer ziet staan en je liever kwijt dan rijk is of omdat mensen je alleen willen voor de roem. Waarom zou je -je dan niet inschrijven op een anonieme datingsite? Niemand kent je of weet hoe je eruit ziet, dus kan daar niet op beoordeeld worden, ook niet over je verleden. Als je dan iemand vind waarmee het klikt en waarop je toch wel verliefd wordt is elkaar in het echt meeten de logische volgende stap. Maar wat nou als degene nou is wat je dacht? Of misschien zelfs beter is dan dat? Ga je dan samen verder als stel, vrienden, of breek je het contact toch maar volledig af?

    Rollen •
    Louis William Tomlinson • RocketRaccoon
    Zayn Javadd Malik • TateLangdon
    Liam James Payne • Malikhuana
    Niall James Horan • Ashwin
    Harry Edward Styles • Atweh
    [R] Ashton Fletcher Irwin • Shumway
    Calum Thomas Hood •
    Michael Gordon Clifford • RocketRaccoon
    [R] Luke Robert Hemmings • Hemlinson
    Zachary 'Zack' Gamble • Goner
    [R] Onbekend persoon • TateLangdon

    Invullen •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Geschiedenis •
    Extra •

    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Malikhuana of Atweh maken de nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 19:24 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    TateLangdon schreef:
    (...)
    Op zich zou ik hem dan nog wel op me willen nemen, maar dan zou ik wel 2 rollen hebben..


    Als je het wil, graag, maar je moet niks.


    Because I love him, do I need another reason?

    Atweh schreef:
    (...)

    Als je het wil, graag, maar je moet niks.

    oke, nee ik vind het prima.
    zal alvast beginnen met maken, maar mijn vriendin komt straks en weet niet of ik hem voor die tijd af heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb alvast de koppels gemaakt, iemand nieuwsgierig?


    Because I love him, do I need another reason?

    Je weet mijn antwoord (nerd)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 20:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb werkelijk geen idee.


    Iedereen tevreden? Aanpassen kan altijd nog.


    Because I love him, do I need another reason?





    Naam •
    Tate Evan Walker

    Leeftijd •
    Enentwintig, 3 Mei

    Nationaliteit •
    Brits, Canadees

    Uiterlijk •
    Tate is een redelijk lange jongen van 1,80 lang. Dit valt niet heel erg op, omdat hij toch stevig in mijn schoenen staat en een goed en sterk figuur heeft. Hij heeft een mooie bos donkerblond haar, dat de ene dag wat meer krult dan de andere dag. Hij heeft donkere bruine ogen, die eigenlijk altijd boekdelen spreken over hoe hij zich voelt. Zo is er een twinkeling te vinden, die samen gaat met zijn enorme glimlach, die voor kuiltjes in zijn wangen zorgt.

    Innerlijk •
    Tate is van zichzelf een heel vredelievend persoon. Hij is van nature al een enorm vrolijke en opgewekte jongen en hij is eigenlijk toch wel heel tevreden met zijn leven. Tate word vaak beschreven als een onvolwassen persoon. Dit komt omdat hij vaak domme dingen doet om zichzelf te vermaken als hij zich verveeld en is vaak luidruchtig. Hij kan enorm druk zijn en er is niemand die hem dan tot rust kan baren. Dit alles komt vaak naar boven als hij vind dat hij niet genoeg aandacht krijgt. Tate houd nu eenmaal van aandacht en kan eigenlijk niet zonder. Daarom kan hij zichzelf ook zo goed vinden in de wereld van bekendheid. Niet dat hij er nooit moe van word. Helemaal als het draait om de privacy die hij niet meer heeft. Daar is hij nu eenmaal erg gesteld op. Tate is altijd op zoek is naar avontuur en grenzen. Hij is namelijk een held in het breken van regels en alles op zijn kop zetten. Iets waardoor hij ook wel vaak word beschreven als een enorme klier. Maar hij houd gewoon van grappen en grollen en heeft hij een enorme fantasie. Tate is ook erg zorgzaam, liefdevol en toegewijd persoon. Hij staat erg dicht bij zijn vrienden en familie en is in staat alles voor deze personen te doen.
    Ondanks Tate zijn sprekende persoonlijkheid en het feit dat het een enorme vrolijke en sociale jongen is, is hij redelijk snel op zijn teentjes getrapt. Hij neemt snel dingen persoonlijk op en hij laat niet snel over zich heenlopen. Dit komt omdat Harry toch best onzeker over zichzelf is en nooit iets goed genoeg vind. Een van de redenen waarom Tate dan ook verschrikkelijk snel jaloers is. Het liefste wil hij alles en iedereen voor zichzelf hebben en is hij heel vervelend als het op delen aankomt. Hij word dan echt goed vervelend en om je dood aan te irriteren. Gewoon omdat hij dan een enorme bitch word en je het leven zuur kan maken. Nee, Tate is dan absoluut geen lieverdje meer.


    Geschiedenis •
    Tate is opgegroeid in een liefdevol gezin en heeft eigenlijk nooit iets te klagen gehad. Als klein kind hield Tate al van acteren en werd dus al op jonge leeftijd op toneel gedaan, waar die eigenlijk meteen ontdekt werd. Hij kreeg kleine rolletjes in films en series en werd al snel wereld beroemd. En iedereen weet dat het voor kindsterren niet altijd even makkelijk is. Zo werd het Tate ook al snel teveel. De druk op zijn schouders werd teveel en hij raakte al vroeg aan de drugs en aan de drank. Iets waardoor hij niet meer kon doen wat hij het liefste deed. Acteren. Het mogen doen alsof je iemand anders bent. De reden dat Tate er eigenlijk ook weer snel bovenop was. Want dat vond hij belangrijker. Hij kickte af en kreeg therapie om met zijn bekendheid om te gaan en de druk van buitenaf niet zoveel invloed op hem te laten hebben. Hij ging weer acteren en begon steeds meer van zijn leven in de spotlights te houden. En dat doet hij nog steeds.

    Extra •
    Al vanaf jongens af aan wist Tate dat hij niet op meisjes viel. Hij vond ze stom en kinderachtig. Niet dat hij wist dat hij op jongens viel, want daar was hij nog te jong voor. Maar dat werd later wel al snel duidelijk. Enkel was er een probleem. Men was bang dat als tate uit de kast kwam voor de buitenwereld, hij niet meer zo populair zou zijn. Want hij heeft toch wel vooral vrouwelijke fans en aanhang. Daarom werd hem het zwijgen op gelegd. Wat het voor hem moeilijke maakt om liefde te zoeken. De reden dat hij zich heeft aangemeld voor de datingsite. Zodat hij wel gewoon contact kan hebben met jongens zoals hem.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 17:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    *kwijl kwijl kwijl*


    Bowties were never Cooler

    ik ga zo hard met hem trouwen he. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik dan wel op hem blijven kwijlen?


    Bowties were never Cooler

    oke, een klein beetje dan. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anders was t alsnog gebeurt ;P


    Bowties were never Cooler

    Atweh: Zijn dan zeg maar 1 en 2 een koppel, en 3 en 4, enzovoorts? Hahaha mij maakt het echt niet uit bij wie ik terecht kom, daar niet van.
    TateLangdon: Dang, ik kwijl ook op hem, heb ik besloten.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Klopt, het gaat zo in even paren. ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Ghehe ik heb zoveel zin om te beginnen ^^


    Pictures burning in my head, of your kingsize bed.

    Ashwin schreef:
    Ghehe ik heb zoveel zin om te beginnen ^^


    Hehe, same ja.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.