• was een 13 jarig meisje opzoek naar plaatjes van Tokio Hotel. Deze plaatjes waren opvallend vaak afkomstig van ene 'Quizlet.nl', dus besloot ze die site eens beter te bekijken. Na een paar quizzen gedaan te hebben, maakte ze een account aan. En dat was het begin van een nieuw leven vol nieuwe vrienden (die helaas best ver weg woonde, maar dat stond die vriendschappen niet in de weg), vol nieuwe ervaringen. Zonder Quizlet was ik nu een heel ander persoon geweest.

    Nu, zeven jaar later, zit ik hier als 20-jarige nog steeds. En dat vind ik toch wel een stukje taart waard.



    Wie wil?

    Zijn er hier nog mensen die nog langer dan ik op Quizlet rondzwerven? Kan het me bijna niet voorstellen (joehoe)

    Gefeliciteerd (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Wow, zeven jaar al. Gefeliciteerd, Emma! Ik ben heel blij dat je in 2007 op zoek was naar plaatjes van Tokio Hotel. Een Q zonder jou zou best wel raar zijn, want je bent in mijn ogen toch een van die mensen die een behoorlijke invloed op de site hebben/hebben gehad. *O*
    En oh mijn God, die taart. Alsof hij speciaal voor jou gemaakt is, haha. :'D

    Pfft, naast sommige mensen in dit topic voel ik me nog steeds een Q-groentje. x') Ik zit hier "pas" vier jaar en een paar maanden.

    Ahh dankjewel voor het compliment!

    Vier jaar is anders ook niet kort hoor ;p

    Wauw, gefeliciflapsteerd!
    Ik volgens mij nog niet eens een half jaar, maar toch, haha. (x

    Nu ik toch bezig ben, ik wens je hier nog vele plezierige jaren toe! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oud omaatje. (cat)
    Nee, dat was maar een flauw grapje, Emma. Gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik was vorige week 6 jaar lid ^^


    Life is hard and then we die

    Aldea schreef:
    Oh my gosh, zeven jaren al? Wauwie, dat verdient echt een welgemeende congratulations! En taart! *O*


    16 - 09 - '17

    Holy shit dat is lang. 0.o
    Ik zit hier nu 3 jaar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pff, dat is lang, kom ik aanzetten met mijn net twee jaar. :'D
    Gefeliciteerd!


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik zit er zo'n 6 jaar op, bijna 7 denk ik
    In ieder geval proficiat!!!! (hoera)
    Gelukkig zijn er nog enkele bikkels onder de quizletters die het zo lang volhouden hier! ;)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Gefeliciteerd ^^


    ©1998

    Gefeliciteerd, dat is echt lang!

    Ik ben nog maar een klein peutertje van 3 :'). En het eerste jaar dat ik me registreerde, was ik niet eens veel online. :P


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn god. Toen jij voor het eerst op Quizlet kwam, was ik net 7 jaar geworden Ö
    Anyways. Gefeliciteerd!
    Ik als jonkie zit hier pas 1 jaar, 8 maanden, 5 dagen, 20 uur x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik blijkbaar. Wow. Ik zit hier van 1 augustus 2007. Al had ik pas later het account aangemaakt. Eerst maakte ik de quizzen anoniem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Proficiat (: Ik zit hier sinds gister of zo zeven jaar (door dit topic kom ik erachter).


    Take risks and conquer your fears.

    Supervet! Gefeliciteerd met je Quizjaardag. Zeven jaar geleden was ik tien .-.


    Tijd voor koffie.