• was een 13 jarig meisje opzoek naar plaatjes van Tokio Hotel. Deze plaatjes waren opvallend vaak afkomstig van ene 'Quizlet.nl', dus besloot ze die site eens beter te bekijken. Na een paar quizzen gedaan te hebben, maakte ze een account aan. En dat was het begin van een nieuw leven vol nieuwe vrienden (die helaas best ver weg woonde, maar dat stond die vriendschappen niet in de weg), vol nieuwe ervaringen. Zonder Quizlet was ik nu een heel ander persoon geweest.

    Nu, zeven jaar later, zit ik hier als 20-jarige nog steeds. En dat vind ik toch wel een stukje taart waard.



    Wie wil?

    Zijn er hier nog mensen die nog langer dan ik op Quizlet rondzwerven? Kan het me bijna niet voorstellen (joehoe)

    Gefeliciteerd, Emma. (:

    Ik heb me maar drie jaar en negen maanden later aangemeld dan jou. :')


    help

    Gefeliciteerd!
    Ik sla de taart liever even over. Niet omdat 'ie me niet lekker lijkt, maar puur omdat ik net m'n avondeten op heb ;3


    26 - 02 - '16

    Een jaartje langer dan mij!
    Gefeliciteerd ermee!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gefeliciteerd, dat is wel iets waar je trots op mag zijn, vind ik. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    omg zooo lang.. gefeliciteerd!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Lijkt net of het berichtje van mij afkomstig is! Haha. Ik heb precies hetzelfde gehad! Opzoek naar Tokio Hotel fotos, die vaak van Q kwamen, Quizzen gemaakt en me aangemeld.. Om vervolgens zeven jaar later dit berichtje te typen, hihi! :Y)

    Ik neem n stukje! Happy Qday! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gefelicteerd Krull! :D
    Wat leuk zeg en ook al super lang. Haha je bent er ook al zo lang als ik me kan herinneren en ik zit hier al 5 jaar, dus het is toch nog leuk om te zien dat je een van de weinige bent die door de jaren heen niet vertrokken is. Ik hoop dat je hier nog langer met plezier zult blijven!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zeven jaar Q? Dat vind ik echt super! Gefeliciteerd! Tof dat je jezelf ook al zoveel jaren voor Quizlet inzet. (: ^^


    Pretty is just a pretty word.