• || LIVE AND LET DIE ||

    De speciale dienst van de Verenigd Koninkrijk, de MI6, vrijwel overal bekend door de vele missies die ze hebben volbracht. Mannen, die de geheime dienst haast regeren vinden dat vrouwen niet geschikt zijn voor dit soort werk terwijl de baas van de organisatie een vrouw is. M heeft het gehad met alle discussies en wilt bewijzen dat vrouwen wel kunnen vechten in een écht gevecht. Ze stuurt vijf vrouwen af op een missie om een maffia op te sporen. Een maffia die handelt in drugs, wapens en vrouwen. Hun missie is om ze op te sporen en dan naar MI6 te brengen. Een missie vol met verraad en bloed.

    [Het komt erop neer dan One Direction de maffia is en de meiden MI6 zijn.]

    Rollen:

    • Vrouwen •

    - Denys
    - Jacelyn Athene Mikaelson • Deveraux
    - AsshiexIrwin
    - Elisabeth "Effy" Neves-Noiva Sundén • Rhae
    - Meave `Mae` Kathlynn Reagan • Briar

    • Mannen •
    - Harry Styles • MikeyClifford
    - Niall Horan
    - Zayn Malik • RocketRaccoon
    - Louis Tomlinson • DAWSONS
    - Liam Payne • Rhae

    Lijstje:
    • Volledige naam
    • Geboortedatum
    • Geboorteplaats
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Specialiteiten
    • Rede voor aansluiting
    • Eventuele relaties
    • Extra


    Regels:
    • Minstens 180 woorden.
    • Maximum van twee personages. [Eén meisje en één jongen.]
    • Er wordt een praattopic geopend, dus niet off-topic praten in het speeltopic
    • Geen gekibbel
    • Grof taalgebruik is van toepassing
    • 16+ is toegestaan
    • Melden als je voor een langere termijn weg bent.
    • Have fun c:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 18:56 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben vanaf morgen een hele week weg, dus ik zal een week niet reageren. Niet dat ik niet meer mee wil doen, omdat ik niet reageer. :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik maak zo een praattopic aan en dan ook voordat ik weg ga - zes uur - een speeltopic aanmaken, hopelijk.

    Weet iemand die Niall kan spelen?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 15:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Geen idee, sorry


    Bowties were never Cooler


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    RocketRaccoon schreef:
    Een half jaartje lijkt me dan het realistisch. Maar wel een intens half jaar waarop ze echt op elkaar moesten en konden vertrouwen. Dat ze een aantal keren met hun eigen kwaliteiten de ander hebben gered?

    Ach, t zal dan een grote shock zijn als hij nog blijkt te leven...


    Inderdaad.

    Haha, ja. Lekker dramatisch.


    Reality's overrated.

    Ik heb Zayn aangepast. Tevreden ermee?


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Ik heb Zayn aangepast. Tevreden ermee?


    Prima. - Al is het Elisabeth.
    Ik ben het Zayn-stukje ook even bij Elisabeth aan het zetten en zomenteen komt Liam ook nog.


    Reality's overrated.

    • Volledige naam •
          Liam James Payne.
    • Geboortedatum •
          Negenentwintig augustus 1993.
    • Geboorteplaats •
          Wolverhampton, Birmingham, Groot-Brittanië.
    • Karakter •
          Liam is een lief persoon, een zacht persoon dat alles doet voor zijn geliefden. Toch is hij een groot deel van zijn tijd bezig met de ik-ben-stoer-act. Tatoeages, kuif in het haar, leren jacks en een flirtende knipoog is tegenwoordig zijn dekmantel, maar hij blijft altijd vaderlijk en zogenaamd verantwoordelijk, al kan hij niet eens voor zichzelf zorgen. Hij lijkt sterk en niet snel weg te slaan, maar het tegenovergestelde is waar. Liam mag dan wel heel stoer doen, het is een emotioneel wrak. Misschien is het gewoon een langdurende dip, misschien een onverwerkt verlies en misschien een depressie, niets is geconstateerd, maar diegenen die heel, heel goed naar Liam kijken zien dat er iets aan de hand is.
          De drugs en zijn depressie hebben een andere kant in Liam losgemaakt, een harde, agressieve kant. Eigenlijk mag hij dan nog altijd dat breekbare, gevoelige en lieve jongetje zijn, hij is tegelijk een hulk, en geen goede. Liam kan enorme woede-uitbarstingen krijgen en word hierin fysiek gewelddadig, lastig om weer te kalmeren. Hij is dan ook erg onvoorspelbaar en dit maakt hem nou niet de fijnste persoon in omgang. Daarbij leid hij in zijn episodes, of als hij weer eens teveel, of anders, gebruikt heeft, aan waanbeelden.
    • Uiterlijk •
          Liam is geen klein en geen groot persoon. Qua postuur is Liam ook gemiddeld, al is hij vrij gespierd. Niet overdreven, maar het is duidelijk aan hem te zien dat hij graag sport. Liam heeft vaak een kleine trilling in zijn lichaam, een spanning die erger word op heldere momenten. Liam heeft chocoladekleurige ogen, als een puppy, onder zijn ogen zijn tegenwoordig donkere kringen te zien. Zijn neus is met het boksen gebroken geweest en dit heeft de vorm aangetast. Liam heeft vrij rozige lippen. Zijn haren zijn lichtbruin van kleur en krullen, als hij weet dat er anderen komen brengt hij zijn haar in model met wat gel, maar moet hij niet over straat - of op momenten dat hij geheel van de wereld is - zit het gewoon alle kanten op. Op zijn huid zijn een aantal sproetjes te vinden. Liam heeft over zijn kaak en boven zijn bovenlip wat stoppels. Hoewel Liam op het eerste zicht niet de persoon is voor tatoeages, blijkt hij al snel minder onschuldig te zijn en heeft hij er toch een aantal. Maar geen plaatjes, zijn tatoeages betekenen iets.
          • Specialiteiten •
          Liam is erg sterk, daarbij deinst hij bijna nergens voor terug. Ook heeft hij geen verkeerd stel hersenen. Liam is een beetje een mannetje van alles en al zou je denken dat dit niet zoveel is, hij staat vrij hoog binnen de maffia.
    • Rede voor aansluiting •
          In eerste instantie zijn geldproblemen de reden van Liam's aansluiting bij de maffia. Drugs zijn niet gratis en al heeft hij een tijdje gedeald, toen hij een verkeerde partij had gedeald en er dodelijke slachtoffers vielen, kon Liam het niet meer. Je zou zeggen dat de klap hem een duw in de goede richting zou geven, maar het tegenovergestelde, hij kwam bij de maffia terecht.
    • Eventuele relaties •
          None.
    • Extra •
          Liam heeft geen makkelijke jeugd gehad, zijn vader was een alcohollist en mishandelde zowel zijn moeder, zijn twee zussen als hem. Hij was dertien toen Ruth zelfmoord pleegde en dat was het moment dat Liam de verkeerde kant op ging. Liam is een junk, zijn aantrekking tot ongezonde middelen begonnen bij stoerdoenerij, een hoop aansluiting te vinden bij leeftijdsgenoten. Het is begonnen bij een sigaret, toen af en toe een drankje, daarna begon het spijbelen en de vechtpartijen, Liam werd van school gestuurd en zijn familie kotste hem uit. Liam kwam op straat terecht en kwam hier voor het eerst in contact met de drugs, het begin van een verslaving. Ondertussen drinkt Liam niet meer, het doet hem teveel denken aan zijn alcoholistische vader.
          Liam is niet van de relaties, niet eens van de seks. Dit betekend enkel niet dat hij aseksueel is, hij is het gewoon niet gewend en al heeft hij wel eens fantasieën, deze maken hem zenuwachtig en verwarren hem, ze zijn namelijk niet altijd met vrouwen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 16:16 ]


    Reality's overrated.

    Ugh, ugh. Rampzalige rol. Ik had hem klaarliggen maar had geen zin om die Liam te gebruiken en toen heb ik snel iets anders gemaakt. Idk.


    Reality's overrated.

    Heya, mag ik Niall? ^^


    Pictures burning in my head, of your kingsize bed.