• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    ^ Lang haha. Ik heb hoofdpijn :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Awh, dat is minder leuk. ;c


    Your make-up is terrible

    Mijne was geweldig!
    Eerste dag in mijn nieuwe klas en ik voelde me zo super blij daar! En ik voelde me ook al snel thuis.
    Het eerste uur zat ik stiekem te shaken, maar het was uiteindelijk erg gezellig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, dat is nogal fijn! Hoef je nu pas naar school?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hoe was jullie dag?


    Saai en de vervelend (cat) Maar met een goed einde.

    Hoe is jouw dag?

    Oh, en Erieka, fijn om te horen!


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Saai en de vervelend (cat) Maar met een goed einde. Zo vervelend was het nou ook weer niet.

    Hoe is jouw dag?

    Oh, en Erieka, fijn om te horen!


    Tijd voor koffie.

    Hetzelfde, haha. Alleen geen goed einde, gewoon meh.


    Your make-up is terrible

    Nee, al tegen de 18 augustus. Ik zat tegen de zes á zeven weken in dezelfde klas van vorig jaar en werd aldoor buiten gesloten. Voelde me daar ook niet fijn. Dus ja.
    Enkel een belofte zou moeten zijn dat ik met iemand ging praten over mijn onzekerheid, zodat ik zekerder van mezelf zou worden. Nou prima, nu heb ik tenminste de kans om dat te worden. In plaats van mezelf weg moeten stoppen, omdat niemand de échte mij leuk vond daar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké, er gaat iets mis met mijn posts.
    Was er nog een reden voor meh, of was het gewoon... Meh?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 19:10 ]


    Tijd voor koffie.

    Cicatrix schreef:
    Nee, al tegen de 18 augustus. Ik zat tegen de zes á zeven weken in dezelfde klas van vorig jaar en werd aldoor buiten gesloten. Voelde me daar ook niet fijn. Dus ja.
    Enkel een belofte zou moeten zijn dat ik met iemand ging praten over mijn onzekerheid, zodat ik zekerder van mezelf zou worden. Nou prima, nu heb ik tenminste de kans om dat te worden. In plaats van mezelf weg moeten stoppen, omdat niemand de échte mij leuk vond daar.


    Nou, dat is helemaal fijn dan! ;o In een nieuwe klas heb je inderdaad de kans om je zekerder te voelen.


    Your make-up is terrible

    Deerstalker schreef:
    Oké, er gaat iets mis met mijn posts.
    Was er nog een reden voor meh, of was het gewoon... Meh?


    Gewoon meh. 8D


    Your make-up is terrible

    @Sophie
    Serieus, je gaat jezelf nog eens quoten? :'D hahaha


    Mijn dag was wel goed. Lekker veel accordeon gespeeld en me ouders geholpen in het huishouden. En momenteel zijn de darters binnen aan het komen in het café, dus het wordt bardienst draaien. Aangezien er vandaag geen accordeonles is. :p


    En craaaap, terwijl ik dit berichtje type, komt mama binnen. Schijnbaar zijn er 2 mensen uit het dorp er ook. Maar die 2 zijn gewoon vreselijk dom (oké, daar kunnen ze niets aan doen. Dat weet ik ook wel. Maar ik erger me er toch wel aan hoor. En já, ik weet ook wel dat dat eigenlijk niet hoort..) en ze zijn koosvriendloos waardoor wij al hun problemen maar moeten aanhoren.
    Das wel het nadeel van een (dart)café hebben.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga me heel snel klaar maken voor training haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Escapism schreef:
    @Sophie
    Serieus, je gaat jezelf nog eens quoten? :'D hahaha


    Mijn dag was wel goed. Lekker veel accordeon gespeeld en me ouders geholpen in het huishouden. En momenteel zijn de darters binnen aan het komen in het café, dus het wordt bardienst draaien. Aangezien er vandaag geen accordeonles is. :p


    En craaaap, terwijl ik dit berichtje type, komt mama binnen. Schijnbaar zijn er 2 mensen uit het dorp er ook. Maar die 2 zijn gewoon vreselijk dom (oké, daar kunnen ze niets aan doen. Dat weet ik ook wel. Maar ik erger me er toch wel aan hoor. En já, ik weet ook wel dat dat eigenlijk niet hoort..) en ze zijn koosvriendloos waardoor wij al hun problemen maar moeten aanhoren.
    Das wel het nadeel van een (dart)café hebben.. :/


    Ik probeerde mijn bericht aan te passen, maar ik druk altijd op de verkeerde knop D:

    Maar goed, jammer dat het vervelende mensen zijn. .-. Is bardienst leuk?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Ik probeerde mijn bericht aan te passen, maar ik druk altijd op de verkeerde knop D:

    Maar goed, jammer dat het vervelende mensen zijn. .-. Is bardienst leuk?


    Hahahha doe ik ook altijd wanneer ik op mijn mobiel ben. Dan ben ik aan het scrollen en ga ik per ongeluk tig reacties melden! :'D hahaha

    Jup. Maar de darters daarentegen zijn wel weer chill. c:
    Naja ik doe eigenlijk gewoon alles in het cafe. Van opruimen tot bardienst tot serveren tot in de keuken staan. Komt ervan als het een familiebedrijf is en ik gewoon mijn ouders help. :Y)
    Maar ik vind het wel leuk ja. Hoewel dat écht afhangt van de mensen die er komen. Zoals die 2 uit het dorp, dan is het gewoon niet leuk. Maar omdat de darters wel weer leuk zijn, is het wel weer tof. c: Het hangt echt af van de mensen die er zijn, of het leuk is of niet. Vind ik. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •