• Lange tijd geleden heb ik een deel van een verhaal geschreven dat Kattenogen heet. Nu heb ik een geweldig idee, nou ja, geweldig? Namelijk om dit verhaal nieuw leven in te blazen. Met nieuw leven bedoel ik dus een compleet nieuw plot.

    [Persoon] is een meisje dat leeft een sociaal isolement. Ze is al een tijdlang klaar met haar school en zit eigenlijk hele dagen thuis, omdat ze nog steeds geen baan heeft gevonden. Haar enige vriend is haar kat [insert kattennaam] waar tegen ze altijd praat. Nooit krijgt ze antwoorden terug van het beestje, maar op een dag verandert dat. Het beestje begint spontaan tegen haar te praten. Ze komt achter dingen van katten die ze nooit wist. Dan komt de kat te overlijden. Niemand weet waardoor het komt en het meisje is ten einde raad. Ze wordt echter vergezeld door alle katten uit de buurt die haar willen helpen met het oplossen van de moord. Ze komen achter het feit dat er een kattenmepper in de buurt woont en dat de kat van [persoon] niet zijn enige slachtoffer zal zijn.

    Ik wil de story Kattenogen gaan noemen, zoals de story in de eerste instantie heette. ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit echt een origineel verhaal. Ik zou het dus gerust doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Doet me nogal denken aan het verhaal "minoes" dat ik vroeger heb gelezen, maar waarschijnlijk is dat maar toeval :)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 12:51 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hoewel hij heel origineel is, is het niets voor mij.


    wat was dit ookalweer

    Het doet mij ook aan Minoes denken. :')
    Maar ook niet echt mijn genre. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het kan inderdaad zijn dat het er wat van af is geleid, maar hier heb ik niet echt bij stilgestaan toen ik het idee bedacht.


    26 - 02 - '16

    Je zou het als jeugdboek kunnen doen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DAWSONS schreef:
    Hoewel hij heel origineel is, is het niets voor mij.


    Al zou ik het misschien wel een keer gaan lezen, mijn zusje waarschijnlijk sowieso wel. (;

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 13:24 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    ___ schreef:
    Je zou het als jeugdboek kunnen doen. (:


    Het wordt sowieso een verhaal voor alle leeftijden, denk ik ;3


    26 - 02 - '16

    Elladan schreef:
    Het doet mij ook aan Minoes denken. :')
    Maar ook niet echt mijn genre. ;D


    16 - 09 - '17

    Als je begint: waarschuw me dan of zorg voor een prominent topic die niet te missen is. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het ook niet lezen. Pratende dieren zijn nou eenmaal iets te kinderlijk voor mij, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het brengt. Het is in ieder geval origineel, maar gewoon niet mijn smaak.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 14:33 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Iedereen die er behoefte aan heeft zal worden gewaarschuwd.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het niet lezen, om de reden dat ik het te kinderlijk vind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niks voor mij. Zoals het hier boven werd gezegd klinkt het een beetje kinderachtig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het wel lezen, klinkt leuk en het doet mij ook aan minoes denken! Wil je me waarschuwen als je begint :D?