• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0,0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!

Song of the night: David Guetta - Lovers On The Sun

[ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 21:55 ]

16 - 09 - '17

Ik ben weer online na van vrijdagavond tot zondagmiddag door te hebben gebracht in de buurt van Nijmegen. Wie geïnteresseerd is in mijn belevenissen:

Zaterdagmiddag ben ik met de vrouwen van de schoonfamilie wezen winkelen in Nijmegen en ik weet weer waarom ik niet van winkelen hou. De kleding waar ik naar op zoek ben, zoals vesten met capuchons of normale T-shirts zonder inkijk, kan je natuurlijk niet in winkels als de Zara en de Didi vinden. Dus voor mij wordt het via internet bestellen van de soort kleding die ik zoek.
    Ook kreeg ik zaterdagmiddag nadat we terug waren gekomen van het winkelen ineens ongelooflijk last van heimwee, ik miste mijn ouders enorm. Waarschijnlijk wegens het feit dat alle kleinkinderen zo naar hun ouders konden toerennen en ik als enige niet. Mijn vader had ik trouwens voor ik vertrok, op die vrijdag zelf niet meer gezien. Hij was namelijk al om zeven uur 's ochtends naar zijn werk vertrokken en ik werd om half acht wakker gemaakt.
    Diezelfde zaterdagmiddag in huilen uitgebarsten terwijl ik op bed lag met mijn vriend naast me. Telkens als ik aan dat moment moet terugdenken, springen de tranen weer in mijn ogen.

Op het moment dat ik thuiskwam met mijn vader, die mij van het station had opgehaald en die ik in de armen was gesprongen, waarbij ik opnieuw bijna moest huilen, dit keer waar mijn schoonmoeder en vriend bijstonden, vertelden mijn ouders dat ik eens op mijn kamer moest gaan kijken.
    Ik dacht: "Hebben ze een tijdschrift voor me gekocht?" Dat zijn namelijk één van de weinige dingen die mijn ouders mij wel eens cadeau doen.
    Op mijn kamer aangekomen zag ik een nieuwe stoel, die groen is en past bij mijn tapijt, rolgordijn plus krukje, staan. Ik wist dat er korting was bij de Leen Bakker, waar mijn ouders vaak wel nieuwe stoelen kopen als die nodig zijn, en dat de eetkamerstoelen niet meer zo goed waren.
    Het was dus een hele verrassing toen ik die nieuwe stoel zag staan. Twee van de vier eetkamerstoelen had mijn vader samengevoegd tot één. Van de één werden de poten gepakt en van de ander de leuning.
    Daardoor hadden we nog maar vier stoelen over. Het is zo dat wij met z'n vijven zijn, daardoor moest er een nieuwe stoel komen, omdat de stoel die eerst op mijn kamer stond naar beneden was verhuisd.

Mijn ouders kunnen dus heel vervelend zijn op sommige momenten, maar ik wil ze simpelweg niet missen.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

@Sylvie sorry voor het sorry zeggen dan hè

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

@Sam
    Och, dat is gewoon de ''beschrijving'' die ieder persoon wel nodig heeft, zodat andere mensen die persoon kunnen begrijpen. En als je het uitlegt -zoals je dat nu doet- dan vind ik dat men dat gewoon moet respecteren en er gewoon normaal mee om moet gaan.
    Dus als jij enthousiast ergens over wilt zijn, moet dat gewoon kunnen. ^^

@Erieka
    Ik had het offtopic nog niet gelezen, sorry. ;x
    Nahw, maar dat is echt niet leuk. :C sowieso moet dat mens je verhaal dan ook maar niet lezen, als hij/zij het niets vindt. :/

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Hikikomori schreef:
    (...)

Die story waarin ik mijn edits had staan, die bewerkte foto's - die achteraf gezien toch crap zijn, maar dan nog..

Wtf man, moet daar iemand echt komen zeggen dat je niet origineel bent? Ik krijg het van zo'n mensen, dat ze het dan zelf proberen, ze zijn vast geen sikkepit beter dan een ander in die dingen. Beter zwijgen ze maar.

16 - 09 - '17

Ik waardeer het dat jullie meeleven, voelde me echt even waardeloos om niets.

26 - 02 - '16

Creamcakes schreef:
    Ik ben weer online na van vrijdagavond tot zondagmiddag door te hebben gebracht in de buurt van Nijmegen. Wie geïnteresseerd is in mijn belevenissen:

Zaterdagmiddag ben ik met de vrouwen van de schoonfamilie wezen winkelen in Nijmegen en ik weet weer waarom ik niet van winkelen hou. De kleding waar ik naar op zoek ben, zoals vesten met capuchons of normale T-shirts zonder inkijk, kan je natuurlijk niet in winkels als de Zara en de Didi vinden. Dus voor mij wordt het via internet bestellen van de soort kleding die ik zoek.
    Ook kreeg ik zaterdagmiddag nadat we terug waren gekomen van het winkelen ineens ongelooflijk last van heimwee, ik miste mijn ouders enorm. Waarschijnlijk wegens het feit dat alle kleinkinderen zo naar hun ouders konden toerennen en ik als enige niet. Mijn vader had ik trouwens voor ik vertrok, op die vrijdag zelf niet meer gezien. Hij was namelijk al om zeven uur 's ochtends naar zijn werk vertrokken en ik werd om half acht wakker gemaakt.
    Diezelfde zaterdagmiddag in huilen uitgebarsten terwijl ik op bed lag met mijn vriend naast me. Telkens als ik aan dat moment moet terugdenken, springen de tranen weer in mijn ogen.

Op het moment dat ik thuiskwam met mijn vader, die mij van het station had opgehaald en die ik in de armen was gesprongen, waarbij ik opnieuw bijna moest huilen, dit keer waar mijn schoonmoeder en vriend bijstonden, vertelden mijn ouders dat ik eens op mijn kamer moest gaan kijken.
    Ik dacht: "Hebben ze een tijdschrift voor me gekocht?" Dat zijn namelijk één van de weinige dingen die mijn ouders mij wel eens cadeau doen.
    Op mijn kamer aangekomen zag ik een nieuwe stoel, die groen is en past bij mijn tapijt, rolgordijn plus krukje, staan. Ik wist dat er korting was bij de Leen Bakker, waar mijn ouders vaak wel nieuwe stoelen kopen als die nodig zijn, en dat de eetkamerstoelen niet meer zo goed waren.
    Het was dus een hele verrassing toen ik die nieuwe stoel zag staan. Twee van de vier eetkamerstoelen had mijn vader samengevoegd tot één. Van de één werden de poten gepakt en van de ander de leuning.
    Daardoor hadden we nog maar vier stoelen over. Het is zo dat wij met z'n vijven zijn, daardoor moest er een nieuwe stoel komen, omdat de stoel die eerst op mijn kamer stond naar beneden was verhuisd.

Mijn ouders kunnen dus heel vervelend zijn op sommige momenten, maar ik wil ze simpelweg niet missen.

Awhie, ik heb ook snel last van heimwee eigenlijk...

@Sam, haha, is ok.

16 - 09 - '17

Hikikomori schreef:

Dat hoeft niet. Omdat één iemand weer kut moet doen, moet je je niet slecht gaan voelen om die ene persoon die denkt beter te zijn. Andere mensen denken anders over je creativiteit, je bent trouwens creatief genoeg om zoiets in elkaar te steken, dusja.

16 - 09 - '17

Hikikomori schreef:

Kijk, als je een 1D story had waarin een meisje problemen had blabla, die opeens FOETSIE waren zodra ze 1D ontmoette, dan moet ik toegeven dat het onorigineel had geweest.
    But seriously, dat dat mens klaagt op een story waarin je foto's bewerkt, wtf? o.O what an idiot...

En inderdaad, je bent namelijk níét waardeloos. Je bent onze heeeeeele lieve, prachtige, grappige, slimme Erieka. <3

Hikikomori schreef:
    (...)

Die story waarin ik mijn edits had staan, die bewerkte foto's - die achteraf gezien toch crap zijn, maar dan nog..

Dan kunnen ze ook gaan zeuren over de vele stories die er zijn waarin mensen foto's binnen bepaalde thema's posten.
    Ik ben zelf dol op dat soort stories, omdat ik altijd wel een keer een foto uit zulke stories nodig kan hebben.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

@Yolanda Ach ja, accepteren is één ding, maar je elke keer weer opofferen om mij een plezier te doen is heel wat anders. Ik ben onbewust soms echt een enorme stalker ook... Dat is nu gelukkig een stuk minder, maar twee jaar geleden liep dat echt uit de hand :S dus ik begrijp het allemaal wel. Het is ook ergens wel fijn dat ze niet reageren als ze niet lastiggevallen willen worden, anders zou ik me later ook maar schuldig voelen.

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

Creamcakes schreef:
    (...)
    Dan kunnen ze ook gaan zeuren over de vele stories die er zijn waarin mensen foto's binnen bepaalde thema's posten.
    Ik ben zelf dol op dat soort stories, omdat ik altijd wel een keer een foto uit zulke stories nodig kan hebben.

Dit, idd.
    Het is idioot dat je daarover een domme opmerking komt geven. Ga eens kijken op die persoon haar/zijn profiel, eens zien of diegene wel origineel is met stories, anders kan je ook even kut gaan reageren dat ze/hij niet origineel is, maar doe dat maar beter niet, anders verlaag je je tot die idioot zijn/haar niveau en je weet wel beter denk ik.

[ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 22:16 ]

16 - 09 - '17

RayLaVie schreef:
    @Yolanda Ach ja, accepteren is één ding, maar je elke keer weer opofferen om mij een plezier te doen is heel wat anders. Ik ben onbewust soms echt een enorme stalker ook... Dat is nu gelukkig een stuk minder, maar twee jaar geleden liep dat echt uit de hand :S dus ik begrijp het allemaal wel. Het is ook ergens wel fijn dat ze niet reageren als ze niet lastiggevallen willen worden, anders zou ik me later ook maar schuldig voelen.

Jaaa, daar heb je een punt idd, haha.

Spammersssss

Mensen, ik ga slapen. Ik ben echt kapot :c

Welterusten allemaal! <3

26 - 02 - '16

Truste, Erieka!