• Zoals jullie misschien wel/niet gemerkt hebben, wil ik een blog gaan beginnen. Nu heb ik na hard nadenken eindelijk een naam bedacht namelijk 'NoCopy' of NoCopy!' met uitroepteken. Ik twijfel nogal tussen met of zonder, dus daarom dat ik een beroep doe op jullie.(:

    NoCopy is gebaseerd op de quote 'You were born original, don't die as a copy.' en ik hou van die quote omdat mensen (voornamelijk op school) mij altijd maar vreemd vinden (ik ben ook een groot aantal jaren gepest) en over me kletsen. Tegenwoordig trek ik me het gezeur van andere een stuk minder aan want wie wil er nou een massaproduct zijn? Ik ben er trots op dat ik anders ben en dat laat ik niemand van me afnemen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Met dat uitroepteken ziet het er wel leuk uit, maar als ik dan naar de quote kijk zou ik zeggen zonder. Moeilijk... ik vind met uitroepteken toch leuker.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 22:29 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind het zonder uitroepteken net iets volwassener overkomen (niet dat ik de naam kinderachtig vind, hoor). Ik vind het heel leuk dat je om die reden voor die naam hebt gekozen. Nog veel succes en plezier met je blog! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sugglet schreef:
    Met dat uitroepteken ziet het er wel leuk uit, maar als ik dan naar de quote kijk zou ik zeggen zonder. Moeilijk... ik vind met uitroepteken toch leuker.


    Ja, ik twijfel ook haha.(: Toch bedankt.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Novoselic schreef:
    Ik vind het zonder uitroepteken net iets volwassener overkomen (niet dat ik de naam kinderachtig vind, hoor). Ik vind het heel leuk dat je om die reden voor die naam hebt gekozen. Nog veel succes en plezier met je blog! ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Novoselic schreef:
    Ik vind het zonder uitroepteken net iets volwassener overkomen (niet dat ik de naam kinderachtig vind, hoor). Ik vind het heel leuk dat je om die reden voor die naam hebt gekozen. Nog veel succes en plezier met je blog! ^^


    Ja dat had ik dus ook inderdaad, van dat volwassener. Dankjewel.=) Ik heb er lang over na moeten denken en toen ik hier op kwam was ik toch wel enthousiast want dit past bij mij.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Die quote is leuk zeg! Die ga ik op mn muur hangen (op een a-4 uitprinten).

    Ik zou gaan voor NoCopy, aangezien je ook 'orgineel/anders/geen massaproduct' kunt zijn zonder het van de daken te schreeuwen ^^

    Krull schreef:
    Die quote is leuk zeg! Die ga ik op mn muur hangen (op een a-4 uitprinten).

    Ik zou gaan voor NoCopy, aangezien je ook 'orgineel/anders/geen massaproduct' kunt zijn zonder het van de daken te schreeuwen ^^


    Há dat is leuk om te horen!(: Daar wil ik wel een foto van zien haha!(:

    Hmmm, ja zoals ik er nu over denk gaat het waarschijnlijk zonder worden. Ik wacht de stemmen en andere reacties nog even af.(: Een naam is namelijk het eerste wat iemand te weten komt over je blog en dus niet onbelangrijk.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Sugglet schreef:
    Met dat uitroepteken ziet het er wel leuk uit, maar als ik dan naar de quote kijk zou ik zeggen zonder. Moeilijk... ik vind met uitroepteken toch leuker.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wauw, jullie zijn wel lekker fifty-fifty verdeeld zeg.=')
    Die ene stem bij 'anders' heb ik zelf moeten invullen om de uitslag te kunnen zien.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    NoCopy! omdat het krachtiger is, benadrukt je standpunt en reden tot het kiezen van die naam beter. Het zou bij mij ook beter blijven hangen.
    Ik vind het niet heel schreeuwerig (dan zou het eerder NOCOPY! zijn), maar enthousiast.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    NoCopy! omdat het krachtiger is, benadrukt je standpunt en reden tot het kiezen van die naam beter. Het zou bij mij ook beter blijven hangen.
    Ik vind het niet heel schreeuwerig (dan zou het eerder NOCOPY! zijn), maar enthousiast.


    Queer zijn is gewoon alles

    met uitroepteken want dan is t opvallender etc xd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    SkywaIker schreef:
    NoCopy! omdat het krachtiger is, benadrukt je standpunt en reden tot het kiezen van die naam beter. Het zou bij mij ook beter blijven hangen.
    Ik vind het niet heel schreeuwerig (dan zou het eerder NOCOPY! zijn), maar enthousiast.


    Oh god dat is ook al zo'n goed argument haha, ik dacht goh quizlet zal het vast makkelijker maken. Niet dus haha.(':

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 23:07 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh god dat is ook al zo'n goed argument haha, ik dacht goh quizlet zal het vast makkelijker maken. Niet dus haha.(':


    Het is ook niet zo vreemd aangezien heel veel verschillende mensen op Quizlet komen en die hebben allemaal wel een andere mening over iets.
    Maar hé, wat jij vindt blijft het belangrijkste!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 23:21 ]


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Dat hebben al meerde users voor jou ervaren ^^
    Het is ook niet zo vreemd aangezien heel veel verschillende mensen op Quizlet komen en die hebben allemaal wel een andere mening over iets.


    Dat geloof ik graag, maar daarom vraag ik het ook hier want een blog hoort ook meerdere mensen te trekken. Mijn blog gaat ook over verschillende onderwerpen zijn (aanklikbare kopjes voor elk onderwerp).(: achter af gezien had ik kunnen weten dat dit dus ook zou gebeuren.X)


    You were born original, don't die as a copy.