• Zoals jullie misschien wel/niet gemerkt hebben, wil ik een blog gaan beginnen. Nu heb ik na hard nadenken eindelijk een naam bedacht namelijk 'NoCopy' of NoCopy!' met uitroepteken. Ik twijfel nogal tussen met of zonder, dus daarom dat ik een beroep doe op jullie.(:

    NoCopy is gebaseerd op de quote 'You were born original, don't die as a copy.' en ik hou van die quote omdat mensen (voornamelijk op school) mij altijd maar vreemd vinden (ik ben ook een groot aantal jaren gepest) en over me kletsen. Tegenwoordig trek ik me het gezeur van andere een stuk minder aan want wie wil er nou een massaproduct zijn? Ik ben er trots op dat ik anders ben en dat laat ik niemand van me afnemen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Na een nachtje slapen heeft NoCopy de leiding, maar niet met heel veel stemmen. Kan nog alle kanten op dus. Alle argumenten die ik gelezen heb waren erg goed dus ik wacht nog even. Ik heb vandaag tenslotte toch geen tijd om mijn blog online te gooien.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Na een nachtje slapen heeft NoCopy de leiding, maar niet met heel veel stemmen. Kan nog alle kanten op dus. Alle argumenten die ik gelezen heb waren erg goed dus ik wacht nog even. Ik heb vandaag tenslotte toch geen tijd om mijn blog online te gooien.(:

    Haha, nu heb ik het gelijk gemaakt. NoCopy! maakt op mij persoonlijk iets meer indruk, alsof het echt een uitroep is. Maar zonder uitroepteken vind ik het ook leuk, zeker met wat erachter zit.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Haha, nu heb ik het gelijk gemaakt. NoCopy! maakt op mij persoonlijk iets meer indruk, alsof het echt een uitroep is. Maar zonder uitroepteken vind ik het ook leuk, zeker met wat erachter zit.


    En bedankt! Haha.:'D
    Bedankt, ik vind het echt leuk om te horen dat de naam aanslaat.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    NoCopy!

    Vind ik mooier staan x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind NoCopy handiger, omdat je het dan beter in een zin kan doen, om het zo te zeggen. Soms heb je van die namen met uitroeptekens waarbij je dan krijgt.
    Bijvoorbeeld: "Bij Nocopy! zie je veel mooie teksten."
    "Bij NoCopy zie je veel mooie teksten" klinkt dan toch dan toch beter, denk ik.

    Maar eigenlijk maakt heet me vrij weinig uit.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 11:46 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    Ik vind NoCopy handiger, omdat je het dan beter in een zin kan doen, om het zo te zeggen. Soms heb je van die namen met uitroeptekens waarbij je dan krijgt.
    Bijvoorbeeld: "Bij Nocopy! zie je veel mooie teksten."
    "Bij NoCopy zie je veel mooie teksten" klinkt dan toch dan toch beter, denk ik.

    Maar eigenlijk maakt heet me vrij weinig uit.


    Hmm dat is waar.


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien moet je een lijstje maken wat voor en nadelen van NoCopy! en NoCopy, om alles weer een beetje op orde te krijgen (;


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    NoCopy! omdat het krachtiger is, benadrukt je standpunt en reden tot het kiezen van die naam beter. Het zou bij mij ook beter blijven hangen.
    Ik vind het niet heel schreeuwerig (dan zou het eerder NOCOPY! zijn), maar enthousiast.


    i put the fun in funeral

    Stapper schreef:
    NoCopy!

    Vind ik mooier staan x].


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik stem voor NoCopy, omdat het professioneler lijkt zonder uitroepteken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SkywaIker schreef:
    Misschien moet je een lijstje maken wat voor en nadelen van NoCopy! en NoCopy, om alles weer een beetje op orde te krijgen (;


    Dat lijkt me een strak plan ja haha.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Morgen gaat mijn blog waarschijnlijk online.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk! Heb je al een beslissing genomen?


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Leuk! Heb je al een beslissing genomen?


    Nee nog niet haha, maar als het zo ver is zijn jullie de eerste die het horen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oké ik heb alle argumenten even op een rijtje gezet (en het is niet alsof dat het makkelijker maakt.=p)

    Zonder uitroepteken is volwassener
    je kan ook 'orgineel/anders/geen massaproduct' kunt zijn zonder het van de daken te schreeuwen
    Ik vind NoCopy handiger, omdat je het dan beter in een zin kan doen, om het zo te zeggen.
    Ik stem voor NoCopy, omdat het professioneler lijkt zonder uitroepteken

    NoCopy! omdat het krachtiger is, benadrukt je standpunt en reden tot het kiezen van die naam beter. Het zou bij mij ook beter blijven hangen.
    Ik vind het niet heel schreeuwerig
    NoCopy! maakt op mij persoonlijk iets meer indruk, alsof het echt een uitroep is.


    You were born original, don't die as a copy.