• Geachte crew,

    Persoonlijk vind ik het erg vervelend om na 300 reacties op een forum (RPG vooral) een nieuw topic geopend moet worden. Ik heb gezien dat bij het banmeldtopic er meer dan 300 reacties geplaatst kunnen worden. Hierbij dacht ik dat als je dit bij elk topic doet dit ook scheelt bij mijn topics. Het wordt overzichtelijker, minder topics staan erin waardoor het makkelijker te zoeken is welk topic je nodig hebt. Bij sommige verhalen heb ik hierdoor acht topics van het zelfde verhaal.

    Dus mijn vraag is het mogelijk om het aantal reacties te vergroten tot oneindig eigenlijk?

    Met vriendelijke groet,
    WenseKronik

    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    precies dit. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb liever niet dat het maximum aantal reacties wordt verhoogd of zelfs helemaal verwijderd, om eerlijk te zijn. Ik heb weleens fora gezien waar er geen maximum was, maar populaire topics worden daar echt niet overzichtelijker van. Eerder het tegendeel, want je zit op een gegeven moment met zoveel pagina's dat je niet meer weet waar je moet zoeken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het fijn vinden.
    Als ik moet terugzoeken, doe ik dat liever in één topic dan dat ik eerst de voorgaande vijf topics moet zoeken en die vervolgens weer moet doorspitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Ik heb liever niet dat het maximum aantal reacties wordt verhoogd of zelfs helemaal verwijderd, om eerlijk te zijn. Ik heb weleens fora gezien waar er geen maximum was, maar populaire topics worden daar echt niet overzichtelijker van. Eerder het tegendeel, want je zit op een gegeven moment met zoveel pagina's dat je niet meer weet waar je moet zoeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    + het is toch net iets overzichtelijker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Helemaal geen maximum liever niet, maar het mag wel iets verhoogd worden van mij.


    wat was dit ookalweer

    Ik kan zo al zeggen dat dit niet komt. De reden dat Rutger een maximum heeft ingesteld, is zodat de site niet traag wordt. Vroeger was er geen limiet en dat leidde tot traagheid van de site.
    Daarom is die keuze gemaakt.

    Ik heb persoonlijk geen problemen met een limiet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Okee, Jammer, maar dan is het wel begrijpelijk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Ik vind het maximum juist erg fijn. Zo weet ik tenminste waar ik moet zoeken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife