• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh, als het een weekend is, en niet het weekend van 13 december, dan kom ik naar de meeting :Y) als het een zaterdag is...zondag gaat gewoon niet lukken voor mij, gezien dat ik dan weer terug naar mijn kamer moet reizen...
    Naam is Daniela, 22 :)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 19:12 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik hoop dat je een keer doordeweeks wilt gaan, dan kan ik mee (: (gratis ov haha)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oeh. Groningen is te doen voor mij! (:

    Naam: Tialda.
    Leeftijd: 19.
    Woonplaats: Friesland, vlak bij Leeuwarden. (Leek me wel handig om te melden)
    Zet mij maar op misschien. Ik wil heel graag komen, maar als het op een di,wo, do of zaterdag is, lukt het voor mij al niet. (Tenzij het vakantie is, dan kan ik alleen do en zat. Niet. c: )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Groningen is ver, maar ach. Misschien kom ik wel. Hangt er een beetje vanaf of ik een dagkaart kan bemachtigen. ;D
    Ik heb in december alleen al twee meetings, dus januari of februari vind ik chiller.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaa!

    Naam: Jip
    Leeftijd: Tegen die tijd 16
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Na de feestdagen lijkt me het prettigst (dus in januari of zo), maar als de meerderheid voor december gaat, heb ik daar niets op tegen.
    Andere opmerkingen? Je kan mij op de sowieso-lijst zetten. Ik denk niet dat ik echt weekenden heb in die tijdsperiode dat ik niet kan en ik wil sowieso erg graag. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sytry schreef:
    Oeh, als het een weekend is, en niet het weekend van 13 december, dan kom ik naar de meeting :Y) als het een zaterdag is...zondag gaat gewoon niet lukken voor mij, gezien dat ik dan weer terug naar mijn kamer moet reizen...
    Naam is Daniela, 22 :)

    ___ schreef:
    Oeh. Groningen is te doen voor mij! (:

    Naam: Tialda.
    Leeftijd: 19.
    Woonplaats: Friesland, vlak bij Leeuwarden. (Leek me wel handig om te melden)
    Zet mij maar op misschien. Ik wil heel graag komen, maar als het op een di,wo, do of zaterdag is, lukt het voor mij al niet. (Tenzij het vakantie is, dan kan ik alleen do en zat. Niet. c: )


    Ik heb echt nog geen idee wat voor dag het zal worden. Een zaterdag lijkt mij het meest logisch, want ik denk dat dan de meeste mensen kunnen, maar het maakt voor mij op zich niet uit en het wordt uiteindelijk echt een meeste stemmen gelden geval. Dat zien we dus later wel - voorlopig staan jullie allebei op de misschien lijst. Leuk! ^^



    Menma schreef:
    Ik hoop dat je een keer doordeweeks wilt gaan, dan kan ik mee (: (gratis ov haha)


    Zoals ik hierboven al zei heb ik nog geen idee wat voor dag het wordt, maar ik kan je op de misschien lijst zetten, als je wilt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb echt nog geen idee wat voor dag het zal worden. Een zaterdag lijkt mij het meest logisch, want ik denk dat dan de meeste mensen kunnen, maar het maakt voor mij op zich niet uit en het wordt uiteindelijk echt een meeste stemmen gelden geval. Dat zien we dus later wel - voorlopig staan jullie allebei op de misschien lijst. Leuk! ^^


    Logisch dat het die dag wordt waar de meeste mensen kunnen :) als ik kan, dan kom ik ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Naam: Cheryl
    Leeftijd: 18
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Ik zou persoonlijk liever zondag dan zaterdag gaan, gezien ik zaterdags vaak een wedstrijd heb


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elladan schreef:
    Groningen is ver, maar ach. Misschien kom ik wel. Hangt er een beetje vanaf of ik een dagkaart kan bemachtigen. ;D
    Ik heb in december alleen al twee meetings, dus januari of februari vind ik chiller.


    Gaaf! ^^


    Wiarda schreef:
    Jaaa!

    Naam: Jip
    Leeftijd: Tegen die tijd 16
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Na de feestdagen lijkt me het prettigst (dus in januari of zo), maar als de meerderheid voor december gaat, heb ik daar niets op tegen.
    Andere opmerkingen? Je kan mij op de sowieso-lijst zetten. Ik denk niet dat ik echt weekenden heb in die tijdsperiode dat ik niet kan en ik wil sowieso erg graag. ^^


    Jij bent sneller dan ik. Ik wilde je nog een berichtje sturen om te vragen of je zin had om te komen. (cat) Maar goed, het antwoord is dus ja, yay. ^^ Je mag overigens natuurlijk ook bij mij logeren, als je geen zin hebt op één dag heen en terug te reizen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als het na Kerst is kom ik ook (:


    I am an idiot, I move.

    Glader schreef:
    Naam: Cheryl
    Leeftijd: 18
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Ik zou persoonlijk liever zondag dan zaterdag gaan, gezien ik zaterdags vaak een wedstrijd heb

    Jernbanetorget schreef:
    Als het na Kerst is kom ik ook (:


    Ik heb jullie bij misschien gezet! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor mij maakt de dag niet uit. Ik woon zo ongeveer naast het station als ik weer terug ben.


    I am an idiot, I move.

    Zet mij ook maar bij misschien. Ik ben helemaal fan van meetings :3

    Naam: Tesla
    Leeftijd: 17
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Eigenlijk niet, als het maar niet vlak voor een tentamenperiode is [als ik zou kijk naar rond welke periode je in gedachten had, kan ik nu wel alvast zeggen dat er voor mij een tentamenperiode valt, vlak na de kerstvakantie]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Als het doordeweeks is dan kan ik met de Ov mee. Anders is het iets te ver en te duur.

    Ik heet Sarita en ben 16 (over twee weken 17)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zolang het niet op een maandag is, mag je mij bij "zeker" zetten! Onwijs tof! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •