• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat willen jullie nu eigenlijk gaan doen? Want heel misschien kan ik nog komen, maar dat ligt eraan wat jullie gaan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je bent een waar painttalent Inge.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoelaat zijn we van plan avond te eten? Ga ik alvast kijken hoelaat ik welke bus terug moet. Ik ga namelijk nooit met de bus en weet niet of ik een andere bus heen moet dan terug en hoelaat de bus terug gaat xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hoelaat zijn we van plan avond te eten? Ga ik alvast kijken hoelaat ik welke bus terug moet. Ik ga namelijk nooit met de bus en weet niet of ik een andere bus heen moet dan terug en hoelaat de bus terug gaat xd


    Als je vanaf Emmen naar Groningen rijdt en andersom, dan kun je gewoon dezelfde buslijn nemen, als het goed is. Ik weet niet hoelaat we eten - zes uur, zoiets? Ligt eraan wanneer mensen honger krijgen. :p
    Maar als je nog bustijden moet opzoeken heb ik sowieso wel internet op mijn telefoon, dus dat komt wel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Als je vanaf Emmen naar Groningen rijdt en andersom, dan kun je gewoon dezelfde buslijn nemen, als het goed is. Ik weet niet hoelaat we eten - zes uur, zoiets? Ligt eraan wanneer mensen honger krijgen. :p
    Maar als je nog bustijden moet opzoeken heb ik sowieso wel internet op mijn telefoon, dus dat komt wel goed. ^^


    Oh oke. Als dat mag dan ga ik gewoon helemaal niet kijken naar een terugreis en ga ik gewoon weg wanneer t niet meer gezellig is. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Oh oke. Als dat mag dan ga ik gewoon helemaal niet kijken naar een terugreis en ga ik gewoon weg wanneer t niet meer gezellig is. :3


    Dat is nooit, natuurlijk. :Y)
    Nee, maar dat is goed. Tijden dat de bus rijdt opzoeken op 9292.nl is zo gedaan en dan ben je een stuk flexibeler dan wanneer je per se één specifiek bus moet halen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kom ook ^^

    En als ik al deze reacties lees voel ik me gezegend dat ik gewoon lekker op de fiets kan.


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    (...)

    Dat is nooit, natuurlijk. :Y)
    Nee, maar dat is goed. Tijden dat de bus rijdt opzoeken op 9292.nl is zo gedaan en dan ben je een stuk flexibeler dan wanneer je per se één specifiek bus moet halen. ^^



    Oh tsja. Dan moet ik voor altijd in Groningen blijven eh. ;P hahaha

    Jaa that's true indeed! Maar aangezien ik zelf geen internet op me mobiel heb standaard en afhankelijk ben van openbare wifi spots bekijk ik het altijd van tevoren. Wel fijn eigenlijk dat het nu niet hoeft dan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fisher schreef:
    Ik kom ook ^^

    En als ik al deze reacties lees voel ik me gezegend dat ik gewoon lekker op de fiets kan.


    Leuk! Dan zijn we al met een behoorlijke groep. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Door luiheid in de rest van de vakantie, heb ik zaterdag helaas geen tijd om te komen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    Door luiheid in de rest van de vakantie, heb ik zaterdag helaas geen tijd om te komen :/


    Dat is jammer. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ailine schreef:
    Door luiheid in de rest van de vakantie, heb ik zaterdag helaas geen tijd om te komen :/


    Naahw, dat is wel jammer. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben inmiddels ook 21, maar dat maakt op zich niet zoveel uit xd.


    I am an idiot, I move.

    Ailine schreef:
    Door luiheid in de rest van de vakantie, heb ik zaterdag helaas geen tijd om te komen :/


    Ik hoop niet dat dit ook bij mij het geval gaat worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Topic 2. ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan