• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Gewoon jezelf blijven, dan komt het wel goed. Maak je er niet teveel zorgen over. Het komt wel goed. Het kan een grote opluchting zijn om je gevoelens bij iemand kwijt te kunnen (:
    Okay, thanks. (:

    Btw, leuke nieuwe naam! Ik herkende je eerst ook niet, haha. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    (...)Okay, thanks. (:

    Btw, leuke nieuwe naam! Ik herkende je eerst ook niet, haha. (;


    Thank you :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind de “Natuurlijk mineraalwater zonder koolzuur” flesjes van de La Place echt tof c:

    Wauw, fijne familie heb ik... ugh.


    16 - 09 - '17

    Wat zullen jullie doen als je mij was? Ik heb dus een 'vriendin'. Eigenlijk is de vriendschap al een eeuw over maar voor de een of ander reden, geeft geen van ons beiden het toe. Zij noemt me nog altijd haar beste vriendin terwijl ze dat bij mij dus helemaal niet is. Onze gesprekken zijn echt zoo oppervlakkig en ik durf haar gewoon niet te vertrouwen. Dit door allerlei dingens die ze vroeger gedaan heeft die indirect allemaal met mij te maken hebben. Zo ben ik door haar indirect een ander vriendin kwijt. Het is zo die ander vriendin een tijdje afstandelijk begon te doen omdat ze zich nogal ongemakkelijk voelde bij mij als die ander er was (de ene is de dochter van mijn moeder's ex waardoor ze toendertijd bijna tegelijk bij mij thuis waren.) En ik geef haar wel gelijk. Andersom zou ik me ook zo voelen, niet wetend wanneer het volgende rotte opmerking komt, fake aardigheid om het volgende moment iedereen tegen je te keren en zo fake lachen dat het gemeend lijkt.

    Maar goed dus, de ene 'vriendin' wordt morgen 18 en nodigde me uit. Al twee jaren verzon ik smoezen om niet te hoeven gaan. Op haar 15 had ze ook een feest en ik werd heel de tijd indirect door dr genegeerd. Ze had echt veel mensen uitgenodigd en ik kende zo'n drie mensen daar, maar werd dus ook door hun geneegeerd. Ik beleefde dus echt een kut avond. Was blij toen mijn moeder me kwam ophalen. Daardoor ging ik dus de komende twee jaren niet haar feesten.

    Maar nu is het zo dat zij wel op mijn verjaardagen kwam en mijn moeder zei dat t niet bepaald leuk is als ik weer niet gaat en die 'vriendin' bleef ook nogal aandringen dat ik komt. Gisteren kreeg ik een officiele uitnodiging via facebook en het lijkt erop dat er een waterballoon fight gaat zijn. Mijn moeder's mening veranderde compleet. Haar woorden zijn: 'wat lame en je hoeft niet te gaan als je niet wilt.' Ik denk dat ze dus zag hoe ik ertegenop ziet. Anyways, ik heb die 'vriendin' beloofd dat ik kom, maar eigenlijk wil ik niet. Bang weer een herhaling van een kutte nacht te krijgen zoals ongeveer 2 jaren geleden.

    Mag ik jullie mening? Aub niks van: 'niet gaan als je niet wilt' want dat helpt me eerlijk gezegd niet echt.m


    -

    Gewoon gaan. Ze is immers ook naar jouw verjaardagen geweest. En als het niets is verzin je gewoon een smoes om naar huis te gaan. Of geen smoes en ga je dan gewoon naar huis. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aldea schreef:
    Wat zullen jullie doen als je mij was? Ik heb dus een 'vriendin'. Eigenlijk is de vriendschap al een eeuw over maar voor de een of ander reden, geeft geen van ons beiden het toe. Zij noemt me nog altijd haar beste vriendin terwijl ze dat bij mij dus helemaal niet is. Onze gesprekken zijn echt zoo oppervlakkig en ik durf haar gewoon niet te vertrouwen. Dit door allerlei dingens die ze vroeger gedaan heeft die indirect allemaal met mij te maken hebben. Zo ben ik door haar indirect een ander vriendin kwijt. Het is zo die ander vriendin een tijdje afstandelijk begon te doen omdat ze zich nogal ongemakkelijk voelde bij mij als die ander er was (de ene is de dochter van mijn moeder's ex waardoor ze toendertijd bijna tegelijk bij mij thuis waren.) En ik geef haar wel gelijk. Andersom zou ik me ook zo voelen, niet wetend wanneer het volgende rotte opmerking komt, fake aardigheid om het volgende moment iedereen tegen je te keren en zo fake lachen dat het gemeend lijkt.

    Maar goed dus, de ene 'vriendin' wordt morgen 18 en nodigde me uit. Al twee jaren verzon ik smoezen om niet te hoeven gaan. Op haar 15 had ze ook een feest en ik werd heel de tijd indirect door dr genegeerd. Ze had echt veel mensen uitgenodigd en ik kende zo'n drie mensen daar, maar werd dus ook door hun geneegeerd. Ik beleefde dus echt een kut avond. Was blij toen mijn moeder me kwam ophalen. Daardoor ging ik dus de komende twee jaren niet haar feesten.

    Maar nu is het zo dat zij wel op mijn verjaardagen kwam en mijn moeder zei dat t niet bepaald leuk is als ik weer niet gaat en die 'vriendin' bleef ook nogal aandringen dat ik komt. Gisteren kreeg ik een officiele uitnodiging via facebook en het lijkt erop dat er een waterballoon fight gaat zijn. Mijn moeder's mening veranderde compleet. Haar woorden zijn: 'wat lame en je hoeft niet te gaan als je niet wilt.' Ik denk dat ze dus zag hoe ik ertegenop ziet. Anyways, ik heb die 'vriendin' beloofd dat ik kom, maar eigenlijk wil ik niet. Bang weer een herhaling van een kutte nacht te krijgen zoals ongeveer 2 jaren geleden.

    Mag ik jullie mening? Aub niks van: 'niet gaan als je niet wilt' want dat helpt me eerlijk gezegd niet echt.m
    Word dan nep ziek? Ik zou denk ik gewoon de hele nacht staan douchen, serieus door dat te doen heb ik wel iets voorkomen. Haha, nu ben ik door mezelf weer melig, okay dat helpt niet echt.
    Hmm, of gewoon zeggen dat je moeder het je verbied?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nee, dat zal niet gaan. Ze was echt een soort family friend. Waardoor mijn moeder verbeid het echt niet een geode excuus zal zijn. :s Mijn moeder vind dr ook een two faced, maar zal dat echt nooit laten blijken.

    Yolanda, dat gaat helaas niet. Ik heb geen mobiel om te bellen als ik het echt kut vind en/of mezelf al wilt leiden met Q.


    -

    Aldea schreef:
    Nee, dat zal niet gaan. Ze was echt een soort family friend. Waardoor mijn moeder verbeid het echt niet een geode excuus zal zijn. :s Mijn moeder vind dr ook een two faced, maar zal dat echt nooit laten blijken.

    Yolanda, dat gaat helaas niet. Ik heb geen mobiel om te bellen als ik het echt kut vind en/of mezelf al wilt leiden met Q.
    Jammer, of gewoon vroeg naar bed gaan en dan gaan lezen ofseu.?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aldea schreef:
    Nee, dat zal niet gaan. Ze was echt een soort family friend. Waardoor mijn moeder verbeid het echt niet een geode excuus zal zijn. :s Mijn moeder vind dr ook een two faced, maar zal dat echt nooit laten blijken.

    Yolanda, dat gaat helaas niet. Ik heb geen mobiel om te bellen als ik het echt kut vind en/of mezelf al wilt leiden met Q.


    Spreek een tijdstip af met je ma wanneer die je op komt halen. Danben jij er eventjes en dat is beleefd, maar dan kun je ook op tijd weg. (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Aldea Ik zou niet gaan. Als je zelf niet echt meer een band voelt met die vriendin, zou ik er ook niets aan doen om hem in stand te houden. Als ze naar jouw verjaardag wil komen, top, maar dat is dan haar keuze, toch? Daarbij weet je al dat je het waarschijnlijk niet super gaat hebben daar, dus waarom je avond vergooien als je er niks mee te winnen hebt? Uiteindelijk zal zij er ook wel weer bovenop komen als je niet komt, met zoveel gasten en een waterballoon fight. Ik zou gewoon een smoes verzinnen en niet gaan.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Unforgettable schreef:
    (...)Jammer, of gewoon vroeg naar bed gaan en dan gaan lezen ofseu.?

    Mua, gaat eerder om het feit van wat ik haar moet zeggen als ik niet gaat. :/

    @Yolanda, dat kan, ja. Maar helaas werkt dat nooit goed bij mij. Heb dat al vaker gedaan en dan zit ik dan anderhalf uur kut te voelen.

    Sorry dat ik zeur though, ik vind het gewoon lastig.


    -

    RayLaVie schreef:
    @Aldea Ik zou niet gaan. Als je zelf niet echt meer een band voelt met die vriendin, zou ik er ook niets aan doen om hem in stand te houden. Als ze naar jouw verjaardag wil komen, top, maar dat is dan haar keuze, toch? Daarbij weet je al dat je het waarschijnlijk niet super gaat hebben daar, dus waarom je avond vergooien als je er niks mee te winnen hebt? Uiteindelijk zal zij er ook wel weer bovenop komen als je niet komt, met zoveel gasten en een waterballoon fight. Ik zou gewoon een smoes verzinnen en niet gaan.
    Sorry, als ik het vraag, maar wie ben jij? Wat heb ik gemist? Omfg, onbeleefde ik Welkom!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aldea schreef:
    (...)
    Mua, gaat eerder om het feit van wat ik haar moet zeggen als ik niet gaat. :/

    @Yolanda, dat kan, ja. Maar helaas werkt dat nooit goed bij mij. Heb dat al vaker gedaan en dan zit ik dan anderhalf uur kut te voelen.

    Sorry dat ik zeur though, ik vind het gewoon lastig.
    Hmm, zeg dan dat je je niet goed voelt.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dan zeg je dat je al een verjaardag hebt die dag. Of je bent plots ziek. Of je moet je ma die dag helpen. Weetikveel


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •