• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @unforgettable de verhaallijn
    Ooooh! Haha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn zusje vroeg gisteren waarom ik niet naar school ging/ga. :W


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @unforgettable bedankt voor de reactie xD waarom reageert iedereen op mn superoude tekeningen in plaats van op de nieuwe though T.T


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @unforgettable bedankt voor de reactie xD waarom reageert iedereen op mn superoude tekeningen in plaats van op de nieuwe though T.T
    Ik zal kijken ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    Mijn zusje vroeg gisteren waarom ik niet naar school ging/ga. :W


    Ben je ook bereid die reden met ons te delen of plaats je dit gewoon hier zonder een echte reden?

    Saisons schreef:
    (...)

    Ben je ook bereid die reden met ons te delen of plaats je dit gewoon hier zonder een echte reden?
    De reden dat ze dat vroeg of de reden dat ik niet naar school ga? Ik wil delen hoor. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoi allemaal, trouwens (:

    Unforgettable schreef:
    (...)De reden dat ze dat vroeg of de reden dat ik niet naar school ga? Ik wil delen hoor. (;


    De reden dat je niet naar school gaat.

    Saisons schreef:
    (...)

    De reden dat je niet naar school gaat.
    Omdat ik gepest word en niet meer durf.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    (...)Omdat ik gepest word en niet meer durf.


    Dat is niet fijn. Is er mogelijke reden voor het pesten of is het gewoon doelloos pesten? Wil je er over praten?

    Saisons schreef:
    (...)

    Dat is niet fijn. Is er mogelijke reden voor het pesten of is het gewoon doelloos pesten? Wil je er over praten?
    Een meisje trekt een groepje mee, vorig jaar ook al. En omdat ik het zwakste ben, ben ik de 'pispaal' zullen we maar zeggen....
    Ja, hoor. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    LET ME ENTERTAIN YOU! Dat vond ik een mooie opening.
    Wat vervelend dat je gepest wordt, Nancy. Kan iemand er niet iets aan doen?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 22:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aldea schreef:
    Wat zullen jullie doen als je mij was? Ik heb dus een 'vriendin'. Eigenlijk is de vriendschap al een eeuw over maar voor de een of ander reden, geeft geen van ons beiden het toe. Zij noemt me nog altijd haar beste vriendin terwijl ze dat bij mij dus helemaal niet is. Onze gesprekken zijn echt zoo oppervlakkig en ik durf haar gewoon niet te vertrouwen. Dit door allerlei dingens die ze vroeger gedaan heeft die indirect allemaal met mij te maken hebben. Zo ben ik door haar indirect een ander vriendin kwijt. Het is zo die ander vriendin een tijdje afstandelijk begon te doen omdat ze zich nogal ongemakkelijk voelde bij mij als die ander er was (de ene is de dochter van mijn moeder's ex waardoor ze toendertijd bijna tegelijk bij mij thuis waren.) En ik geef haar wel gelijk. Andersom zou ik me ook zo voelen, niet wetend wanneer het volgende rotte opmerking komt, fake aardigheid om het volgende moment iedereen tegen je te keren en zo fake lachen dat het gemeend lijkt.

    Maar goed dus, de ene 'vriendin' wordt morgen 18 en nodigde me uit. Al twee jaren verzon ik smoezen om niet te hoeven gaan. Op haar 15 had ze ook een feest en ik werd heel de tijd indirect door dr genegeerd. Ze had echt veel mensen uitgenodigd en ik kende zo'n drie mensen daar, maar werd dus ook door hun geneegeerd. Ik beleefde dus echt een kut avond. Was blij toen mijn moeder me kwam ophalen. Daardoor ging ik dus de komende twee jaren niet haar feesten.

    Maar nu is het zo dat zij wel op mijn verjaardagen kwam en mijn moeder zei dat t niet bepaald leuk is als ik weer niet gaat en die 'vriendin' bleef ook nogal aandringen dat ik komt. Gisteren kreeg ik een officiele uitnodiging via facebook en het lijkt erop dat er een waterballoon fight gaat zijn. Mijn moeder's mening veranderde compleet. Haar woorden zijn: 'wat lame en je hoeft niet te gaan als je niet wilt.' Ik denk dat ze dus zag hoe ik ertegenop ziet. Anyways, ik heb die 'vriendin' beloofd dat ik kom, maar eigenlijk wil ik niet. Bang weer een herhaling van een kutte nacht te krijgen zoals ongeveer 2 jaren geleden.

    Mag ik jullie mening? Aub niks van: 'niet gaan als je niet wilt' want dat helpt me eerlijk gezegd niet echt.m


    Ik denk dat ik weet over wie je het hebt. Het is heel vervelend, die situaties en dan nu dat feestje. Het is lief van d'r dat ze je uitnodigt, dat wel, maar dat de mogelijkheid er weer is dat ze je gaat negeren is gewoon kut. Als je iemand uitnodigt, ga je die toch niet negeren? Als je gewoon niet wil gaan omdat je bang bent dat er weer een kutte nacht komt, ga dan gewoon niet. Als je ook al zegt dat de band tussen jullie niks meer is, waarom dan nog moeite doen om naar een feest te gaan, alleen omdat zij er op staat dat je komt? Omdat zij naar jouw feestjes komt wil dat niet zeggen dat jij per se op de hare moet komen, toch? Verzin eventueel een smoes zoals sommige zeggen, of zeg gewoon eerlijk dat je het niet ziet zitten om naar het feestje te komen.


    16 - 09 - '17

    Nancy, als er iets is dat je kwijt wil, dan weet je me te vinden he ;)
    M'n broer is ook gepest geweest en ik ken genoeg mensen die ook gepest geweest zijn, dusja..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 22:53 ]


    16 - 09 - '17

    Creamcakes schreef:
    LET ME ENTERTAIN YOU! Dat vond ik een mooie opening.
    Wat vervelend dat je gepest wordt, Nancy. Kan iemand er niet iets aan doen?
    Het ís ook een mooie opening. :P
    Nog niet, en ik mag nog niet naar de school dat ik wil. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.