• Skins is geweldig. Effy is amazing. En Freddie een überlieve puppy. Even allemaal janken.


    Reality's overrated.

    Deveraux schreef:
    Everything.


    Oh baby. :c


    Danmarks Dynamite.

    Mah, het voelt wel goed alles uit te hebben gejankt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    Mah, het voelt wel goed alles uit te hebben gejankt.


    Dat ken ik.


    Danmarks Dynamite.

    Naahw Marie :c

    Deveraux schreef:
    Mah, het voelt wel goed alles uit te hebben gejankt.


    aw


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Er is nu iets met dat je kan winnen om naar Orlando te gaan ofzo en Nasr een 1d concert en al die shit maar waarom doen ze dat in een schoolweek????????
    Welke sukkel verzint dat nou???
    Wedden dat er een carrot wint


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    Er is nu iets met dat je kan winnen om naar Orlando te gaan ofzo en Nasr een 1d concert en al die shit maar waarom doen ze dat in een schoolweek????????
    Welke sukkel verzint dat nou???
    Wedden dat er een carrot wint


    Wat is een carrot? (':

    Saisons schreef:
    (...)

    Wat is een carrot? (':

    Een fan die nog in de oude periode vast zit; toen ze net begonnen waren. Ik vind het onzin; een fan is en blijft een fan..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik houd van mijn pf, maar past het?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Een fan die nog in de oude periode vast zit; toen ze net begonnen waren. Ik vind het onzin; een fan is en blijft een fan..


    Oh, dat is onzin, zoals je al zegt (': Gisteren was #worstcarrotmoments trending topic ^^ al die leuke foto's zien <3

    Memoria schreef:
    Ik houd van mijn pf, maar past het?


    Ik vind het zeker passen (: Niets mis mee.

    Hoe gaat het? ^^

    Memoria schreef:
    (...)
    Een fan die nog in de oude periode vast zit; toen ze net begonnen waren. Ik vind het onzin; een fan is en blijft een fan..


    Mja dat bedoelde ik er niet echt mee. Ik had het er meer over dat er geen échte fan wint. Idk zo iemand die eventjes één keer voor de grap belt en dan ook nog mag ook.

    Maar oke laatmaar


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ik zou vertellen wat er aan de hand is. Maar op het moment zit het me allemaal zo hoog dat ik niet eens goed kan vertellen. Ik heb het extreem druk, voel me niet goed en ik weet het gewoon niet. Ik weet niet eens wat ik voel en op het moment dat de tranen me zo goed als in de ogen staan, zeg ik tegen mezelf dat ik niet verdrietig ben want zo voel ik me niet. Misschien voel ik me wel zo, maar kan dat gewoon niet. Ik weet niet, met alle drukte en stress.
    De meesten van jullie weten van mijn problemen en ook van mijn probleem met eten, ik ben een tijdje niet ongesteld geweest toen ik in het ziekenhuis lag, maar dit is al snel goed gekomen al is het nooit meer regelmatig geworden, ik ben hiervoor twee maanden niks geweest en kan ook soms meerdere malen in een maand. Iedere afspraak met een arts word er gevraagd naar mijn menstruatie, waar ik altijd 'normaal' op reageerde, al is dit niet zo. Helen is er dus wel achter dat mijn menstruatie niet klopt en vanochtend sprak ze me tegen en zei dat het helemaal niet normaal was. Dat werd dus een hele hoop uitleggen. Goed, waar het dus op neerkomt is dat ik snel aan zou moeten komen, wil ik niet onvruchtbaar worden. Ook heeft de arts gezegd dat ik meteen moet melden als ik pijn heb (en geen menstruele pijn) en al heb ik nee gezegd, ik heb regelmatig zoveel pijn dat ik helemaal duizelig en niet goed word, wat dus kan betekenen dat het al hopeloos is.
    Het rare is ook nog dat ik daar zat en gewoon niks dacht, het leek niet tot me door te dringen en nog steeds denk ik niet dat dit dus best serieus is. Ik besef het me niet en toch weer wel. Het ding is, ik kan niet goed gaan eten, ik voel me op het moment alleen juist maar 'opgeblazener', juist door al dit heb ik de neiging op een terugval en ik weet het niet en sorry.


    Reality's overrated.

    Noekie. Het is wel slim om eerlijk te zijn tegen de arts. Dan kan deze jou helpen, waarmee jij jezelf alleen maar helpt. Het is alleen maar beter voor je. <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 21:20 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh Noek toch. Ik zou als ik jouw was alles met de dokter bespreken hoe moelijk dat ook is. Hun kunnen je het beste helpen en straks gaat het helemaal fout zoals je zelf ook zegt. Je moet het sowieso even in laten zinken en dat is volkomen logisch, maar probeer goed na te denken lieverd. Iedereen wil het beste voor je. Zelfs Helen en de dokter. Positief blijven denken goed? Over het eten kan ik weinig zeggen want dat is iets wat ik zelf nooit heb gesnapt, omdat ik altijd honger heb. Maar ik snap dat jij moeite daarmee hebt en dat is niet een fijn iets. In ieder geval, ik ben er altijd voor je als je iemand nodig hebt en hou je sterk! <3


    Danmarks Dynamite.